quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:23 schreef Black-Hole het volgende:
Sajoer boontjes met pandan rijst en pittige gehaktballetjes, was erg lekker.
Wel met een Conimex boemboe gemaakt en daar heb jij het volgens mij niet zo opquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed. Mijn man houd niet van rijst, ik eet het daardoor zelden.
ik vind die conimex boemboe's prima hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Wel met een Conimex boemboe gemaakt en daar heb jij het volgens mij niet zo op![]()
Zal eens zoeken naar het recept voor de boemboe wat het was echt erg lekker, pittig, zoet en fris door elkaar heen.
DGK?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wílde graag uit eten, maar moet wat anders verzinnen
nee, in slaap vallen en te laat wakker wordenquote:
Let je goed op zodat je later de recepten en technieken met ons kan delen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:07 schreef Lllaura het volgende:
Morgen komt in de kookwinkel waar ik in 't weekend werk Mario Uvo een kookdemo geven. Hij is de enige Italiaande kok in Nederland met een Michelinster.
Ik neem geen boterhammetjes mee!![]()
Die pik is er nog niet...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:53 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Let je goed op zodat je later de recepten en technieken met ons kan delen?![]()
Boven amsterdam en dan 3 uur rijden?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:55 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Die pik is er nog niet...![]()
Hij zou hier om tien uur zijn, maar is om half 11 pas weggereden uit Neck. Da's boven Amsterdam en een uur of 3 rijden...![]()
Daar gaat m'n Italiaans ontbijtje...
In Goes. Ik zou er geen idd geen drie uur over rijden, maar dat gaf ie zelf aan... Terwijl Italianen toch niet langzaam zijn op de weg...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boven amsterdam en dan 3 uur rijden?
Dan zit je voorbij Keulen, waar woon jij dan?
Ik gisteravond ook, want eindelijk heb ik een echt fornuis met een echte oven.quote:
Wordt het meer een caipirinha. Ook lekker. Ik vind de muntsmaak in een mojito juist een prima toevoeging.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef Curiosity het volgende:
Ben er niet kapot van die Mojito, de volgende doe ik zonder munt.
Is het wel geen mojito meer, maar dan vind ik het waarschijnlijk wel lekkerder.
Proostquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:26 schreef Copycat het volgende:
Proost dan maar!
Ik had idd geen munt meer, dus heb nu een caipiroska. Alleen schoot ik een beetje uit met de vodka.
Dat gebeurt me nu altijd...![]()
Heb het recept al, dank je.quote:
Ik dacht dat je het over de cocktails had.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:59 schreef BB_Koning het volgende:
No shit, waar heb je mietha bhaat leren makenNIet dat het moeilijk is
![]()
Het is heel simpel: rijst, melk en suikerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de cocktails had.![]()
Maar mietha bhaat is een soort zoete rijstebrij? Kweenie of ik dan zo zit te wachten op dat recept.
Mijn lime en spuitwater zijn nu ook op. Dus dan maar een pure Zubrowka met één ijsblokje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |