Kijk waar Seedorf nu is en wat hij bereikt heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Een clubheld worden bij Ajax of een paar rotcenten meer verdienen bij sampdoria.
Ik zou het wel weten.
Tuurlijk, maar wat sommigen vergeten is dat de supporters meer met de club hebben dan de spelers. Voor de spelers blijft het werk, voor jullie een passie.quote:
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat sommigen vergeten is dat de supporters meer met de club hebben dan de spelers. Voor de spelers blijft het werk, voor jullie een passie.
Als je Heitinga ziet dan zie je ook wel is dat er uitzonderingen zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat sommigen vergeten is dat de supporters meer met de club hebben dan de spelers. Voor de spelers blijft het werk, voor jullie een passie.
als je goed bij de supporters ligt, zoals bijv Litmanen en Johnny, dan is het zeker MEER dan werk kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu en dat zal ik blijven zeggen, maar dat gaat er schijnbaar niet in. Die kerels zijn op hun 20e al miljonair, dan hoef je echt niet te cashen in het buitenland. Dat iemand als Sneijder binnenkort misschien voor het avontuur kiest ok. Maar zo'n jongen als De Mul, die heeft alles wat hij nu heeft aan Ajax te denken en wil meteen alweer weg. Hou toch op zeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Panick het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Maar dat zeg je nu..
Als er opeens een club gaat rammelen met een zak geld waar een boer U tegen zegt bedenk je je misschien ook nog wel.
Clubliefde bestaat helaas al jaren niet meer.. Slechts een enkeling is daar mee gezegend.
En in dat licht is het niet vreemd dat spelers gaan voor het grote geld.
Heitinga is idd een mooi voorbeeld van iemand die wel eens lang bij Ajax zou kunnen blijven omdat hij bij de echte top te kort komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:24 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Als je Heitinga ziet dan zie je ook wel is dat er uitzonderingen zijn![]()
Er zijn wel uitzonderingen, hoewel die schaars zijn. Ik noem onze eigen Heitinga, en in rotterdam hebben ze bijv. buijs.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Johnny is dan natuurlijk ook een ongelooflijke held, wat zeg ik: HELD!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je goed bij de supporters ligt, zoals bijv Litmanen en Johnny, dan is het zeker MEER dan werk kan ik je vertellen
De Mul ben ik met je eens, maar dan vooral vanwege z'n reden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu en dat zal ik blijven zeggen, maar dat gaat er schijnbaar niet in. Die kerels zijn op hun 20e al miljonair, dan hoef je echt niet te cashen in het buitenland. Dat iemand als Sneijder binnenkort misschien voor het avontuur kiest ok. Maar zo'n jongen als De Mul, die heeft alles wat hij nu heeft aan Ajax te denken en wil meteen alweer weg. Hou toch op zeg.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Verschil tussen de Jong en Seedorf is dat Clarence zich al bewezen had en alles had gewonnen wat je maar kon winnen....de Jong gedroeg zich alsof ie de routinier van het elftal was, wat wel heel erg misplaatst was op dat moment.
Alles wat hij uiteindelijk tegen Ajax heeft gedaan is belangrijker dan dat hij toevallig een belangrijk doelpuntje scoort. Dat is een teamprestatie. Over van alles en nog wat lopen zeiken en constant tegen schenen schoppen, dan kan je in je eentje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef Panick het volgende:
[..]
De Mul ben ik met je eens, maar dan vooral vanwege z'n reden.
En tuurlijk heeft De Jong veel aan Ajax te danken, maar hij heeft er iig iets voor terug gedaan (Goal tegen Aarsenal.). Dit itt De Mul.
Is goed man, blijf jij maar lekker kotsen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Alles wat hij uiteindelijk tegen Ajax heeft gedaan is belangrijker dan dat hij toevallig een belangrijk doelpuntje scoort. Dat is een teamprestatie. Over van alles en nog wat lopen zeiken en constant tegen schenen schoppen, dan kan je in je eentje.
Tuurlijk. Maar dat zoals je zegt echt de uitzondering. Kijk maar naar Kluivert, als ik Ajacied was zou dat mij ook pijn doen om hem in een PSV-shirt te zien lopen. Maar dat soort jongens maakt dat gewoon veel minder uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er zijn wel uitzonderingen, hoewel die schaars zijn. Ik noem onze eigen Heitinga, en in rotterdam hebben ze bijv. buijs.
Ja, nog steeds een raadsel waarom ze hem eruit hebben gewipt... zou je toch denken dat hij minimaal net zo goed is als de Mul.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Houniet het volgende:
de Mul, liever Daniel de Ridder
Die geef je niet echt, vandaar dat ik er maar niet om in ga.quote:
Nee oke, maar hij had wel een paar uitspraken waar veel mensen van stonden te kijken. Ook heeft hij bij Ajax veel gejankt omdat ie niet op z'n geliefde positie mocht spelen, en bij Oranje en zelfs bij HSV vind ie het geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens..
Maar hij heeft geen vervelende dingen gezegd, Geen dingen iig waardoor ik hem uit zou kotsen zoals sommigen hier.
Hij was iets te ambitieus, maar aan de andere kant was hij ook pas 20.
jij begrijpt mequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:32 schreef soppa het volgende:
[..]
Ja, nog steeds een raadsel waarom ze hem eruit hebben gewipt... zou je toch denken dat hij minimaal net zo goed is als de Mul.
Nogmaals, hij was net tiener af... Werd geselecteerd door Oranje, flirtte met grote clubs in Europa.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee oke, maar hij had wel een paar uitspraken waar veel mensen van stonden te kijken. Ook heeft hij bij Ajax veel gejankt omdat ie niet op z'n geliefde positie mocht spelen, en bij Oranje en zelfs bij HSV vind ie het geen enkel probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |