hey post bijwerken hèquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:21 schreef Worldbeater het volgende:
Complimenten voor de beknopte maar (originele)nice bike in de OP.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef Geerd het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/866191.html#more
Bazziek![]()
![]()
Ik weet dat ik zeur.......................................................quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef bvvt het volgende:
hey post bijwerken hè
[edit]
kon de nice pics niet terug vinden op de site. En nu ik ze gevonden heb zijn ze te groot
quote:F131 HELLCAT
The "F" architecture of the Hellcat is very simple, yet incredibly rigid and light. It is the only backbone downtube, cradle based chassis to utilize the powerplant as a stressed member. It is also the last architecture for a crafted series built machine designed entirely by analogue methodology. Born from the draftsman's table, it has the essence of a finely crafted turntable. "F" architecture is unquestionably the stiffest, strongest, most rigid welded platform ever to run the Iconic American radial twin power plant.
Specification:
Power: Torque ≥ 145 ft. lbs. / Horsepower ≥ 137![]()
![]()
![]()
![]()
Dimensions:
Weight: 490lbs.; Wheelbase: 62"; Length: 86";
Seat Height: 28"; Width (at handlebars): 32"
Engine:Confederate radial F131 CID
(4.375" bore x 4.375" stroke; entirely machined from
aircraft grade billet aluminum).
Chassis:
Confederate design; mill fit by hand; TIG welded; Mainframe:
.120 gauge wall thickness DOM carbon steel; 3" OD backbone;
2" OD down tube; 1 1/4" OD cradle; 1" x 2" rectangular strut;
elongated neck; oil in frame; capacity 5 1/4 quarts.
Swingarm:
Confederate design; (integrated exhaust system).
Transmission:
Confederate design; five speed, close ratio..
Primary:
Confederate design; machined from 6061 aluminum; belt drive.
Suspension:
Front: Marzocchi 50mm. inverted front forks with radial mounts.
Rear: Dual Penske; coil over with cooling reservoir; multi adjustable.
Brakes:
ISR brake package. Front: dual 300mm semi-floating rotor, 6 piston CNC machined monoblock caliper. Rear: 280mm semi-floating rotor, 2 piston CNC machined monoblock caliper. Integrated brake and clutch controls, master cylinders, and switches.
Wheels:
Blackstone Tek TUV,DOT approved, carbon fiber wheel set. Front 4" x 18".
Rear 8" x 18". Tires: Matched Metzeler ME880 130/60 VR Front,
240/40 VR18 Rear.
Lighting: Zenon H.I.D.
Fuel Cell: Confederate design, one piece aircraft grade structural carbon fiber cell.
Gauges: Confederate design
Identification:
VIN stamped onto neck of frame further accented by matching VIN stamped on brass VIN plate riveted to frame neck. Engine & Transmission also contain ID numbers.
Kan iemand hier "www." bijzetten in de OP?? thnxquote:
Done, maar je mag er zelf ook in editten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Kan iemand hier "www." bijzetten in de OP?? thnx
Damn, mijn stad. De vlegels. Hoe durven ze.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef Geerd het volgende:
Bazziek![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Donequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Kan iemand hier "www." bijzetten in de OP?? thnx
Dat is echt kanker triestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef Geerd het volgende:
Bazziek![]()
![]()
Ik denk dat dit eerder komt doordat buurtbewoners hebben geklaagd, omdat zo te zien die we al een aantal dagen der uitliggen.quote:
quote:
Dan nog, net alsof een paar van die opgewarmde rollatorlijken nog iets te zeggen hebben op hun oude dagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat dit eerder komt doordat buurtbewoners hebben geklaagd, omdat zo te zien die we al een aantal dagen der uitliggen.
En misschien net toevallig bejaarde woningen staan en als ze dan met een rolatortje naar de buurtsuper moeten hebben ze steeds last van fietsers.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
InderdaadBlijf op de weg rijden, stelletje relganzen!!!
Beetje op de stoep fietsen!![]()
![]()
![]()
![]()
Die hebben de hele dag vrij en vullen dan de dag met alleen maar naar de politie bellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan nog, net alsof een paar van die opgewarmde rollatorlijken nog iets te zeggen hebben op hun oude dag
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:21 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/167844
Iedereen RTL Boulevard gekeken op MF en dan op internet keihard roepen dat ze er toevallig even langs zapten
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die hebben de hele dag vrij en vullen dan de dag met alleen maar naar de politie bellenpolitiebureau wordt het zat en sturen er dan een paar politie maagden op af. See your future
![]()
Met de motor. Wielen onder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef dribbel79 het volgende:
Ben ook echt te lui om te zoeken: Hoe rij ik vanaf Veenendaal naar de Eiffel??
Bordje Parijs aanhouden, dan zie je vanzelf een torenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef dribbel79 het volgende:
Ben ook echt te lui om te zoeken: Hoe rij ik vanaf Veenendaal naar de Eiffel??
Doe mij ook van die koekjes, geeft een heldere kijk op 't levenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Bordje Parijs aanhouden, dan zie je vanzelf een toren
Beetje lame aflevering van BODW, en die motorrijder was nogal een sukkel, eerst kijken naar een motorongeval waar twee onopvallende politievoertuigen tp zijn en dan vervolgens vlak voor diezelfde voertuigen een redelijk laffe wheelie trekken. En dan ook nog zo dom reageren. Maar goed, terechte art.5 wegens gebrek aan verkeersinzicht zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:03 schreef Geerd het volgende:
Ik ga nog even de reacties lezen van Blik op de weg op MF:P
Erg leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Beetje lame aflevering van BODW, en die motorrijder was nogal een sukkel, eerst kijken naar een motorongeval waar twee onopvallende politievoertuigen tp zijn en dan vervolgens vlak voor diezelfde voertuigen een redelijk laffe wheelie trekken. En dan ook nog zo dom reageren. Maar goed, terechte art.5 wegens gebrek aan verkeersinzicht zullen we maar zeggen.
Btw, ik heb ff een plaatje van mezelf plus motor in m'n fotoboek gezet, misschien leuk voor de OP?Suzuki GSX-R 750 '93 - (MaartenGrendel)
Goed gelukt menn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ikookhier, later
[afbeelding]
is u toch
[afbeelding]
Hoe is t afgelopen met de fotograaf?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ikookhier, later
[afbeelding]
is u toch
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
This is supposed to be a pic from a refurbished clutchlever.![]()
[afbeelding]
But that will come back another time.. quizz time for next picture..![]()
[afbeelding]
Hint: smells like teen spirit.
Je maakt een forum vergissingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
HilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Probeer je vanaf de motor al een macshake te bestellen.
@subtiel handgebaartje...![]()
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een losse gasbrander werkt beter denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je moet een hele dikke wokbrander hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja ik ga nog maar even zeven uur slaap pakken.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat gaat er nou gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staat ook goede wind dus dat scheeltquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Half uur verder, zeven keer opstarten
![]()
.. en alvast maar de auto volladen voor morgen...
@Bill.. de mysterieuze computerproblemen zijn effectief opgelost!![]()
[afbeelding]
Kan weer surfen.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef Geerd het volgende:
Slaap ze.
Maakt niet uit, het wordt in no time 300 graden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
Een losse gasbrander werkt beter denk ik?![]()
Of je moet een hele dikke wokbrander hebben.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vinden de dames dat interessant in de discotheek?![]()
Technische details is een mannending... nuttige info dus!Ik zo ook .. morgenvroeg door het wespennest dat Den Haag heet.quote:Naja ik ga nog maar even zeven uur slaap pakken.![]()
Ultravroege afspraak@hospital.
Kweeniequote:.. bankschroef deze week ¤9,95 bij Gamma. Is een optie.
Nieuw handle bij de dealer 30 eurobij Roukema/Louis etc is een vervanginshandle ¤6,50..
.. maar ik moet daar eerst langsrijden wat dan de goede is.![]()
Die man van de Duc996 spulletjes reageert niet meer, ding nu eerst maar even budget opbouwen.
Morgen kijken of ik het schakelmechanisme kan repareren.
Volgende week zaterdagtestrijden met gips.
![]()
![]()
Die dingen hebben ook A class onderhoud nodig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
foto'tje van een blok van een bekende![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 08-05-2007 23:49:46 ]
Wtf is daar gebeurd? Drijfstang afgebroken en door de onderkant van het blok heen geslagen ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
foto'tje van een blok van een bekende![]()
Hockeyer?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goedemorgen! Net lekker gesport en m'n knie open geschaafd op het kunstgras.
Nee, militair.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hockeyer?![]()
Rijles gaat deze week niet lukken. Die klanten ook altijd. Gelukkig volgende week 2 dagen vrij
"tamponbal"quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Nee, militair.We hadden een klein toernooitje vanochtend met voetbal, basketbal en 'tamponbal' (met zo'n stok met een stuk piepschuim zo hard mogelijk op elkaar de bal rammen). Bij dat laatste maakte ik een iets te enthousiaste sliding.
quote:Spelregels zijn er nauwelijks,
Ik heb 't niet verzonnen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:09 schreef Meeh het volgende:
Ik heb gisteren een test ritje gemaakt op de Speed Four waar ik het in het vorige topic over had. Ik ben dus verkocht. Hij rijdt echt super lekker dus ik heb besloten hem te kopen. Morgen ga ik hem ophalen
![]()
Ik ben een beetje uitgekeken op jou triumphquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Dopje past wel (nieuwer type) maar hij blokkeert niet meer op het einde.
Wellicht iets teveel afgeslepen bij de val.![]()
Zie ik dat ze tegenwoordig ook bar end spiegels af fabriek leveren op de Classic serie.![]()
[afbeelding]
Deze Derbi was ook aanwezig........![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De dame niet!![]()
[..]
![]()
Even vaag gezien ja bij het bladeren.![]()
Feli!![]()
Verder al pics? Of alleen de reeds geposte......... ?
Mijn Triumph in betere dagen..................... dit jaar nog............![]()
[afbeelding]
Wie koopt er nou een andere motor na krap drie maanden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik ben een beetje uitgekeken op jou triumphkoop es een nieuwe
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog geen andere pics helaas. Ik zal kijken of ik er wat morgen avond kan maken als het nog licht genoeg is. Anders vrijdagquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Dopje past wel (nieuwer type) maar hij blokkeert niet meer op het einde.
Wellicht iets teveel afgeslepen bij de val.![]()
Zie ik dat ze tegenwoordig ook bar end spiegels af fabriek leveren op de Classic serie.![]()
[afbeelding]
Deze Derbi was ook aanwezig........![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De dame niet!![]()
[..]
![]()
Even vaag gezien ja bij het bladeren.![]()
Feli!![]()
Verder al pics? Of alleen de reeds geposte......... ?
Mijn Triumph in betere dagen..................... dit jaar nog............![]()
[afbeelding]
Jah hele door het hele carter heenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goedemorgen! Net lekker gesport en m'n knie open geschaafd op het kunstgras.
[..]
Wtf is daar gebeurd? Drijfstang afgebroken en door de onderkant van het blok heen geslagen ofzo?
Dure grap zeker?![]()
Mja het blijft een husabergquote:Maaruh..... is toch wel ERGUH stuk he! het hele carter met de bevestigingsbouten is er totaal vanaf gebroken! en let ff op de verbogen 2 mm dikke alluminum bevestigingsplaten!
Over power niets te klagen...............
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie koopt er nou een andere motor na krap drie maanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: vraagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verduidelijke foto.............weinig mensen die weten wat dat is............quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:42 schreef koffiekoekje het volgende:SPOILER: vraagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat dat duidelijk zijn.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verduidelijke foto.............weinig mensen die weten wat dat is............![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
Laat dat duidelijk zijn.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Tot op het bot afgetraind spul.. is stuk of gaat stuk.
![]()
![]()
![]()
Die stoelquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een nieuw computermeubel![]()
[afbeelding]
Een echt Ikea-doos design!![]()
Oja en een fluffy stoel![]()
chek dat danquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een nieuw computermeubel![]()
[afbeelding]
Een echt Ikea-doos design!![]()
Oja en een fluffy stoel![]()
Fluffy stoelen r teh shit mèn!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
chek dat dan![]()
Nice men!![]()
En die stoel...soooo soft!!
Tevergeleken met mijn bureau stoel:...
De Allak moet je hebben van Ikeaquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De Allak moet je hebben van Ikea![]()
[afbeelding]
![]()
...quote:
Ja joH!!!!!!!!!!!!!!!!!hhquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De Allak moet je hebben van Ikea![]()
[afbeelding]
![]()
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat........quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nu het toch over meubels gaat, mooi bed![]()
http://blog.miragestudio7(...)enaars-floating-bed/
Jah en het zal ook niet echt goedkoop zijn in gebruik lijkt mequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat........
En witte fluffie stoelen welquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zwarte stoelen passen niet in het interieur![]()
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nu het toch over meubels gaat, mooi bed![]()
http://blog.miragestudio7(...)enaars-floating-bed/
Aight!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En witte fluffie stoelen welpost dan maar geen pics van de rest
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.Tssss
![]()
'bed' komt natuurlijk niet door je parental control.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef -XX- het volgende:
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.Tssss
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
'bed' komt natuurlijk niet door je parental control.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
'bed' komt natuurlijk niet door je parental control.![]()
Ik neem m'n woorden terugquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand hier ervaring met speedlinq adsl?
Hou dat valse geblair van je maar in de badkamerquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:08 schreef -XX- het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HATTTTTTTTTTTTTTTTTE EVERYTHING ABOUT YOU
[afbeelding]
WHYY DO I LOVE YOOOOOOOOOOOOOOOOOOU!!!!!!!!!!!!!!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIII HATE EVERYTIHNG ABOUT YOUUU, WHYYYYY DOOOO I LOVE YOUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
ONLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY WHERE I STOP, TOOOO THINK OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ABOUT YOU I KNOWWWWWWWWWWWWW
ONLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]EVERY TIME WE LIEEEEEEEEEEE AWAKEEEEEEEE
AFTERRRRRRRR EVERY HIT WE TAKKEEE, EVERY FEEEEEEEEEELING THAT I GETTTTTTTTTTTTTTTTTTT, BUT I HAVENT MISSED YOU YETTTTTTTTT, ONLY WHEN I STOP
OOTOOOO THINK ABOUT ITTTTTTTT
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je mag best over speeddating beginnen hoor
Zo iets lees ik alquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:
SPEEDLING ADSL!
bah, dat is niets.
Doe maar niet![]()
HIIHIHIHIHIHIHIHIHI
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:08 schreef -XX- het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HATTTTTTTTTTTTTTTTTE EVERYTHING ABOUT YOU
[afbeelding]
WHYY DO I LOVE YOOOOOOOOOOOOOOOOOOU!!!!!!!!!!!!!!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIII HATE EVERYTIHNG ABOUT YOUUU, WHYYYYY DOOOO I LOVE YOUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
ONLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY WHERE I STOP, TOOOO THINK OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ABOUT YOU I KNOWWWWWWWWWWWWW
ONLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]EVERY TIME WE LIEEEEEEEEEEE AWAKEEEEEEEE
AFTERRRRRRRR EVERY HIT WE TAKKEEE, EVERY FEEEEEEEEEELING THAT I GETTTTTTTTTTTTTTTTTTT, BUT I HAVENT MISSED YOU YETTTTTTTTT, ONLY WHEN I STOP
OOTOOOO THINK ABOUT ITTTTTTTT
[afbeelding]
Daar ben ik de master inquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je mag best over speeddating beginnen hoor
Niet zeuren, kopen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit je hier verkeerd hoor
>> klik, alstu
Die foto gemaakt door triker van jou is ook mooiquote:
Stijgt de zelfverheerlijking naar je hoofd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:40 schreef ikookhier het volgende:
Het is weer dikke porno![]()
k ga even wat voor m'n zelf doen
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Idddie 2 zinnen matchen echt bij elkaar.
![]()
Of hij het er om deed?
Geen commentaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand hier ervaring met speedlinq adsl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
Geen commentaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zoiezo over een kpn kabeltje heen, maar ik zoek eigenlijk een adsl only abo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik op de kpn site kijk, zie ik dat ze over "4 providers" gaan (kpn zelf, het net, planet en xs4all). Gek genoeg geven ze het minste info over eigen kpn-adslen bij de andere 3 moet je volgens mij sowieso 9,50 extra betalen voor voor gebruik kpn lijntje al dan niet met telefoon....
![]()
Ik snap er geen jota meer van![]()
Als je geen gebruik kan maken van een aanbieding ofzo, moet je altijd voor KPN moet betalenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik moet zoiezo over een kpn kabeltje heen, maar ik zoek eigenlijk een adsl only abo.
Als ik op de kpn site kijk, zie ik dat ze over "4 providers" gaan (kpn zelf, het net, planet en xs4all). Gek genoeg geven ze het minste info over eigen kpn-adslen bij de andere 3 moet je volgens mij sowieso 9,50 extra betalen voor voor gebruik kpn lijntje al dan niet met telefoon....
![]()
Ik snap er geen jota meer van
TopSkinquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
Ps(offtopic)....heeft iemand goede adressen in Breda voor motorkleding en helmen?
MC Rijen heeft een grote collectie, om de hoek zit DIVMO. In tilburg heeft Swinkels budget spulquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
Ps(offtopic)....heeft iemand goede adressen in Breda voor motorkleding en helmen?
In deze regio gaat internet alleen via de kpn lijn. dus die kosten moet ik sowieso betalen (al dan niet verkapt).quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef Rib-i het volgende:
Avond
[..]
Als je geen gebruik kan maken van een aanbieding ofzo, moet je altijd voor KPN moet betalen
Sjeh, internetten via een satelietschotel op het balkonquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In deze regio gaat internet alleen via de kpn lijn. dus die kosten moet ik sowieso betalen (al dan niet verkapt).
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1626049
doe ook eens een postcode check op sites van andere providers..............quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In deze regio gaat internet alleen via de kpn lijn. dus die kosten moet ik sowieso betalen (al dan niet verkapt).
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1626049
Inderdaad. Heb veel klanten die zijn overgestapt naar IPB maar graag weer terug willen naar ons OF naar een vaste lijn ondanks dat het KPN isquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:47 schreef Snelwagen het volgende:
Zolang je maar geen internet+bellen neemt![]()
Internet is dan. Downloaden met een kb'tje of 650, dus wel redelijk goed...
Telefoon is echt dramatisch, het wordt nu wel beter. Maar eerder vaak storing e.d.
Mja, kheb dr niet echt verstand van.... VoIP= Voice over Internet Protocol toch? Ooit eens iets van gezien met battelfieldquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb veel klanten die zijn overgestapt naar IPB maar graag weer terug willen naar ons OF naar een vaste lijn ondanks dat het KPN is
Maar het is en blijft een VoIP dienst afhankelijk van de internet verbinding. En dat is nooit zo stabiel als een gewone vaste lijn.
Jah iddquote:
Dat is mooi iets voor volgende week. Dit weekend ben ik in Bredaquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Je komt uit den haag zie ikWaarschijnlijk kan WB je aan goede adressen helpen in de regio
Zo lang t bij downloaden blijft kost dat geen drol, maar zodra je ook maar iets uploadquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sjeh, internetten via een satelietschotel op het balkon
Duur grapje
Ik heb zo'n beetje alle providers al gechecked. Of zo ondersteunen hier geen internet of alleen via kpn lijn. en vaak staat er dan in de kleine lettertjes dat er dan 9.50 extra bij op komt....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
doe ook eens een postcode check op sites van andere providers..............
't is niet dat je altijd echt aan KPN vast zit hoor
bij mijn werk hebben we ook KPN dsl die je niet aan KPN moet betalen.
En die kunnen best wel eens aantrekkelijk zijn
O ja, en DSL only is idd altijd 9,40 extra - non_line_sharing kosten - tenzij het Internet Plus Bellen is van KPN/planet. en dat is,,,, tsjah, KPN
Jep - die 9,40 non-line-sharing zit er altijd bij als er geen telefonie is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zo lang t bij downloaden blijft kost dat geen drol, maar zodra je ook maar iets upload
[..]
Ik heb zo'n beetje alle providers al gechecked. Of zo ondersteunen hier geen internet of alleen via kpn lijn. en vaak staat er dan in de kleine lettertjes dat er dan 9.50 extra bij op komt....
Best een jungle, dat adsl
Je krijgt toch wel gevaren toeslag hè?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
Jep - die 9,40 non-line-sharing zit er altijd bij als er geen telefonie is.
tsja, KPN moet toch het onderhoud doen aan de lijnen tussen aansluiting en telefoon centrale.........
Mwah, ik zit er in - voor mij is het best wel duidelijk
nope - het gevaar hoort bij de baan - dus geen gevaren toeslag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel gevaren toeslag hè?
Doen jullie ook particulier?
Link gevondenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
nope - het gevaar hoort bij de baan - dus geen gevaren toeslag.![]()
Jep we doen zo'n beetje alles.
linkjes staan in de verschillende vorige posts hierover verborgen
net zoals in deze post.................
zei ik toch alquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Link gevondenMaar zo te zien zit ik dan ook vast aan de extra kosten voor kpn
Ik weet dat je t zeiquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
zei ik toch al
das bij allemaal.
alleen als je IPB hebt van KPN dan niet. Verder altijd
lang leve KPN zullen we maar zeggen
Goed zo, Zie je wel dat je het kunt.quote:
Online proef examenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Online proef examen
lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk dat je het vraagt.. ik leg al mn spullen op die balie.. en kan mn foto weer nergens vinden..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
Goed zo, Zie je wel dat je het kunt.
je had wel alles benodigdheden bij je?
Congratzquote:
Gebeurt het wel eens dat jij jezelf vergeet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt.. ik leg al mn spullen op die balie.. en kan mn foto weer nergens vinden..![]()
![]()
ik; kenkerrr
vast eruit gevallen bij pakken van strippenkaart bij de bus.. fuck!
ik toch maar zoeken en zoeken.. was ie voor de balie gevallen toen ik mn geld pakte om te pinnen ..![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gebeurt het wel eens dat jij jezelf vergeet?
Wat is er dan in almere?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@fs180: feli
misschien BBQ 19 mei in Almere
[afbeelding]
Een BBQ denk ikquote:
als het kon.. dan vast nog wel isquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gebeurt het wel eens dat jij jezelf vergeet?
Dat je nog niet eens bent vergeten hoe lang je al vergeetachtig bentquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben ook vreselijk vergeetachtig de laatste 1.5~2 jaar..![]()
.. ik voel mij dan ook meestal 'ongelofenloos' volstrekt gelukkig..![]()
..lichamelijk pijn, rekeningen, moeilijk vrouwvolk .. ben gewoon even alles kwijt. [afbeelding]
Wie weet wat voor een aarschok er toen was.........quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef Snelwagen het volgende:
Dat je nog niet eens bent vergeten hoe lang je al vergeetachtig bent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zag ik vanmiddag dat ze op mijn toekomstige werk een straalkast hebben.![]()
En nog wat groter ook.![]()
![]()
Daar kan ik wel wat mee......... wil ondermeer een zwart onderblok ipv zilverachtig.
En de velgen kunnen ook wel wat aandacht gebruiken.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie weet wat voor een aarschok er toen was.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zag ik vanmiddag dat ze op mijn toekomstige werk een straalkast hebben.![]()
[afbeelding]
En nog wat groter ook.![]()
![]()
Daar kan ik wel wat mee......... wil ondermeer een zwart onderblok ipv zilverachtig.
En de velgen kunnen ook wel wat aandacht gebruiken.![]()
![]()
Hebben ze dr ook een poedercoater?
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Nope.. straalkast is om een goede ondergrond te verkrijgen voor het hardfacing.quote:
Ik moet p00pen op het p00litiebur00quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doet me denken aan OPM op zondag 29 april.. moet je ook vlaggen@Zandvoort?![]()
Komt ie mij nog dissen met m'n middelbare schooltijd.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt ie mij nog dissen met m'n middelbare schooltijd.![]()
BazzieK maakt kennis met de grotemensenwereld ...5 uur oh oh oh ...
![]()
Ik weet 1 ding wel en dat is dat ik meer te besteden heb dan jijquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:05 schreef BazzieK het volgende:
Heb je je avondschool strikdiploma nou al?
Ja tof hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet 1 ding wel en dat is dat ik meer te besteden heb dan jij![]()
ok, wat kunnen wij eraan hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Nope.. straalkast is om een goede ondergrond te verkrijgen voor het hardfacing.
Het is geen verfboer, ik ga in de high tech werken..![]()
![]()
kunnen wij die bij jou bestellenquote:.. en ik kan de meest mooie boutjes en moertjes halen bij Fabory aan de overkant.![]()
Hej, vanwaar die BBQ op 19 mei?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok, wat kunnen wij eraan hebben![]()
[..]
kunnen wij die bij jou bestellen
Let us see what the future will bring.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, wat kunnen wij eraan hebben![]()
[..]
kunnen wij die bij jou bestellen
Also, laserlassenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope.. straalkast is om een goede ondergrond te verkrijgen voor het hardfacing.
Het is geen verfboer, ik ga in de high tech werken..![]()
![]()
Er staan wel een paar draaibanken....
.. en ik kan de meest mooie boutjes en moertjes halen bij Fabory aan de overkant.![]()
nee...quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:10 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] Zei iemand BBQ? [afbeelding]
je duidelijkheid begint zieke vormen aan te nemenquote:
ja...quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:10 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] Zei iemand BBQ? [afbeelding]
A sick duidelijkheid is a joy foreverquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
je duidelijkheid begint zieke vormen aan te nemen![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
A sick duidelijkheid is a joy forever
of zoiets
Verwacht je trouwens dat wij jou nu begrijpen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:50 schreef -XX- het volgende:
Kutloop ik op een advertentie te spammen
heen en weer
WATTEVAK.
.be???? <---. BEEE!!!!!! belgie, WATTEVAk ofzo.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:50 schreef -XX- het volgende:
Kutloop ik op een advertentie te spammen
heen en weer
WATTEVAK.
.be???? <---. BEEE!!!!!! belgie, WATTEVAk ofzo.![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verwacht je trouwens dat wij jou nu begrijpen?
Dit is een A topic en geen B, laat staan E achter Bquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Tssss niet dan?
En ik maar denken dat ik hier tussen in een topic met slimme mennekes zat om mijn brein wat uit te breiden.![]()
WATTEVAK!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dit is een A topic en geen B, laat staan E achter B
Nee, maar nu begin ik je wel te begrijpenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
WATTEVAK!Jij hebt echt te veel lopen snuiven in de nailpolish remover knul
Hoe leip dan!
Begrijpend lezen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee, maar nu begin ik je wel te begrijpen
Cool!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:50 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Blijft een puike combiAchterbandje had wat breder gemogen
quote:
w0000t, zie dat. Puike combinatiequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:50 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Blijft een puike combiAchterbandje had wat breder gemogen
gie·ren (onov.ww.)quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef -XX- het volgende:![]()
Wel hoor!
Wel vet eng volgens mij om daar achterin te zittenDat zwiebert van hot naar her
![]()
![]()
Ik heb al eens in zo'n soort ding bij een fiets gezeten!!!
Me broer knetterhard fietsen.
Ik achterin dat karretje!
Schiet die pen er uit waarmee het bevestigd was
Dus die kar met mij ( zo'n jaartje of 7 was ik toen)
Ragt zoooo over de weg en flikkert knetter hard om midden op straat, ik vet gieren gewoon!![]()
![]()
Nohhhhh en ook een keer met een zijspan fietsMet radio
JA JA!!!!!!
Maar waarbij ik daar naast zat reed van een brug af zo even de sloot in.![]()
![]()
Gieren: Roofvogels.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
gie·ren (onov.ww.)
vloeibare mest op het land brengen![]()
Maar dat ding is alleen voor bagage gebouwd, kuddo's voor degene die er in blijft zitten met 250 km/u zonder te gieren
sweetquote:
Ja dat is onwijs mooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef Snelwagen het volgende:
Also, laserlassen. Heb ik vorig jaar gezien bij AWL, en op de technishow
. Mooi is dat
![]()
WBquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:23 schreef -XX- het volgende:
ALWEER DONDERDAG.bijna weekend
stappen
dansen
muziek
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gewicht wat er in mag is maar zeer beperkt dus.. laadvermogen neemt iets toe.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Heb ik iets gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het topic wel volspammenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef hicham het volgende:
Altijd lastig iemand met een nieuwe icon, weer ff twee-drie topics wennen enzo![]()
Zo weinig frames ook!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist
[..]
Ik zal het topic wel volspammen
[afbeelding]
0.07 mm te groot dus?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
Ja dat is onwijs mooi.. geen vervorming in het basismateriaal zo belooft de fabrikant.. van de week een paar gigantische lagerbussen gezien van meer dan 3000 mm doorsnede voor sluisdeuren.. waren -0.03 mm te klein af fabriek.. werd zelfs -0.07 mm na het lassen. Dat was onacceptabel.
![]()
![]()
quote:Of zal ik het goed maken.....![]()
Vet cool dudequote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
Het gewicht wat er in mag is maar zeer beperkt dus.. laadvermogen neemt iets toe.
Deze ava is wat minder ... next!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef Rib-i het volgende:
Ik zal het topic wel volspammen
[afbeelding]
quote:
Idd, gaat als sinds 12/'06 goed,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na lassen krimpt het basismateriaal.. zie ook de min 0.03 -> -0.07 mm.quote:![]()
Neh maar jij begon met -0,03 mm te klein = 0,03 mm te groot. Daarop volgde .. etc... etc. bladiebla betweterige kutpuberquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
Na lassen krimpt het basismateriaal.. zie ook de min 0.03 -> -0.07 mm.![]()
Bijna klikte ik op "video"quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.love-machine.nl/
Waar houd jij je in godsnaam mee bezig![]()
I love milkshakesquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Deze ava is wat minder ... next!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Geen hele verhalen meer op Fok! [/Hollander]![]()
![]()
Ow min + min is + ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
Neh maar jij begon met -0,03 mm te klein = 0,03 mm te groot. Daarop volgde .. etc... etc. bladiebla betweterige kutpuber
Commercieel verantwoordquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef BazzieK het volgende:
http://www.love-machine.nl/
Waar houd jij je in godsnaam mee bezig![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh maar jij begon met -0,03 mm te klein = 0,03 mm te groot. Daarop volgde .. etc... etc. bladiebla betweterige kutpuber
Komt dat soort schoolkennis later nog wel eens terug in het arbeidsleven eigenlijk?quote:
Om zo'n apparaat te ontwerpen moet je wel dom of afgestompt zijn.quote:
En dat is nou het voordeel van dat apparaat volgens mij. Je zal nooit een post hebben van:quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Om zo'n apparaat te ontwerpen moet je wel dom of afgestompt zijn.![]()
De maker heeft geen verstand van sex.[/isabel]
![]()
Goed, het verneukt niet de avond/week/maand/leven door een foute opmerking..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef BazzieK het volgende:
En dat is nou het voordeel van dat apparaat volgens mij. Je zal nooit een post hebben van:
Om zo'n apparaat te ontwerpen moet je wel dom of afgestompt zijn.![]()
De maker heeft geen verstand van sex.[/love-machinel]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed, het verneukt niet de avond/week/maand/leven door een foute opmerking..
.. maar je kan wel een stroomstoring hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is Maarten? De man van je vriendin ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maarten is de man die je vroeger snoepjes gaf als je aan zijn lolly had geliktquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie is Maarten? De man van je vriendin ofzo?![]()
Vroeger? Vorige week heette je nog Josquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maarten is de man die je vroeger snoepjes gaf als je aan zijn lolly had gelikt
Die heeft maar 1 vriendjuH tegelijk hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef BazzieK het volgende:
Wie is Maarten? De man van je vriendin ofzo?![]()
Goed voorbeeld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Rib-i het volgende:
Maarten is de man die je vroeger snoepjes gaf als je aan zijn lolly had gelikt
Oh die achterhetstationsbukkertquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die heeft maar 1 vrienjuH tegelijk hoor.![]()
Maarten is een militair op de KMA.![]()
Doet aan hockey.![]()
Rijdt motor.![]()
Houdt niet van erotiserende 'platte' grapjes.![]()
[..]
Goed voorbeeld.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vroeger? Vorige week heette je nog JosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook pitten, morgen drukke dag weerNiet dat ik hem ken hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten![]()
![]()
Beetje vroeg ..love machine.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vroeger?Vroeger was alles beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was dat jou motorquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
Net een topic op MF van mijzelf doorgelezen uit 2003 .. nice flashbacks.![]()
Motortje toen.......
[afbeelding]
Dat waren pas brute remmen.![]()
![]()
![]()
![]()
En lucky Luke zat cker bij de Unitquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zelfs de Daltons ontsnapten nog sneller![]()
Zeker nog ingekleurd ook..quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef Snelwagen het volgende:
Was dat jou motor![]()
Dan ben je er wel ernstig op achteruit gegaan want tering wat een p0rno ding is dat zeg![]()
Losbollige tijden.. CR500quote:Maar da's mijn mening, niet dat de thriumph niet mooi is ofzo![]()
De triumph is ook een leipe fiets heur, maar ivm de bimotaquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker nog ingekleurd ook.... toen liep zelfs ik nog niet rond.
![]()
[..]
![]()
Tnx.![]()
Aftakelen is normaal naarmate je de dertig gepasseerd bent. [/WP]![]()
[..]
Losbollige tijden.. CR500etc.. iedere drie maanden een andere motor..
![]()
De Triumph was en is het ideale budget alternatief. Betrouwbare 104 Pk voor errug weinig.![]()
![]()
![]()
Qua frame en vering was die Bimota de top .. het heftigste qua rijden de GSX-R1100WP.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef Snelwagen het volgende:
De triumph is ook een leipe fiets heur, maar ivm de bimota![]()
Wat is trouwens de mooiste fiets die je ooit hebt gehad? Bimota behoord tot de toppers neem ik aan?
Heb je er wel eens mee geremd danquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
Net een topic op MF van mijzelf doorgelezen uit 2003 .. nice flashbacks.![]()
Motortje toen.......
[afbeelding]
Dat waren pas brute remmen.![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door koffiekoekje op 11-05-2007 10:33:34 ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
Heb je er wel eens mee geremd dan![]()
@roest
Dit materiaal roest al na enkele dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bi was de eerste motor die binnen mocht.. SZR660 en later YP250 pasten in de schuur..
.. GSX-R stond dus naast de schuur.![]()
Brembo Goldline remmen.. best on the market.![]()
Laatste remfoutje was dus vier jaar geleden.
De teller begint nu weer opnieuw.![]()
Niet duur dat blue printen.![]()
![]()
Hoe groot zijn die schijven wel niet? Ze lijken groter dan die op de Duc 1098 en die zijn al 330mm.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit materiaal roest al na enkele dagen.![]()
Dure grap idd. Misschien leuk om zoiets zelf te doen met een oud blok als winterproject of wanneer je tijd teveel hebt.quote:
Wat is er zo bijzonder aan die remmen dan? Radiaal ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
Mogge.Ik heb nu al een reputatie zie ik?
Oh... ging het over jou.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
Mogge.Ik heb nu al een reputatie zie ik?
Volgens mij is het iets totaals andersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:43 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hehe, naja ik ben wel naar meer Fokmeets geweest dus een Fok!MC meet is vast niet veel anders qua wazige figuren en nog wazigere acties alleen dan met motoren.
Ik ben naar diverse crewmeets geweest...erg veel nerdy-er kan het volgens mij niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets totaals andersEn veel meer nerdy ook bij ons.
![]()
De rempomp was van Bimota, en totaal niet te doseren. Aan uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef worldpimber het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die remmen dan? Radiaal ofzo?Ik kan het niet zien ..
-------- edit -------![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 11-05-2007 11:03:08 ]
En nog geen baby gescoord zoals Blue Eyes en Stinkie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:47 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik ben naar diverse crewmeets geweest...erg veel nerdy-er kan het volgens mij niet.
Hehe gelukkig niet zeg, wel een ex maar das een lang verhaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nog geen baby gescoord zoals Blue Eyes en Stinkie?![]()
![]()
![]()
@WP wel correcte smileys gebruiken. [afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:58 schreef Worldbeater het volgende:
Ultimate motors zei woensdag dat er inderdaad (rot)hobbeltjes in het Scheivlak zijn, en mijn vering aan het eind --> nog iets harder remmen --> tankslapper.![]()
Hij heeft in ieder geval genoten. Alleen mijn tip aan jou als maagd.. het gezeik achteraf is het niet altijd waard.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:00 schreef worldpimber het volgende:
En @ Grendel ... u was crew of aanhangsel der crew? [afbeelding]
Geen excuus, probeer er iets van op te steken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |