scherpquote:
En dat heb je bij een traitteur gekocht, bij een goede slager of zelf klaargemaakt?? Ik kan me er niet echt iets bij voorstellen namelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef Innocence het volgende:
Red pork met witte rijst en komkommer erbij.
Ik werk hier nog een week of 3, en de kantine is hetgene wat ik het meest ga missen.quote:
Oh echt? Ik geloof dat ik zou blijven voor het eten, no matter wat een kutbaan het isquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik werk hier nog een week of 3, en de kantine is hetgene wat ik het meest ga missen.
Opdracht is klaar, ben interimmer, draag het over aan het lijnmanagement.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh echt? Ik geloof dat ik zou blijven voor het eten, no matter wat een kutbaan het is
Volgensmij is het exact hetzelfde als de cha sjieuw die ik hier wel 's voorbij zie komen. Gegrilde varkensvleesreepjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dat heb je bij een traitteur gekocht, bij een goede slager of zelf klaargemaakt?? Ik kan me er niet echt iets bij voorstellen namelijk. Het klinkt wel lekker!
![]()
Héérlijk is dat, die spaghettiquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:15 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb nu spaghetti met alleen een rode peper en knoflook gegaard in olijfolie.
en een blikje cream soda light.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |