Ubuntu is for human beings, voor linux moet je inderdaad bij nerds zijn!quote:
Begin uw ontdekkingsreis hier.quote:
Ga M nou niet menselijker maken dan het is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ubuntu is for human beings
ja hoor gewoon schrappenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het nou uiteindelijk gelukt met je te korte lijntje en je platjes?
Het verklaart waarom M er moeite mee heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga M nou niet menselijker maken dan het is.
Tenzij je voor een server gaat wel ja. En voor servers is straight Debian denk ik toch beter.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:44 schreef du_ke het volgende:
Dat Ubuntu is dus gewoon totaal overbodig als je al windows hebt?
Ik begrijp dat het zo'n linuxsysteem is. Zal best leuk zijn voor sommigen. Voor gewone stervelingen lijkt het me totaal overbodigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:44 schreef sigme het volgende:
Word ik geacht te weten wat ubuntu is?
En waar is Elseetje eigenlijk, tegenwoordig?
Voor Windows moet je betalen, Ubuntu is free en daar werken lijntjes zelfs voor prutsers.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:44 schreef du_ke het volgende:
Dat Ubuntu is dus gewoon totaal overbodig als je al windows hebt?
Ok overbodig dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tenzij je voor een server gaat wel ja. En voor servers is straight Debian denk ik toch beter.
Het is een beetje wollig, maar niks tegen open source.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Is Ubuntu niet een beetje te communistisch voor jou?
Boeit mij dat? Het moet gewoon werken. En mijn onbetaaldequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor Windows moet je betalen, Ubuntu is free en daar werken lijntjes zelfs voor prutsers.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef PJORourke het volgende:
Tenzij je voor een server gaat wel ja. En voor servers is straight Debian denk ik toch beter.
Ik moet vast nog mijn excuses van d'r aanbieden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:44 schreef sigme het volgende:
Word ik geacht te weten wat ubuntu is?
En waar is Elseetje eigenlijk, tegenwoordig?
Ik voel de noodzaak niet zo om software te stelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef du_ke het volgende:
En mijn onbetaaldeversie van Windows doet dat prima.
Zit er niet veel te veel rommel op de serverversie?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben ik het niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |