abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 mei 2007 @ 00:59:25 #126
67670 Skv
Cynist.
pi_49350742
Ik studeer zelf in Enschede trouwens, ga volgende week avondje naar Nijmegen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_49350947
ik plaats hier ook even voorzichtig een tvp
  maandag 14 mei 2007 @ 01:52:45 #128
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49351412
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ach ja, het duurt wel even hoor, voordat je er aan toe bent. al springen sommigen meteen op de volgende, ikzelf kan dat niet.
[..]
Boh het is meer advies, hij geeft aan wel een nieuwe te willen maar de stap niet te kunnen/willen zetten. Mocht ie dat wel kunnen/willen, dan moet je er gewoon voor gaan.
quote:
ook een lange afstands relatie die stuk is gelopen?
Mjah ik zit sinds Feb. in NY, en dingen zijn onverwachts anders gelopen. Hele verhaal is wat ingewikkelder. En vandaag, de komende week, was iets waar we ons beiden vanaf voor mijn vertrek al op richtten... "NiTiN kom terug, en *naam ex* komt langs"...

Gelukkig wel tot het inzicht dat ik zelf mijn geluk moet maken Ook al is dat een beetje tegen wil en dank.
De goede kant van mezelf heeft inmiddels al 90% de overhand, soms zijn er momentjes van maar dat waait gauw over. Gelukkig.

[ Bericht 12% gewijzigd door NiTiN op 14-05-2007 01:59:15 ]
I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 14 mei 2007 @ 01:56:49 #129
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49351442
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef Skv het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom iedereen elke herinnering aan zijn/haar ex weggooit.. Ik kijk terug op een superfijne tijd met haar. Ze was echt top
Zou het dan ook zonde vinden om dat allemaal direct weg te mikken door het contact helemaal te verbreken. Ik spreek haar nu veel minder dan eerst, maar als ik haar spreek is het erg leuk
Gelukkig heeft ze (nog) geen nieuw vriendje, dat lijkt me wel een redelijke dooddoener.
Maar daar heb ik verder natuurlijk ook geen invloed op..
Inderdaad, mee eens. Heb een geweldige zorgeloze tijd gehad met haar, en voordat we relatie kregen zou je kunnen zeggen dat ik van haar hield, en vice versa. Toen veranderde die gevoelens, nog steeds houden van maar dan een ander gevoel, en nu de relatie over is, is het nog steeds een fijn persoon die waar ik nog steeds heel veel om geef en van hou, maar dat steeds meer op een andere, namelijk de oude manier.

Of en hoe contact dat zien we in NL wel. Ik zou het fijn vinden, maar als het niet werkt of van 1 kant komt blijft zal er toch realisme moeten zijn.
I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 14 mei 2007 @ 08:34:40 #130
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49352912
quote:
Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik plaats hier ook even voorzichtig een tvp
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 14 mei 2007 @ 09:12:43 #131
67670 Skv
Cynist.
pi_49353464
Ik hoopte overigens deze reeks na #47 achter me te kunnen laten.

Stel het even bij naar #52.
pi_49353697
Nou ik zie fotos van dr dat ze weer met kerels op de foto staat, wat een gevoel zeg... kan er niet mee omgaan het idee dat ze een ander heeft straks maak mezelf helemaal gek dr mee...
maar goed, heb t zelf uitgemaakt , kmoe nie zeiken
pi_49353754
Zoek je die foto's zelf op? Zo ja, dan moet je idd niet zeiken maar als je ze toevallig tegenkomt dan is het normaal. Soort schrikreactie zeg maar. Trekt ook wel weer weg hoe meer het gebeurt.
Smart went Crazy....
  maandag 14 mei 2007 @ 10:02:08 #134
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49354639
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:23 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Nou ik zie fotos van dr dat ze weer met kerels op de foto staat, wat een gevoel zeg... kan er niet mee omgaan het idee dat ze een ander heeft straks maak mezelf helemaal gek dr mee...
maar goed, heb t zelf uitgemaakt , kmoe nie zeiken
Gast, ga dan ook geen foto's kijken, je weet dat je het tegen kan komen dus je vraagt er zelf om op die manier..
Vaak zijn dergelijke foto's vrij onschuldig overigens, gewoon even leuk met zn tweeen koppen bij elkaar en lachen voor de camera.

Verder heb ik zelf alle foto's en andere persoonlijke dingetjes opgeborgen onderin m'n kast, andere dingen die ik van haar heb zijn niet zo persoonlijk dus daar kan ik gewoon naar kijken zonder heel erg naar haar te verlangen.
pi_49354818
Ik kwam een tijdje geleden nog foto's en spullen tegen van m'n eerste liefde (alweer een jaartje of 9 geleden) toen ik de kast op aan het ruimen was. Totaal vergeten dat ik die nog had hehe. Wel raar om die brieven terug te lezen. Vreemd genoeg heb ik alles weggeflikkerd. Niet omdat het me pijn deed, maar omdat ik er totaal geen band meer mee had.
Smart went Crazy....
pi_49355040
ik kreeg een link via via
pi_49355046
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:41 schreef Skv het volgende:
Is het dan niet ontzettend kut dat, als je vrienden bent en het is uit, zij na een tijdje een nieuwe vriend heeft?
dat is heel kut, maar dat gevoel duurt niet zo lang.
  maandag 14 mei 2007 @ 10:22:08 #138
67670 Skv
Cynist.
pi_49355169
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:17 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dat is heel kut, maar dat gevoel duurt niet zo lang.
Toch hoop ik dat ik de eerste zal zijn met een nieuwe lover, dan voel ik me er niet zo klote onder iig. Maar volgens mij heeft zij ze meer voor het uitzoeken dan ik dat heb
Anyway, van mij mag ze ook gewoon, als ze maar mooi van dr leven en vrijheid geniet en niet wat neemt met een of andere hufter die haar niet waardig is.. Gun 't haar wel
pi_49355268
Zoals al eerder gezegd. Het is geen wedstrijd. Als je een vriendin hebt en dan denkt van "he, gelukkig ik ben eerder" zul je je nog steeds klote voelen als zij een vriend krijgt.
Smart went Crazy....
pi_49355316
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Toch hoop ik dat ik de eerste zal zijn met een nieuwe lover, dan voel ik me er niet zo klote onder iig. Maar volgens mij heeft zij ze meer voor het uitzoeken dan ik dat heb
Dat heb ik dus nu ook en kan het totaal niet hebben als ik dr met andere zie, wordt er gewoon letterlijk opgefokt van
ik moet nog komen in de fase dat ik het haar gewoon gun
  maandag 14 mei 2007 @ 10:29:40 #141
179358 Leylal84
Leyla1984
pi_49355371
Ja maar als je geaccepteerd hebt dat het over is, kan je toch weer gewoon een sex-relatie hebben.
Ik bedoel als je toch geaccepteerd hebt......
HumoR
  maandag 14 mei 2007 @ 10:34:15 #142
67670 Skv
Cynist.
pi_49355496
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef kanna het volgende:
Zoals al eerder gezegd. Het is geen wedstrijd. Als je een vriendin hebt en dan denkt van "he, gelukkig ik ben eerder" zul je je nog steeds klote voelen als zij een vriend krijgt.
Ja, klopt. Ik ga ook nergens aan beginnen waarbij ik niet verliefd ben ofzo, voor dat weer lukt ben ik toch wel geruime tijd verder.
pi_49355615
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Leylal84 het volgende:
Ja maar als je geaccepteerd hebt dat het over is, kan je toch weer gewoon een sex-relatie hebben.
Ik bedoel als je toch geaccepteerd hebt......
graag

Maar ik denk dat zij er niet echt open voor staat
(letterlijk en figuurlijk )
Ik doe niet meer aan een signature
pi_49355629
mijn ex doet het met een vent die een goede vriendin van haar een keer of 5 heeft bedrogen. daar wordt je ook niet vrolijk van, maar ja, na een paar dagen deed het me niks meer.
pi_49356947
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:05 ]
  maandag 14 mei 2007 @ 11:35:54 #146
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49357170
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Byte_Me het volgende:
mijn ex doet het met een vent die een goede vriendin van haar een keer of 5 heeft bedrogen. daar wordt je ook niet vrolijk van, maar ja, na een paar dagen deed het me niks meer.
zoiets kán erg louterend werken ja.
Ik heb dat ook gehad - ff ontzettend kut maar al snel blijkt dat het je verwerkingsproces aanzienlijk versnelt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:53:15 #147
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49359986
Het lijkt me ook heel pijnlijk, maar niks aan te doen..

Sexrelatie zie ik niet zitten, moet wel gevoel bij zitten anders is het toch niet hetzelfde.. Laatste keer dat we 'het' deden was dat gevoel bij mij al deels weg, dus de sex was niet zo 'enjoyable' als voorheen.
pi_49360465
volgens mij werkt een sexrelatie met een ex alleen als het uit elkaar gaan van beide kanten kwam en je als vrienden uit elkaar gaat. ik zou het met mn huidige ex niet kunnen, dan kom ik nooit over dr heen (figuurlijk dan ). maar volgens mij is dit zelden de situatie in een seksrelatie en hoopt een van beiden tegen beter weten in dat het weer goed komt.
pi_49361894
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:05 ]
pi_49362311
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister had hij nog wel op men msn gereageerd.. maar toen lag ik al in bed.. dus jah..

Kvind het zo stom van mezelf dat ik me maar af blijf vragen waar hij is op zo'n moment..
(Hij is best wel een thuisblijver e.d. dus dat hij nu wel ineens veel weg is vind ik ook een beetje raar)
Kweet ook wel dat dat er niet zomaar uitgaat na 2 jaar relatie maar toch.. Kheb er niks meer aan om het te weten..

Kwas er net met een vriendin over aant praten dus ik zei zo misschien heeft ie wel iemand anders ontmoet en toen ik dat zo zei draaide mijn maag echt om..
Waarom kun je zo'n dingen niet gewoon uitzetten en er niet meer over nadenken..
zou erg relaxed zijn ja, als je een knopje op je hoofd had zitten om bepaalde gedachtes uit te kunnen schakelen. maar goed, wen er maar vast aan dat ie een ander heeft, dat zal toch een keer gebeuren. uiteindelijk moet je gewoon zorgen dat jouw leven bevredigend is, en accepteren dat je niks meer te zeggen hebt over het leven van je ex. maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. succes ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')