Boh het is meer advies, hij geeft aan wel een nieuwe te willen maar de stap niet te kunnen/willen zetten. Mocht ie dat wel kunnen/willen, dan moet je er gewoon voor gaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach ja, het duurt wel even hoor, voordat je er aan toe bent. al springen sommigen meteen op de volgende, ikzelf kan dat niet.
[..]
Mjah ik zit sinds Feb. in NY, en dingen zijn onverwachts anders gelopen. Hele verhaal is wat ingewikkelder. En vandaag, de komende week, was iets waar we ons beiden vanaf voor mijn vertrek al op richtten... "NiTiN kom terug, en *naam ex* komt langs"...quote:ook een lange afstands relatie die stuk is gelopen?
Inderdaad, mee eens. Heb een geweldige zorgeloze tijd gehad met haar, en voordat we relatie kregen zou je kunnen zeggen dat ik van haar hield, en vice versa. Toen veranderde die gevoelens, nog steeds houden van maar dan een ander gevoel, en nu de relatie over is, is het nog steeds een fijn persoon die waar ik nog steeds heel veel om geef en van hou, maar dat steeds meer op een andere, namelijk de oude manier.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef Skv het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom iedereen elke herinnering aan zijn/haar ex weggooit.. Ik kijk terug op een superfijne tijd met haar. Ze was echt top
Zou het dan ook zonde vinden om dat allemaal direct weg te mikken door het contact helemaal te verbreken. Ik spreek haar nu veel minder dan eerst, maar als ik haar spreek is het erg leuk
Gelukkig heeft ze (nog) geen nieuw vriendje, dat lijkt me wel een redelijke dooddoener.
Maar daar heb ik verder natuurlijk ook geen invloed op..
quote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik plaats hier ook even voorzichtig een tvp
Gast, ga dan ook geen foto's kijken, je weet dat je het tegen kan komen dus je vraagt er zelf om op die manier..quote:Op maandag 14 mei 2007 09:23 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Nou ik zie fotos van dr dat ze weer met kerels op de foto staat, wat een gevoel zeg... kan er niet mee omgaan het idee dat ze een ander heeft straks maak mezelf helemaal gek dr mee...
maar goed, heb t zelf uitgemaakt , kmoe nie zeiken
dat is heel kut, maar dat gevoel duurt niet zo lang.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:41 schreef Skv het volgende:
Is het dan niet ontzettend kut dat, als je vrienden bent en het is uit, zij na een tijdje een nieuwe vriend heeft?
Toch hoop ik dat ik de eerste zal zijn met een nieuwe lover, dan voel ik me er niet zo klote onder iig. Maar volgens mij heeft zij ze meer voor het uitzoeken dan ik dat hebquote:Op maandag 14 mei 2007 10:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat is heel kut, maar dat gevoel duurt niet zo lang.
Dat heb ik dus nu ook en kan het totaal niet hebben als ik dr met andere zie, wordt er gewoon letterlijk opgefokt vanquote:Op maandag 14 mei 2007 10:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ik de eerste zal zijn met een nieuwe lover, dan voel ik me er niet zo klote onder iig. Maar volgens mij heeft zij ze meer voor het uitzoeken dan ik dat heb
Ja, klopt. Ik ga ook nergens aan beginnen waarbij ik niet verliefd ben ofzo, voor dat weer lukt ben ik toch wel geruime tijd verder.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef kanna het volgende:
Zoals al eerder gezegd. Het is geen wedstrijd. Als je een vriendin hebt en dan denkt van "he, gelukkig ik ben eerder" zul je je nog steeds klote voelen als zij een vriend krijgt.
graagquote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Leylal84 het volgende:
Ja maar als je geaccepteerd hebt dat het over is, kan je toch weer gewoon een sex-relatie hebben.
Ik bedoel als je toch geaccepteerd hebt......
zoiets kán erg louterend werken ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Byte_Me het volgende:
mijn ex doet het met een vent die een goede vriendin van haar een keer of 5 heeft bedrogen. daar wordt je ook niet vrolijk van, maar ja, na een paar dagen deed het me niks meer.
zou erg relaxed zijn ja, als je een knopje op je hoofd had zitten om bepaalde gedachtes uit te kunnen schakelen. maar goed, wen er maar vast aan dat ie een ander heeft, dat zal toch een keer gebeuren. uiteindelijk moet je gewoon zorgen dat jouw leven bevredigend is, en accepteren dat je niks meer te zeggen hebt over het leven van je ex. maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. succes ermee.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister had hij nog wel op men msn gereageerd.. maar toen lag ik al in bed.. dus jah..
Kvind het zo stom van mezelf dat ik me maar af blijf vragen waar hij is op zo'n moment..
(Hij is best wel een thuisblijver e.d. dus dat hij nu wel ineens veel weg is vind ik ook een beetje raar)
Kweet ook wel dat dat er niet zomaar uitgaat na 2 jaar relatie maar toch.. Kheb er niks meer aan om het te weten..
Kwas er net met een vriendin over aant praten dus ik zei zo misschien heeft ie wel iemand anders ontmoet en toen ik dat zo zei draaide mijn maag echt om..
Waarom kun je zo'n dingen niet gewoon uitzetten en er niet meer over nadenken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |