Een leven kan je niet zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb iets moois gezien weetje wat?
Leven![]()
heul welquote:
zon stomzinning maar humorvol antwoord had ik kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef zainabber het volgende:
tuurlijk wel! Als je mario speelt en je doet iets en je krijgt 1up, zie je toch ook een leven.
omfgquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef zainabber het volgende:
tuurlijk wel! Als je mario speelt en je doet iets en je krijgt 1up, zie je toch ook een leven.
Huilarischquote:Omdat er geen leraar is, die wiskunde leuk kan maken, behalve fokko!!!![]()
:D Probeer jij maar eens kinderen te laten lachen als je het over rechthoekige driehoeken hebt, nou dat lukt hem wel!
Zoek eens op "Yavuz Selim" + YStec of "Yavuz Selim" + zarGonquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
http://www.google.nl/search?q=Yavuz+Selim&hl=nl&start=10&sa=N
oookaaaaay
ooooja dat was in de 2e of 3e ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef zarGon het volgende:
"Trinitas College, locatie Han Fortmann"
Roflmaocakte1
[..]
Huilarisch![]()
![]()
je mama al gevonden?quote:
sukkelquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:52 schreef murp het volgende:
[..]
ik had haar per ongeluk bij het uit vuil gezet
ik moet der zo nog effe schoonmaken
Doet ze het nog wel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:52 schreef murp het volgende:
[..]
ik had haar per ongeluk bij het uit vuil gezet
ik moet der zo nog effe schoonmaken
kauwgomquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en nu?, snel je mond spoelen met drank/zoetigheid?
Is het te doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef enter het volgende:
Ik ben stom, sta ik onder de douche mijn tanden te het poetsen met gezichtsscrub.
Hoiquote:
stiekem lachte je wel toen je erachter kwamquote:
jawelquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi
[..]
stiekem lachte je wel toen je erachter kwam1
Open your mouth to receive itquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:22 schreef Sala-adin het volgende:
kom me voeren :'0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |