abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49170468
Ik heb begin het schooljaar ook een Acer gehad.. Met hetzelfde scherm-ineenseenkleur probleem o.a. , Uiteindelijk is hij zo kappot gegaan, dat hij na 6 weken nog niet gerepareerd was. Nieuwe laptop mogen uitzoeken, deze keer een toshiba, vergelijken met acer een topding! 14.gif
  woensdag 9 mei 2007 @ 02:15:10 #27
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_49170574
Acer! Hoeveel problemen er wel niet met die dingen zijn hier op ICT. Echt een merk die een Poolse hoer nog zou weigeren
pi_49173319
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook een Acer en na al zeker een jaar was de accu al behoorlijk verneukt.. Ik kan ook nergens een extra accu vinden voor dit type (travelmate 4002 wmli) Maar ik gebruik mijn laptop zeg maar als pc.. Ik speel er spellen op enzovoorts enzovoorts..
Sja met accu's moet je ook zorgvuldig omgaan. Niet continu aan de netspanning laten hangen e.d. Dat is bij elk merk zo.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_49173480
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:30 ]
pi_49174163
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat heb ik dus ook geprobeerd niet te doen.. Maarja als je zon laptop de hele dag aan hebt laten staan begin je s'ochtends zonder netstroom en dan na 2 a 3 uurtjes doe je de kabel er in.. en ja dan denk je er niet altijd meer aan om dat kabetlje er weer uit te trekken als die opgeladen is.. Maar dat is een les voor de volgende keer.. Ik heb toch geen draadloos internet in huis dus hij staat ook altijd op een vaste plek.. En meenemen naar college vond ik toch niet handig dus..
Ik gebruik accu alleen als er geen netspanning in de buurt is. En als de accu bijna (~90%-95%) vol is, dan gaat de accu eruit. Hetzelfde geldt voor telefoons, scheerapparaten, PDA's etc. M'n 4 jaar oude mobiel heeft dan ook nauwelijks last van verminderde capaciteit.

[offtopic]En het is nog altijd 's ochtends[/offtopic]
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:17:53 #31
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49174556
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:04 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Ik gebruik accu alleen als er geen netspanning in de buurt is. En als de accu bijna (~90%-95%) vol is, dan gaat de accu eruit. Hetzelfde geldt voor telefoons, scheerapparaten, PDA's etc. M'n 4 jaar oude mobiel heeft dan ook nauwelijks last van verminderde capaciteit.

[offtopic]En het is nog altijd 's ochtends[/offtopic]
Een nachtje in de vriezer gooien kan (tijdelijk) helpen.
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_49175342
Ik ben zojuist teruggeweest naar de MediaMarkt, heb heb gezegd dat ik dat ding niet meer wil zien

Zij gaan de laptop nu retour sturen anar een acer certified reparatiecentrum, en daar wordt bekeken of er geen schade is toegebracht door derden.

Over 2 weken kan ik terug gaan naar de Mediamarkt om te vragen of dit niet het geval was, en dan kan ik een nieuwe laptop uitzoeken. wachten dus !

Ik zag daar al een leuke hp liggen
pi_49179040
2 x 5627WLMi gekocht.

Laptop 1 heeft vanaf dag 1 al piepend geluid bij het switchen van de powerstate van de processor, laptop 2 stopte er spontaan mee.
Laptop 2 opgestuurd en was binnen 2 weken gerepareerd. Nu komt het leuke deel, ze hadden hem verkeerd ingescanned voor verzending dus hun dachten dat hij verzonden was maar dat was hij niet
Na 3 weken wachten heb ik maar gebeld en toen kwam men er eindelijk achter wat er fout was. Laptop is gelijk opgestuurd, maar nu komt UPS gewoon niet opdagen ondanks dat hij wel door hun is uitgeleverd aan de chauffeur

Laptop 1 gaat naar Acer toe als laptop 2 binnen is. Ben benieuwd of ze iets aan het geluid willen doen (moederbord moet dan vervangen worden).

Ohja bij laptop 2 is het moederbord vervangen
pi_49226086
Ik krijg net de laptop binnen (UPS nam de regel "wij leveren hem na de eerste poging tot afleveren op een later datum weer aan" wel erg ruim (3 dagen), en als ik vanmorgen niet naar het distributiecentrum was gereden had ik waarschijnlijk nog langer moeten wachten).

Ik zet de laptop aan en jawel slecht scherm

Gelukkig ben ik handig , dus ik heb de laptop open gehaald en een stekker van het beeldscherm maar goed aangeduwd.

Wat een kwaliteitscontrole daar

Ga hem nu verder testen.

Ben benieuwd.

Ohja, en zit nu een beschadiging op, gelukkig aan de zijkant van onderen dus het valt niet zo op.
pi_49226683
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef Juup© het volgende:
Ik krijg net de laptop binnen (UPS nam de regel "wij leveren hem na de eerste poging tot afleveren op een later datum weer aan" wel erg ruim (3 dagen), en als ik vanmorgen niet naar het distributiecentrum was gereden had ik waarschijnlijk nog langer moeten wachten).

Ik zet de laptop aan en jawel slecht scherm

Gelukkig ben ik handig , dus ik heb de laptop open gehaald en een stekker van het beeldscherm maar goed aangeduwd.

Wat een kwaliteitscontrole daar

Ga hem nu verder testen.

Ben benieuwd.

Ohja, en zit nu een beschadiging op, gelukkig aan de zijkant van onderen dus het valt niet zo op.
als je hem zelf opendraaid vervalt de garantie?
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_49226994
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

als je hem zelf opendraaid vervalt de garantie?
Dus?

Weer opsturen en 4 weken wachten en dan misschien weer terug sturen?

Nee dank je.
pi_49227026
Nog iets, toen ik hem open haalde lag er een schroefje gewoon los op de harde schijf, was een kwestie van minuten geweest en hij was op het moederbord gevallen. En dan had de floptop weer terug gekund
pi_49227296
nog geen problemen gehad met mijn Acer laptop... even afkloppen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_49227721
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef PieterBas het volgende:
nog geen problemen gehad met mijn Acer laptop... even afkloppen
* FlitsFrits klopt af.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49233834
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

* FlitsFrits klopt af.
achja, over 2 weekjes koop ik me een mooie hp
pi_49292167
Het is een drama daar ja. 2 jaar terug een keer na garantieperiode mijn laptop erheen gestuurd, kwam een tijdje later gerepareerd weer terug alleen geen rekening meegestuurd. Nooit meer wat van gehoord, dus geheel gratis
  zaterdag 12 mei 2007 @ 06:45:14 #42
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_49293391
Hihi, ik verkoop die dingen dagelijks aan allerlei mensen die er geen verstand van hebben, maar wist niet dat het zo erg was allemaal
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_49294959
Voor service moet je niet naar de mediamarkt gaan.

0900-2020767 bellen is ook geen optie

Next time niet zo dom zijn, iets meer geld uitgeven en geen Acer kopen.

Ik weet niet of je weet hoe het kantoortje van Acer in Den Bosch eruit ziet maar dat heeft meer weg van een roestige hangar dan een computer bedrijf
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 12 mei 2007 @ 11:11:45 #44
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_49295260
Whehehe, heb ooit een Asus notebook (2 stuks) gehad waar over de ene melk was gemieterd en de andere cola.....Beide onder GARANTIE gemaakt en met een weekje terug HULDE voor ASUS en jah ook wereldwijde garantie voor 2 jaar lang dus maakt geen reet uit waar ik me bevind op deze aardkloot.

Daar kunnen zelfs HP en Toshiba nog een puntje aan zuigen
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_49295717
Bij ons op school ook een hoop mensen met een acer en ook allemaal problemen. Defecte HD's, schermen met bovengenoemde problemen, behuizingen die erg snel kapot gaan, scharnieren die afbreken etc. Vaak ook nog net buiten de garantie periode. Blijkt toch dat goedkoop vaak duurkoop wordt.
Afgelopen tijd ook een keuze moeten maken tussen verschillende laptops en aangezien ik volgend jaar veel ga reizen (en dus een degelijke laptop nodig heb) maar voor een Thinkpad T60 (IBM/Lenovo) gegaan. Die dingen zijn echt aan te raden, enorm stevig, 3 jaar wereldwijde garantie, geweldig toetsenbord en gewoon zeer degelijk. Alleen je betaald er wel bijna het dubbele voor ivm een Acer.
......
pi_49297226
Koop een MacBook...
Heb ook zo'n acer geval gehad, eens en nooit weer wat een bagger
  zaterdag 12 mei 2007 @ 13:03:58 #47
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_49297747
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:41 schreef Intrepidity het volgende:
Koop een MacBook...
Heb ook zo'n acer geval gehad, eens en nooit weer wat een bagger
Appels en peren he gast, blijft wel op notebook niveau maar de service van Apple t.o.v. Windows notebook varianten blijft een verhaal apart.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_49297763
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:03 schreef SpookY22 het volgende:

[..]

Appels en peren he gast, blijft wel op notebook niveau maar de service van Apple t.o.v. Windows notebook varianten blijft een verhaal apart.
Klopt, en daarom raad ik het ook aan
pi_49297864
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:53 schreef Camplo het volgende:
Voor service moet je niet naar de mediamarkt gaan.

0900-2020767 bellen is ook geen optie

Next time niet zo dom zijn, iets meer geld uitgeven en geen Acer kopen.

Ik weet niet of je weet hoe het kantoortje van Acer in Den Bosch eruit ziet maar dat heeft meer weg van een roestige hangar dan een computer bedrijf
Mijn laptop is 2 maal naar Duitsland geweest?
  zondag 13 mei 2007 @ 01:23:18 #50
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_49320808
Apple-fanboys kom er maar in...
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: