Hij blijft hilarischquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
We hebben hun kinderen, hun huizen, dus waarom niet hun trouw-outfits
Peter Andre en Jordan
[afbeelding]
Ook al lijkt het net een trouwjurk, maar deze foto is geloof ik niet op hun huwelijk genomen, maar voor een of ander belangrijk bal in Engeland.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het burgerlijk huwelijk van Elizabeth Hurley en Arun Nayar:
[afbeelding]
Ik heb het nog eens op meerdere plaatsen gecheckt en je hebt inderdaad gelijk. Ik haal de foto wel weg want hij hoort niet in het topic thuis.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
Ook al lijkt het net een trouwjurk, maar deze foto is geloof ik niet op hun huwelijk genomen, maar voor een of ander belangrijk bal in Engeland.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:20 schreef Suerte het volgende:
En nog een leuke van Jordan en Peter Andre![]()
[afbeelding]
Die taart![]()
Zou het dezelfde bikini zijn? Nou ja, Pammie is in ieder geval niet iemand die je in een traditionele witte trouwjurk 'stopt'quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Een oudje van Prammie en Tommy Lee:
[afbeelding]
Jaren later haalde ze die witte bikini weer uit de kast voor haar trouwerij met Kid Rock:
[afbeelding]
Jéémig! Dat is de eerste keer in mijn leven dat ik zie hoe Madonna en Sean destijds getrouwd zijn...quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was Eminem 12 toen hij trouwde?
Jezus wat een belachelijke mensen heb je er toch tussen.... 4 aparte portretten op een rij.quote:
Je zou bijna denken dat ze alleen op die bruiloft waren omdat ze er voor betaald kregen. Ik bedoel, wat heeft Michael Jackson met Liza Minelli te maken? En Elizabeth Taylor?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef KRS het volgende:
[..]
Jezus wat een belachelijke mensen heb je er toch tussen.... 4 aparte portretten op een rij.
Zouden ze deze foto zelf nou écht leuk/mooi vinden??
Michael Jackson was de 'best man', Liza had veertien (14!!!!) maids of honours, waaronder Liz. Net gelezen toen ik zocht naar nog een foto van die enorme engerd, de bruidegom dus. Las ook dat ze ongeveer een 14 maand daarna weer gescheiden waren, warbij meneer Gest een bedrag van $ 10 miljoen dollar eiste, wegens 'psychische mishandeling'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze alleen op die bruiloft waren omdat ze er voor betaald kregen. Ik bedoel, wat heeft Michael Jackson met Liza Minelli te maken? En Elizabeth Taylor?
Van Elizabeth weet ik dat ze goed bevriend is met Michael, dus dat ze op een gebeurtenis zou zijn die met hem te maken heeft vind ik logisch, maar wat moesten ze daar op dat huwelijk?
Ik heb nog steeds het idee dat haar decolleté een paar cm te kort is, alsof haar borsten er elk moment uit kunnen vallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:48 schreef Natalie het volgende:
Wat een lelijke jurk had Sylvie toch. Hij zal ongetwijfeld heel duur zijn geweest, maar die belijning, vooral aan de bovenkant, is erg lelijk. Net of het helemaal scheef zit.
Inderdaad. Die hele jurk klopt gewoon niet, hij zit veel te laag (ik heb d'r ook een paar keer zien hijsenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat haar decolleté een paar cm te kort is, alsof haar borsten er elk moment uit kunnen vallen.
Grrr, die jurk van P!nk ziet er toch niet uit... Haar borsten hangen gewoon op half 7 en zitten ook nog eens los in haar jurk. Lekker flatteus hoor...quote:
Is dat 'klef' positief of negatief? Anyway, noem het klef, noem het romantisch, geef het een naamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Ohhh, wat lekker klef allemaal.En veel lelijke jurken.
Me 2, en ik hou ook van trouwfoto'squote:
Ja hè, vooral als je het vergelijkt met haar eerste trouwerij:quote:
Ik zie waar je die foto's vandaan hebt, ik wil je aanraden om ze te posten op tinypic.com of een andere hostingsite. Sla de foto's die je hier wilt posten op je harde schijf op, ga dan naar een hostingsite en upload ze daar. Kopieer de link en plak die hier in het bericht. Dan zie je ze wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:35 schreef MQBM het volgende:
Het lukte!Mooi, dan probeer ik er nog een paar.
![]()
Sylvester Stallone & Brigitte Nielsen
[afbeelding]
Zelfde man, andere vrouw:Sylvester Stallone & Jennifer Flavin
[afbeelding]
Sharon Stone & Phil Bronstein
[afbeelding]
Elton John en Renate Blauer
[afbeelding]
Jullia Roberts en Danny Moder
[afbeelding]
Julia Roberts en Lyle Lovett
[afbeelding]
Die van Ozzy en Sharon Osbourne zijn nu wel te zien, maar die van Elton John, Julia Roberts etc. in je post erna nog niet. Voor die foto's geldt hetzelfde verhaal en je kunt je posts zelf editen in de mate waarin je dat wilt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:45 schreef MQBM het volgende:
Oke dat zal ik doen! Oow wat dom weer van me!![]()
![]()
![]()
Kan ik mijn voorgaande postings nog weg krijgen? Want dit staat ook zo stom.
![]()
Nou inderdaad dat dacht ik ook....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:13 schreef Suerte het volgende:
![]()
Is Elton John getrouwd geweest met een vrouw
![]()
![]()
Ja, in de jaren '80. Hij deed het eigenlijk voor zijn moeder maar het hield geen stand omdat hij toen al wist dat hij op mannen valt. Renate Blauel en hij schijnen echter nog steeds bevriend te zijn, ze heeft nooit de vuile was buiten gehangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:13 schreef Suerte het volgende:
![]()
Is Elton John getrouwd geweest met een vrouw
![]()
![]()
"The cake was a large five tier chocolate one standing five feet high. It was decorated in white chocolate roses and love hearts." Blijkbaar een stevige chocolade...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:09 schreef ivetje het volgende:
Ik vraag me toch iets af...hoe moet je dat afschuwelijke ding (lees: taart ofzo) van Peter Andre in gods naam aansnijdenDat kan toch gewoon niet, en als je gaat trouwens kies je toch geen taart die eruit ziet als een hoop stront van een olifant
Maar goed, heerlijk topic!! Leuk om ook oude foto's te zien, zoals Elton met vrouwen ozzy en sharon. Ik ga dit topic zeker in de gaten houden en als iemand het antwoord op mijn vraag hierboven weet...tell me!!!
Ik zag op RTL 5 of Veronica net een stuk over celebrity-huwelijken, o.a. Star Jones. Pfffff, wat een gedoe en dat voor een jurk... Decadentie kent geen tijd...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:08 schreef Lief-visje het volgende:
[afbeelding]
Star Jones & Al Scales Reynolds
In zo'n soort jurk wil ik trouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:05 schreef Lollifant het volgende:
[afbeelding]
Maria Kooistra in supermooie Percy jurk.![]()
Wat kijkt TAT sip op die fotoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef Rianne84 het volgende:
Jason Priestley en Naomi Lowde
[afbeelding]
Tiffany Amber Thiessen en Brady Smith
[afbeelding]
Precies!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik ook!Vooral de kleur vind ik juist heel mooi.
![]()
Zo zeg, jij hebt je huiswerk goed gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Esraa het volgende:
Spammetje![]()
René Froger en Natascha![]()
[afbeelding]
En voor de tweede keer![]()
[afbeelding]
Henny Huisman die na 25 jaar huwelijk voor de tweede maal met Lia trouwt.
[afbeelding]
Hans Kraay Jr. en Sofie Nuyten
[afbeelding]
Christijan Albers en Liselore
[afbeelding]
[afbeelding]
Edwin van der Sar en Annemarie
[afbeelding]
[afbeelding]
Wesley Sneijder en Ramona
[afbeelding]
[afbeelding]
Maarten Stekelenburg en Kim
[afbeelding]
[afbeelding]
Gerard Ekdom en Nicole
[afbeelding]
[afbeelding]
Michael Boogerd en Nerena
[afbeelding]
Richard Krajicek en Daphne Deckers
[afbeelding]
Ik had de smaak even goed te pakkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:57 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Zo zeg, jij hebt je huiswerk goed gedaan
Zij valt enigzins meequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Esraa het volgende:
Spammetje![]()
René Froger en Natascha![]()
[afbeelding]
Hadden ze niet zo'n crisis, dat ze na afloop daarvan besloten 'opnieuw voor elkaar te kiezen'?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Suerte het volgende:
[..]
Zij valt enigzins mee, maar wat heeft hij nou voor een pak aan
Walgelijk
die kleur, de lange jas, een soort van rode Bassie-strikje ....
![]()
De tweede keer zagen ze er wat beter uit![]()
Waarom zijn ze eigenlijk twee keer getrouwd?
Ik vind Jess d'r jurk nog steeds te bloot, alsof je hem zo van haar af kunt trekken. Komt misschien ook doordat haar haar naar achteren zit. Avril Lavigne is op ongeveer dezelfde manier getrouwd, maar haar vind ik wel mooi gegaan.quote:
De voorkant van de jurk is mooi en voor de verandering zit het kapsel ook eens mooi en niet zo rommelig, maar de achterkant van de jurk vind ik dan weer een afknapper.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef Esraa het volgende:
Arjen Robben en Bernadien zijn vandaag getrouwd![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sarah heeft spijt van haar zwarte trouwjurk...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:56 schreef Fratz het volgende:
Sarah Jessica Parker en Matthew Broderic, beide in zwart
[afbeelding]
Ziet er voor mij te 'poenerig' uit (als in heeft zichtbaar veel geld gekost) om het mooi te kunnen vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |