Yepz, heb nog knoflooksaus en kruidenboter die ik gisteren had gemaakt, netals komkommersalade. Dus hoef alleen ff vlees te snijden en stokbroodje in de oven.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
Geen zin om te koken, wel in te grillen, logica
Mooie traditiequote:Op zondag 13 mei 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
Traditie op moederdag: asperges! En dan heeeel traditioneel: met roomboter, ei, een goeie gekookte ham, peterselie en aardappelpurree.
lijkt me een vieze taartquote:Op zondag 13 mei 2007 19:50 schreef SiGNe het volgende:
Kip/kerrie/kersen taart, erg lekker..
Is het nietquote:
Nee... wat ik eet vandaag lijkt het dan op sonja?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef BrauN het volgende:
Jij doet aan Sonja Bakker?
Het is meer dit:quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Nee... wat ik eet vandaag lijkt het dan op sonja?
Heb niet meer in huis haha(en met dit weer geen zin om boodschappen te doen)
Wou eigenlijk pindkaas maar was op dus dan maar hageslag en heb zo'n klote blaar in me bek dus cola doet heel erg pijn,dus maar water
Maar zover ik sonja ken enzo
Mag je geloof ik van sonja geen conrbleu magen ook geen cup a soup
Het gemiddelde kindsoldaatje uit Oeganda eet bij zijn onbijt meer dan jij doet tot aan het avondeten.quote:Vanmorgen
- Water
-Broodje met vruchtenhagel
Vanmiddag
- Cup a soep champion
- Water
Om 15 uur--> dus nog ffies uurtje wachten (haha)
Plakje ontbijtkoek
Hmm, vruchtenhagel, peperkoek en cup-a-soep klonk mij in de oren als Sonja Bakker. Wat ik van m'n moeder heb gezien dan, hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Nee... wat ik eet vandaag lijkt het dan op sonja?
Heb niet meer in huis haha(en met dit weer geen zin om boodschappen te doen)
Wou eigenlijk pindkaas maar was op dus dan maar hageslag en heb zo'n klote blaar in me bek dus cola doet heel erg pijn,dus maar water
Maar zover ik sonja ken enzo
Mag je geloof ik van sonja geen conrbleu magen ook geen cup a soup
Lekker........quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef SiGNe het volgende:
Ik ga vanavond Kung Pao Kip maken, eerst maar even langs de toko..
quote:750 g (vrij) vastkokende aardappelen, in plakken gesneden;
500 g kabeljauwfilet
peper, zout
1 tl paprikapoeder
4 el olijfolie
3 uien, in ringen gesneden
3 tenen geperste knoflook
1 blikje tomatenpuree
2 dl droge witte wijn
1 Spaanse peper, zonder zaadjes, in stukjes gesneden
16 zwarte olijven
2 el gehakte peterselie
Kook de aardappelen 3 minuten. Verwarm de oven voor op 200 graden. Snijd de vis in repen of grote dobbelstenen. Strooi er peper, zout en paprikapoeder over Fruit de ui en knoflook in 3 el olijfolie Vul de, met olijfolie ingevette, schaal met de helft van de aardappelplakjes, de helft van het uimengsel, de vis, de rest van de uien en de aardappelplakjes Meng de tomatenpuree met witte wijn en spaanse peper en schenk dit over de inhoud. Zet de schaal 40 minuten in een voor verwarmde oven van 175 graden. Garneer de schotel met olijven en peterselie
Zou het blikje tomatenpuree vervangen door verse tomaat of tomatensap of gezeefde tomaat. Tomatenpuree is nogal zuur en overheersend in zo een gerecht.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:09 schreef Innocence het volgende:
Ga vandaag of morgen 's de Spaanse aardappel-kabeljauwschotel van Curiosity maken.
[..]
Goed plan, dacht inderdaad zelf ook aan gezeefde tomaat.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou het blikje tomatenpuree vervangen door verse tomaat of tomatensap of gezeefde tomaat. Tomatenpuree is nogal zuur en overheersend in zo een gerecht.
Ik zou het niet doen, je moet er een soort van papje van maken,quote:Op maandag 14 mei 2007 18:19 schreef Innocence het volgende:
[..]
Goed plan, dacht inderdaad zelf ook aan gezeefde tomaat.
Ik doe wel een makkelijk en neem dan onderstaandequote:Op maandag 14 mei 2007 15:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
http://www.tastyweb.nl/recept/kung/poa/kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |