abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:08:23 #41
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49262387
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:32 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik heb antwoord gehad, maar heb ik daar iets aan? Nee (ze verwezen me naar deze link ).
Alleen is er bij jou geen sprake van aanvragen van een uitkering (maar het verlengen, en dus een reeds bestaande client).
Ik heb mijn vraag nog maar eens gesteld, maar dan hopelijk iets duidelijker (dat het namelijk vooral ging om na de aanmelding, wanneer er sprake van inzage van een legitimatiebewijs was, en een rijbewijs dus ook volstaat, en wanneer er sprake is van vaststellen mbv een legitimatiebewijs, en het rijbewijs dus onvoldoende is)
Frederik, als jij alsnog een antwoord hier op krijgt, zou je dat dan hier willen posten?
Dan print ik het uit, en ga ik een schriftelijke discussie met het UWV aan.
Ik krijg het idee dat ze helemaal geen recht hebben om mij te verplichten een dure IDkaart aan te schaffen.
Zeker na het bovenstaande gesprek.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:24:41 #42
38396 mazaru
pi_49267808
Ik heb net gebeld met Postbus51 over deze kwestie.
En ook daar hebben ze geen antwoord voor me.
Ik ben daar heel vriendelijk te woord gestaan, en ze hebben me toegezegd dat ze direct deze vraag gaan voorleggen bij het ministerie van Justitie, aangezien er hier geen vastgelegde regels voor zijn.

Ik krijg hier volgende week telefonisch een antwoord op, of ik krijg antwoord via mijn e-mail.

Wordt vervolgd
pi_49278266
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

Frederik, als jij alsnog een antwoord hier op krijgt, zou je dat dan hier willen posten?
Ik krijg het idee dat ze helemaal geen recht hebben om mij te verplichten een dure IDkaart aan te schaffen.
Probeer het, zou ik zeggen. Als je geluk hebt accepteert de verzekeringsarts je rijbewijs en een vage kopie van 20 jaar geleden (mits ze die in je dossier kunnen vinden). Als je pech hebt kun je weer naar huis en een nieuwe afspraak maken. Ik weet één ding zeker: officieel moet je een geldig ID-bewijs kunnen tonen, dus een paspoort of een identiteitskaart. Uit je rijbewijs hoeft niet te blijken dat jij diegene bent van wie het paspoort van twintig jaar geleden in het dossier zit. Zoals gezegd: bronnen zat.
Als je bij mij (mocht je WW hebben) aan de balie komt dan heb ik aan een rijbewijs wel voldoende, maar eigenlijk moet ik je weer naar huis sturen. Bij het [b[aanvragen/b] van een uitkering heb je aan een rijbewijs overigens sowieso niet voldoende, je krijgt niets zolang je geen paspoort/id hebt.
Draai het om.
pi_49278313
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:24 schreef mazaru het volgende:
Ik heb net gebeld met Postbus51 over deze kwestie.
En ook daar hebben ze geen antwoord voor me.
Ik ben daar heel vriendelijk te woord gestaan, en ze hebben me toegezegd dat ze direct deze vraag gaan voorleggen bij het ministerie van Justitie, aangezien er hier geen vastgelegde regels voor zijn.
* Die zijn er voor de werknemersverzekeringen voldoende, namelijk op grond van de wet Suwi. In zijn algemeenheid kan het verschillen inderdaad.
Draai het om.
  Redactie Frontpage vrijdag 11 mei 2007 @ 19:18:22 #45
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_49278567
ik snap 1 ding niet in dit hele verhaal
het is verplícht om een id-bewijs te hebben. je rijbewijs is níet voldoende
waarom heeft TS niet meteen een nieuwe gehaald
ja, het is een duur geintje maar een boete krijgen omdat je er geen hebt lijkt mij nog duurder
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:50:38 #46
38396 mazaru
pi_49279547
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:18 schreef Etcetera het volgende:
ik snap 1 ding niet in dit hele verhaal
het is verplícht om een id-bewijs te hebben. je rijbewijs is níet voldoende
waarom heeft TS niet meteen een nieuwe gehaald
ja, het is een duur geintje maar een boete krijgen omdat je er geen hebt lijkt mij nog duurder
Ik heb een IDbewijs, en ik ben niet in overtreding.
Daar gaat het hele verhaal over

http://www.postbus51.nl/i(...)/displaydefaultintro
Met welke identiteitsbewijzen kan ik mij identificeren?

Heeft u de Nederlandse nationaliteit, dan kunt u zich identificeren met de volgende documenten:

* een geldig Nederlands paspoort;
* een geldige Nederlandse identiteitskaart;
* een geldig Nederlands rijbewijs.
Het rijbewijs is een algemeen erkend identiteitsbewijs, maar in situaties waarin gegevens over verblijfsstatus en nationaliteit belangrijk zijn, kunt u zich er niet mee identificeren. Op het rijbewijs staat namelijk niets over uw nationaliteit en de verblijfsstatus. Vermelding van een onjuist adres maakt het rijbewijs niet ongeldig.

* De wet regelt in welke gevallen een burger zich moet identificeren tegenover een overheidsbeambte. Bij geldzaken, zoals het openen van een bankrekening of de aanvraag van een hypotheek, gelden de regels die de financiële instelling zelf hanteert bij financiële transacties.
pi_49279939
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:08 schreef Gizlijntje het volgende:

[..]

Probeer het, zou ik zeggen. Als je geluk hebt accepteert de verzekeringsarts je rijbewijs en een vage kopie van 20 jaar geleden (mits ze die in je dossier kunnen vinden). Als je pech hebt kun je weer naar huis en een nieuwe afspraak maken. Ik weet één ding zeker: officieel moet je een geldig ID-bewijs kunnen tonen, dus een paspoort of een identiteitskaart. Uit je rijbewijs hoeft niet te blijken dat jij diegene bent van wie het paspoort van twintig jaar geleden in het dossier zit. Zoals gezegd: bronnen zat.
Als je bij mij (mocht je WW hebben) aan de balie komt dan heb ik aan een rijbewijs wel voldoende, maar eigenlijk moet ik je weer naar huis sturen. Bij het [b[aanvragen/b] van een uitkering heb je aan een rijbewijs overigens sowieso niet voldoende, je krijgt niets zolang je geen paspoort/id hebt.
Maar wanneer moet jij voor de WW dan iemands identiteit vaststellen, en wanneer moet jij (ook weer voor de WW) iemands identificatie inzien?
En als elk baliebezoek een vaststelling van de identiteit tot gevolg heeft, in welke andere situaties zien jullie voor de WW dan identiteitspapieren in?
Identiteit vaststellen en identiteitspapieren inzien zijn namelijk niet hetzelfde, bij de laatste volstaat het rijbewijs namelijk ook (art 55 lid 1 resp 2 SUWI)
pi_49359916
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb antwoord, maar het wordt nu een verhaal met het bekende kastje en de muur.

Mijn vraag heb ik gesteld aan binnenlandse zaken (op diens site stond immers ook de beantwoording van de kamervragen van mevrouw van Oudenallen). Binnenlandse zaken beschikt alleen niet over voldoende informatie om mijn vraag te beantwoorden, en heeft de vraag nu doorgestuurd aan het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid. Ze wisten me alleen al wel te melden dat het niet uitgesloten was dat om goed te kunnen antwoorden de antwoord termijn van 2 dagen misschien niet gehaald zou worden door SZW.

Ben benieuwd of mijn vraag nog doorgaat naar Justitie, of dat jouw vraag vanaf justitie nog doorgezonden gaat worden naar SZW.

Wachten op de volgende stap dus (alleen wel raar dat ze het nu nog moeten uitzoeken terwijl hier kamervragen over geweest zijn, en raar dat mevr van Oudenallen hier niet verder op doorgegaan is, die heeft duidelijk haar huiswerk niet gemaakt want dan zou ze zelf wel met dat art 55 op de proppen gekomen zijn om door te vragen)
  maandag 14 mei 2007 @ 13:43:24 #49
38396 mazaru
pi_49362053
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik heb antwoord, maar het wordt nu een verhaal met het bekende kastje en de muur.

Mijn vraag heb ik gesteld aan binnenlandse zaken (op diens site stond immers ook de beantwoording van de kamervragen van mevrouw van Oudenallen). Binnenlandse zaken beschikt alleen niet over voldoende informatie om mijn vraag te beantwoorden, en heeft de vraag nu doorgestuurd aan het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid. Ze wisten me alleen al wel te melden dat het niet uitgesloten was dat om goed te kunnen antwoorden de antwoord termijn van 2 dagen misschien niet gehaald zou worden door SZW.

Ben benieuwd of mijn vraag nog doorgaat naar Justitie, of dat jouw vraag vanaf justitie nog doorgezonden gaat worden naar SZW.

Wachten op de volgende stap dus (alleen wel raar dat ze het nu nog moeten uitzoeken terwijl hier kamervragen over geweest zijn, en raar dat mevr van Oudenallen hier niet verder op doorgegaan is, die heeft duidelijk haar huiswerk niet gemaakt want dan zou ze zelf wel met dat art 55 op de proppen gekomen zijn om door te vragen)
Heel typisch allemaal.
En wat ik helemaal eigenaardig vind, is het feit dat die oproepbrief al bij tienduizenden mensen in de bus is gevallen, en dat niemand daar tegen in opstand is gekomen.
Er zijn zat mensen in mijn situatie, die met een minimuminkomen zitten, en dan verplicht worden gesteld om een uitgave te doen, waar ze in de komende vijf jaar maar 1 minuut iets aan hebben.
In ieder geval is het balletje nu aan het rollen, en we zullen zien wie er gelijk heeft.

De eerste slag heb ik trouwens al gewonnen, met de toezegging dat ik bij mijn komende keuring geen IDbewijs nodig heb.
Nu de tweede stap nog, dat bij het gesprek erna ook genoegen wordt genomen met een rijbewijs, en de inhoud van de brief zal worden verandert.
  maandag 14 mei 2007 @ 13:56:09 #50
3542 Gia
User under construction
pi_49362555
Even wat anders.
Ik zit nu ook middenin dat herbeoordelingstraject en heb al een eerste gesprek gehad.
Ik wil je op je hart drukken je enorm goed voor te bereiden. Het feit dat je al jaren 80 - 100 bent, wil namelijk helemaal niks zeggen.
Als jij aangeeft naar een verjaardag te kunnen, op vakantie te kunnen en noem nog maar wat op en ben je niet psychisch gestoord, dan gaan ze er van uit dat je best wel een aantal uurtjes per dag kunt werken.

Bereid je ook voor op suggestieve vraagstelling en testen (ook al mag dat niet).
Bij mijn eerste gesprek was het prachtig weer. De arts vroeg wat ik van het weer vond. Ik zei dat ik het mooi weer vond. Conclusie, dus je kunt goed tegen hitte.
Of ik ergens allergisch voor ben? Nee. Dus kan ik goed tegen rook en chemische dampen enzo.

Ik heb nogal wat last van overgewicht. De arts vroeg of ik weleens naar verjaardagen ging. Toen ik dat bevestigde zei hij dat ik dan wel veel gebak zou eten. Aangezien ik niet meteen laaiend werd, kan ik dus goed tegen kritiek en conflictsituaties.

Enzovoort.

Ik raad je aan om het functiemogelijkhedenformulier te downloaden en goed te bestuderen. Waar kunnen ze je op pakken. Als ze ook maar één mogelijkheid zien om je aan het werk te zetten, zullen ze dat niet nalaten.

Wij hebben een second opinion aangevraagd en wilden dit opnemen. De arts wilde dit niet en moest dat dus eerst overleggen. Konden we weer naar huis. De dag erna kreeg ik telefoon dat we het mochten opnemen. Ik wil gewoon kunnen bewijzen dat ik bepaalde beperkingen heb aangegeven. Want anders kunnen ze hun eigen fout getrokken conclusies opschrijven en heb ik geen poot meer om op te staan, als ik naar de arbeidsdeskundige moet.

Overigens heb ik alle keren mijn paspoort moeten laten zien. Alleen de eerste keer is echt niet genoeg. Heb zelfs tussen de eerste en tweede afspraak een nieuwe moeten aanschaffen, omdat mijn pas begin mei verliep.

Maareh, jij ook sterkte. Go get 'em
  maandag 14 mei 2007 @ 14:29:18 #51
38396 mazaru
pi_49364043
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:56 schreef Gia het volgende:
Even wat anders.
Ik zit nu ook middenin dat herbeoordelingstraject en heb al een eerste gesprek gehad.
Ik wil je op je hart drukken je enorm goed voor te bereiden. Het feit dat je al jaren 80 - 100 bent, wil namelijk helemaal niks zeggen.
Als jij aangeeft naar een verjaardag te kunnen, op vakantie te kunnen en noem nog maar wat op en ben je niet psychisch gestoord, dan gaan ze er van uit dat je best wel een aantal uurtjes per dag kunt werken.

Bereid je ook voor op suggestieve vraagstelling en testen (ook al mag dat niet).
Bij mijn eerste gesprek was het prachtig weer. De arts vroeg wat ik van het weer vond. Ik zei dat ik het mooi weer vond. Conclusie, dus je kunt goed tegen hitte.
Of ik ergens allergisch voor ben? Nee. Dus kan ik goed tegen rook en chemische dampen enzo.

Ik heb nogal wat last van overgewicht. De arts vroeg of ik weleens naar verjaardagen ging. Toen ik dat bevestigde zei hij dat ik dan wel veel gebak zou eten. Aangezien ik niet meteen laaiend werd, kan ik dus goed tegen kritiek en conflictsituaties.

Enzovoort.

Ik raad je aan om het functiemogelijkhedenformulier te downloaden en goed te bestuderen. Waar kunnen ze je op pakken. Als ze ook maar één mogelijkheid zien om je aan het werk te zetten, zullen ze dat niet nalaten.

Wij hebben een second opinion aangevraagd en wilden dit opnemen. De arts wilde dit niet en moest dat dus eerst overleggen. Konden we weer naar huis. De dag erna kreeg ik telefoon dat we het mochten opnemen. Ik wil gewoon kunnen bewijzen dat ik bepaalde beperkingen heb aangegeven. Want anders kunnen ze hun eigen fout getrokken conclusies opschrijven en heb ik geen poot meer om op te staan, als ik naar de arbeidsdeskundige moet.

Overigens heb ik alle keren mijn paspoort moeten laten zien. Alleen de eerste keer is echt niet genoeg. Heb zelfs tussen de eerste en tweede afspraak een nieuwe moeten aanschaffen, omdat mijn pas begin mei verliep.

Maareh, jij ook sterkte. Go get 'em
Ik zou maar wat graag gaan werken, maar het zit er gewoon niet in.

Een jaar of 8 geleden was ik de armoe opeens zo verschrikkelijk zat, dat ik zelf om een herkeuring en een omscholing heb gevraagd.
Toen heb ik er op gehamerd dat ik een test wilde hebben waar uit zou blijken wat ik eventueel nog zou kunnen doen.

Met die herkeuring werd ik opnieuw 80/100 afgekeurd, terwijl ik mezelf een stuk groter hield dan ik feitelijk ben.
En uit de test bleek dat ik niet meer in staat was om aan het arbeidsproces mee te doen.

Eens afwachten of ik nu ineens wonderbaarlijk genezen ben.
Wat ik gehoord heb, gaan er heel veel mensen compleet genezen het UWV gebouw uit.
Een soort van Lourdes dus

Jij ook heel veel sterkte!
En laat je niet gek maken!
  maandag 14 mei 2007 @ 14:48:40 #52
3542 Gia
User under construction
pi_49364963
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef mazaru het volgende:
Eens afwachten of ik nu ineens wonderbaarlijk genezen ben.
Wat ik gehoord heb, gaan er heel veel mensen compleet genezen het UWV gebouw uit.
Een soort van Lourdes dus

Jij ook heel veel sterkte!
En laat je niet gek maken!
Ik ben zelfs nooit eerder naar een herkeuring gehoeven. Ik werd altijd op grond van het dossier al afgekeurd.

Maar ja, er werken nu inderdaad wonderartsen.

Wilde je alleen even waarschuwen dat je je echt goed moet voorbereiden. Ik ben er de eerste keer een beetje bleu heengegaan. Vol vertrouwen dat het allemaal wel mee zou vallen. Nu, dat is dus echt niet zo.
Als je zelf boodschappen kunt doen is dat al genoeg om te concluderen dat je kunt werken.

Ik moet 8 juni weer voor het tweede gesprek.

Laat even weten hoe het gegaan is, volgende week (?) neem ik aan.
Succes.
pi_49374554
Ik heb mail van SZW, de beantwoordingstermijn bedraagt daar op dit moment ongeveer 10 werkdagen.
Of dit voor Mazaru nog op tijd is vraag ik me even af
pi_49375034
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:50 schreef mazaru het volgende:

[afbeelding]
Uit dit verhaal blijkt dus ook dat je geenzins van plan bent om te gaan werken?
  maandag 14 mei 2007 @ 20:10:18 #55
38396 mazaru
pi_49376571
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ben zelfs nooit eerder naar een herkeuring gehoeven. Ik werd altijd op grond van het dossier al afgekeurd.

Maar ja, er werken nu inderdaad wonderartsen.

Wilde je alleen even waarschuwen dat je je echt goed moet voorbereiden. Ik ben er de eerste keer een beetje bleu heengegaan. Vol vertrouwen dat het allemaal wel mee zou vallen. Nu, dat is dus echt niet zo.
Als je zelf boodschappen kunt doen is dat al genoeg om te concluderen dat je kunt werken.

Ik moet 8 juni weer voor het tweede gesprek.

Laat even weten hoe het gegaan is, volgende week (?) neem ik aan.
Succes.
Ik wacht het maar af, ik weet dat ze een hele strenge manier van keuren hebben. Zelfs mensen die nog aan de chemokuren zitten, worden goedgekeurd.
We zien het allemaal wel, er valt weinig aan te veranderen.
Bedankt voor het meeleven, en jij ook heel veel sterkte.
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef frederik het volgende:
Ik heb mail van SZW, de beantwoordingstermijn bedraagt daar op dit moment ongeveer 10 werkdagen.
Of dit voor Mazaru nog op tijd is vraag ik me even af
Ruim op tijd frederik.
Ik moet de 23e voor de keuring, en daarna krijg ik die oproep voor het tweede gesprek.
Bij dat tweede gesprek zou ik wel een ID moeten meenemen volgens de telefoniste.
Bedankt voor de moeite.
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:32 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Uit dit verhaal blijkt dus ook dat je geenzins van plan bent om te gaan werken?
Is dat zo?
Lijkt mij een beetje een voorbarige conclusie. Zeker aangezien ik in het geheel niet uitwijdt over mijn persoonlijke situatie.
pi_49376742
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef mazaru het volgende:

Is dat zo?
Lijkt mij een beetje een voorbarige conclusie. Zeker aangezien ik in het geheel niet uitwijdt over mijn persoonlijke situatie.
Je wilt geen ID-kaart halen en in dat artikeltje staat dat je een id kaart nodig hebt als je wilt gaan werken bij een nieuwe werkgever. Dus je denkt geeneens aan de toekomst. Tja.

maandag 14 mei 2007 @ 20:21:50 #57
38396 mazaru
pi_49376982
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:15 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je wilt geen ID-kaart halen en in dat artikeltje staat dat je een id kaart nodig hebt als je wilt gaan werken bij een nieuwe werkgever. Dus je denkt geeneens aan de toekomst. Tja.

Als ik ga werken, dan ben ik verzekerd van een normaal inkomen de maand erna.
Dan is een IDkaart geen probleem.
Als ik nu een IDkaart ga halen, en ik word opnieuw afgekeurd, dan heb ik de maand er na nog steeds een inkomen dat net voldoende is voor vaste lasten en boodschappen, minus 50 euro.
Dan heb ik een probleem.
Lastig he?
pi_49377412
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:15 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die in Rijbewijs geen geldig legitimatiebewijs? duidelijk anders aangegeven.
Ik kan met jou meegaan als het een geval van ww betreft (daar zou ik zelfs zeggen dat het niet hebben van een paspoort of europese identiteitskaart inhoudt dat je niet beschikbaar bent voor de arbeidsmarkt, en dat je dan dus geen recht hebt op een uitkering).
In het geval van ts (en velen met hem) is er sprake van een 80/100% afkeuring, meestal is het dan meer niet kunnen werken dan niet willen werken. En dan is het raar om mensen op kosten te jagen terwijl ze het verder niet nodig hebben.
TS loopt alleen kans dat die toch beter gemeld wordt, niet omdat die een toekomst heeft, maar omdat het UWV het blijkbaar te druk heeft en klanten kwijt moet raken richting bijstand. In dat geval zal TS wel moeten zorgen dat die op tijd een voor dat doel geldig ID aanschaft.
En hoe lang je daar voor krijgt (de tijd tussen goedkeuring bij een arts, en aanmelding als werkzoekende en dus bijstand), geen idee
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:10:07 #59
38396 mazaru
pi_49508469
Nou, ik krijg net via de mail antwoord van postbus 51.

Geachte mazaru,

U heeft telefonisch een vraag aan Postbus 51 gesteld over identificatie bij de herkeuring van de WAO.
Hieronder volgt een reactie op uw vraag met kenmerk 690489.

Wij beschikken helaas niet over voldoende informatie om uw vraag te kunnen beantwoorden. Het antwoord op uw vraag kan het beste gegeven worden door een medewerker van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) die uitgebreid op de hoogte is van de regels en richtlijnen. Uw e-mail hebben wij daarom voor verdere beantwoording doorgestuurd naar dit ministerie. Om uw vraag goed te kunnen beantwoorden, is het mogelijk dat de beantwoordingstermijn langer is dan de eerder aangegeven twee werkdagen.

Wij hopen dat u hier begrip voor heeft en vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Anne Gevers
Publieksvoorlichter Postbus 51 Informatiedienst

----Oorspronkelijk bericht----

De oorspronkelijke afzender:

Verzonden: 11-05-2007, 14:14:13
Betreft: Is men wettelijk verplicht bij een herkeuring voor de wao zich te identificeren met een id-kaart of paspoort. Is een rijbewijs niet toegestaan....

Svp contact opnemen met mazaru

Dus de vraag ligt nu twee keer bij SZW
Ik blijf het vreemd vinden dat er nog niemand voor mij met deze vraag is gekomen.
Maar we wachten weer geduldig af
pi_49511005
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik krijg net via de mail antwoord van postbus 51.

Dus de vraag ligt nu twee keer bij SZW
Ik blijf het vreemd vinden dat er nog niemand voor mij met deze vraag is gekomen.
Maar we wachten weer geduldig af
Dat mailtje komt mij erg bekend voor (zou het een standaard tekst zijn welke op kleine punten wordt veranderd).

Volgens mij zijn er wel mensen voor jou geweest die die vraag gesteld hebben, waarom komt mevrouw van oudenallen anders met die kamervragen (waarbij notabene wordt verwezen naar herkeuringen voor de WAO).
Ze heeft het zichzelf alleen te gemakkelijk gemaakt door genoegen te nemen met dat antwoord (of ik heb verdere vragen over het hoofd gezien), als ze een goed volksvertegenwoordiger was had ze het antwoord van de minister even nagekeken en had ze lid 2 van art 55 gezien, nu krijg ik een beetje het idee dat het vragen waren ter meerdere eer en gloriie van zichzelf. (zichzelf op de politieke kaart willen zetten met nutteloze vragen, hetzij omdat het vragen van het type VMBO huiswerkvraag zijn, danwel door niets met de antwoorden te doen).
Dit laatste zijn misschien voorordelen van mij. maar die zijn wel gevormd door het gedrag van haar tijdens haar kamerlidmaatschap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')