abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54136142
Van DNA-trap, hij is nu buiten gebruik... om te controleren of hij toch niet gevaarlijk is of toch echt veilig is geloof ik...
pi_54141205
auw...
pi_54148841
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:25 schreef krapula het volgende:

[..]

meisje onwel geworden en van trappen gevallen
auw idd

ik heb nu officieel besloten dat ik de kantine niks vind. Waarom is het verkoopgedeelte onder in dat kleine hoekje verstopt??
En de koffie van Australian... tjah... sterke koffie in elk geval

Bespaart wel weer een hoop capuccino kosten Alhoewel ik nu aan de sandwiches verslaafd raak ben ik bang
pi_54150719
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:32 schreef Mar0988 het volgende:
Van DNA-trap, hij is nu buiten gebruik... om te controleren of hij toch niet gevaarlijk is of toch echt veilig is geloof ik...
DNA trap? Die half gare betonnen treden in het Techniek gebouw die zo fijn meeveren? Vind ze niet gevaarlijk ofzo maar wel te smal, je kan er niet met twee man naast elkaar lopen.
pi_54153113
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

auw idd

ik heb nu officieel besloten dat ik de kantine niks vind. Waarom is het verkoopgedeelte onder in dat kleine hoekje verstopt??
Ja dat snap ik ook niet
Nouja, nog 1 blok en dan ben ik er toch eerst 10 maanden niet te vinden
pi_54153911
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:01 schreef Priezt het volgende:

[..]

DNA trap? Die half gare betonnen treden in het Techniek gebouw die zo fijn meeveren? Vind ze niet gevaarlijk ofzo maar wel te smal, je kan er niet met twee man naast elkaar lopen.
nee, DNA-trap is redelijk nieuw geloof ik, helemaal aan het einde, richting de D-vleugel.
pi_54153934
Die nieuwe kantine is idd niet heel optimaal WAAROM drukken ze dat ding helemaal vol met net-niet-stoere-kleur-oranje-meubels en waarom gebruiken ze meerdere goedkoopie-vloerrommel? Ziet er niet uit...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:46:31 #158
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_54158612
Een meid zei dat gisteren ook tegen mij in de bus, dat diegene van de DNA trap was gepleurd.

Ik zag op het moment die trauma helicopter landen, en diegene ging in de ambulance en toen ging de heli ook snel weer weg.
  zondag 4 november 2007 @ 10:43:16 #159
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_54351476
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:46 schreef RickoKun het volgende:
Een meid zei dat gisteren ook tegen mij in de bus, dat diegene van de DNA trap was gepleurd.

Ik zag op het moment die trauma helicopter landen, en diegene ging in de ambulance en toen ging de heli ook snel weer weg.
die zal dus geen goed gebruik van de nieuwe kantine kunnen maken met zijn/haar rolstoel....
niets
pi_54351716
quote:
Op zondag 4 november 2007 10:43 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

die zal dus geen goed gebruik van de nieuwe kantine kunnen maken met zijn/haar rolstoel....
Heb je het nu over kantine in techniek of eco gebouw?
pi_54354438
Hi, ik kan niet meer op blackboard komen. als ik inlog opend ie 5 nieuwe schermen. Iemand hier ervaring mee?
pi_54361059
quote:
Op zondag 4 november 2007 10:43 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

Dat valt achteraf toch nog wel mee, ik was een beetje voorbarig.
Aan de linkerkant, tussen de muur en de verhoging voor de tafels en stoelen is een rolstoel ' ramp'. Nog niet ideaal als je niet makkelijk loopt maar de kantine is dus wel te bereiken met een rolstoel.

Wel ideaal dat je in de kantine lekker wireless kan internetten.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_54361077
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:39 schreef Stienn het volgende:
Hi, ik kan niet meer op blackboard komen. als ik inlog opend ie 5 nieuwe schermen. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb nergens last van.
pi_54366095
heb het ook alleen met deze laptop...
pi_54389845
stadjeshal?

met welke lijn, vanaf station?
hoelang is de reistijd?
pi_54390543
9292ov?
pi_54390676
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef Ici-Paris het volgende:
stadjeshal?

hoelang is de reistijd?
Bus 6 richting Hoornse Meer en dan bij Corpushuys uitstappen... www.arriva.nl, daar kun je de reistijden vinden
pi_54393126
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef Ici-Paris het volgende:
stadjeshal?

hoelang is de reistijd?
argh ja suf gedoe daar in die hal... zou toch denken dat ze zat ruimtes hebben...

maar ja lijn 6 idd... daar eruit waar iedereen uitstapt en dan achter de massa aan

wij hadden vorig jaar zelfs mensen in de klas die niet door hadden dat de stadjershal niet op het zernike terrein is... dat was ook nog wel behoorlijk grappig
pi_54397416
Ja wij hebben daar ook wel eens tentamen gehad.. vreselijk
Gelukkig heb ik ze deze keer gewoon lekker in mijn eigen gebouw!
pi_54398434
Ik ben er alweer klaar mee. Gisteren eentje gehad in de Appel en dat was het dan wel weer.
pi_54399027
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

argh ja suf gedoe daar in die hal... zou toch denken dat ze zat ruimtes hebben...

maar ja lijn 6 idd... daar eruit waar iedereen uitstapt en dan achter de massa aan

wij hadden vorig jaar zelfs mensen in de klas die niet door hadden dat de stadjershal niet op het zernike terrein is... dat was ook nog wel behoorlijk grappig
Ik kreeg gisterochtend, 10 minuten voor het tentamen een telefoontje van een klasgenootje: Yoo, ben op Zernike, waar is die stadjershal?
pi_54407319
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:29 schreef Poerkie het volgende:
Ik ben er alweer klaar mee. Gisteren eentje gehad in de Appel en dat was het dan wel weer.
* KiwiTjuHh jaloers is..
pi_54407453
Ik heb vanmorgen een in de Appel gehad en volgende week nog een in Martiniplaza en een presentatie en dat was het.
Ben tot nu toe niet echt onder de indruk van de studiedruk of wat ervoor door moet gaan.
pi_54407543
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb vanmorgen een in de Appel gehad en volgende week nog een in Martiniplaza en een presentatie en dat was het.
Ben tot nu toe niet echt onder de indruk van de studiedruk of wat ervoor door moet gaan.
Wat studeer je dan? Ben je uiteindelijk SJD of HBO recht gaan doen?
Als dat zo is, bereid je dan maar voor.. er staat je nog heel wat te wachten
pi_54420549
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Wat studeer je dan? Ben je uiteindelijk SJD of HBO recht gaan doen?
Als dat zo is, bereid je dan maar voor.. er staat je nog heel wat te wachten
Op dit moment nog SJD maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit blijf doen of toch nog overstap naar Rechten.
Ik mag hopen dat het beter wordt, als het vier jaar zo moet vrees ik dat ik hersendood van school kom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')