Helemaal waar, als iemand nog een presentatie wil hierover dan kan ik hoolie als voorbeeld fungerenquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef Garisson72 het volgende:
ik blijf erbij, contact houden met je ex verlengt je verwerkingsproces alleen maar.
Avontuurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Jeetje. Toch wel een bizar verhaal eigenlijk. Wat was de reden voor haar om te breken...of wil je dat niet kwijt?
Wij zijn ook trots op jequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
(gister wel een smsje getypt over mijn tentamen maar toch niet verstuurd -Trots op zichzelf is)
Wil het nog niet accepteren....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:39 schreef QCC het volgende:
Wat maakt het uit of ze boos is, ze is ook aan het verwerken, daar hoort boos zijn bij. Je kunt haar het beste alleen laten, het is voorbij en dat moet je kunnen accepteren, het is lastig en het zal nog wel even duren voordat het zover is (geldt voor mij hetzelfde)
Hoort er nou eenmaal bij, gaat vanzelf wel weer over. Accepteren is moeilijk..quote:
Idem, wil/kan.. je móet het accepteren, het ging niet meer, maar toch denk je nog steeds dat je bij elkaar moet zijn, dat je bij elkaar hoort.. Maar dat is niet zo, nu niet, misschien wel nooit meer niet. Die gedachte moet je mee leren leven en accepteren, iedereen die door deze periode gaat moet dat, maar als dat niet zo verdomde moeilijk zou zijn zou dit topic niet al aan zijn 48e editie toe zijn.quote:
Je bent ook van harte welkom om je verhaal hier kwijt te kunnen.. Voordeel is dat de meeste reacties ook gewoon serieus zijn en waar je ook iets mee kuntquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Idd vind het toch fijn mijn verhaal hier kwijt te kunnen.. Gewoon kleine dingetjes waar je je vrienden niet weer mee lastig wilt vallen..
(ik ben zo'n typ dat als ze niet zeker over iets is 1000 keer over hetzelfde onderwerp wil pratenVond mijn ex ook altijd zo leuk.. maar hij ging er wel goed mee om
)
Hm en ik heb hem toch mijn tentamenuitslag gesmst..ach ja hij was er sowieso heel benieuwd naar en als vrienden moet je zoiets toch kunnen delen
Maar khad wel gewoon een heel zakelijk berichtje.. zo vn hee k wilde je even laten weten dat ik mijn tentamen gehaald heb x
Kreeg wel ook gewoon een berichtje terug dus jah
Hm wat ik wel positief vond! Ik schrik me sowieso altijd rot als ik een smsje krijg.. Ineens zon trillend ding hele bureau triltEn eerst dacht ik altijd oeh
vriendje.. En dat was de laatste tijd eik nog steeds een beetje zo.. Maar toen ik dus toen straks dat smsje kreeg dacht ik totaal niet aan hem.. was zelfs een beetje verbaasd dat hij me smste (was vergeten dat ik hem gesmst had
) Dus dat vond ik wel een positief punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |