abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:05:52 #176
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49165605
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef twi het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk ook voor Kluivert en alle anderen die wachtten tot ze transfervrij waren.
maar bij Kluivert is er een speciaal tintje

niet rasistisch bedoeld
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49165606
#2 Sjonnie Heitinga
pi_49165616
Seedorf is wat mij betreft welkom hoor. De Mul tsjah leuk en aardig maar dat mag je wel zijn in het tweede niet in Ajax1 .... De Jong is ook van harte welkom maar op de voorwaarden van Ajax en anders mag ie wegblijven.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:07:11 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49165665
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:04 schreef Jnk18 het volgende:
@speed: hoe was hij weggegaan? kan het me niet meer herinneren...
Volgens mij vond hij dat hij klaar was, direct na het behalen van de Champions League. Transfervrij vertrokken naar Sampdoria toen 'ie 19 o 20 was.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:07:20 #180
155384 Panick
Infidel.
pi_49165670
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Jullie kotsen wel jullie oudspelers uit ofniet?

De Jong, De Mul nu ie wegwil is het ineens een sukkel... En Seedorf die een aantal jaar geleden zo werd uitgefloten.. Snap dat niet helemaal.
Sorry.. Jullie?
Voor mij is Nigel de Jong altijd welkom geweest. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat mensen het spelers kwalijk nemen dat ze liever wat meer verdienen als ze daar de kans voor krijgen.
Hij heeft geen nare dingen gezegd ten nadele van Ajax. Zie niet in waarom ik hem uit zou moeten kotsen.
De Mul mag van mij weg omdat ik graag spelers zie die niet als verwijfde primadonna's gaan lopen huilen dat de sfeer te hard is.
Maar ik neem hem dat niet kwalijk ofzo. Dus voor je in meervoud spreekt, een aantal personen bij elkaar maakt nog niet dat iedereen er zo over denkt .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:08:24 #181
155384 Panick
Infidel.
pi_49165723
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef Houniet het volgende:

[..]

maar bij Kluivert is er een speciaal tintje

niet rasistisch bedoeld
Was. Na z'n actie om voor PSV te kiezen heeft hij het bij mij afgedaan .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:08:35 #182
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49165733
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef twi het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk ook voor Kluivert en alle anderen die wachtten tot ze transfervrij waren.
Dat is waar. Het viel ook redelijk ongelukkig samen met het Bosman-arrest. Maar bij Seedorf was het anders.

Neemt niet weg dat ik nu voor de voetballer Seedorf een nagenoeg grenzeloos respect heb. Maar het doet nog steeds pijn
Let yourself go and enjoy the bassline...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:09:28 #183
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49165777
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij vond hij dat hij klaar was, direct na het behalen van de Champions League. Transfervrij vertrokken naar Sampdoria toen 'ie 19 o 20 was.
Idd, 19 volgens mij.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:10:00 #184
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_49165810
Ik denk dat Sneijder nog ff afwacht of de playoffs gewonnen worden/Ajax CL speelt volgend seizoen. Als Ajax de CL wederom misloopt dan kan ik me voorstellen dat Sneijder toch graag naar een club gaat die daar wel in speelt volgend seizoen, en Ajax zal in dat geval ook transfergeld nodig hebben om de gaten in de begroting op te vullen.

Ik weet niet, zou er best wel mee kunnen leven als Sneijder voor 15-20mln weg zou gaan. Zoals iemand eerder al schreef, als tie nog een seizoen blijft heb je kans dat Perez en Sneijder tegelijkertijd weggaan en dan heb je een probleem.

Verder mag De Jong van mij wel terugkomen...die kan nog veel van een Davids of Stam leren. Iig liever dan dat ie naar AZ of PSV gaat...

Ohja, en niet te vergeten, Kluivert mag ook terug!
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_49165824
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Panick het volgende:

[..]

Sorry.. Jullie?
Voor mij is Nigel de Jong altijd welkom geweest. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat mensen het spelers kwalijk nemen dat ze liever wat meer verdienen als ze daar de kans voor krijgen.
Net alsof ze naar de voedselbank moeten, kom nou toch.
quote:
Hij heeft geen nare dingen gezegd ten nadele van Ajax.
Wel waar
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:10:26 #186
178400 L.Verschoor
Godverdomme
pi_49165829
Wel mooi weer die overdreven hype over Seedorf. Het kan snel gaan in de voetballerij.
Geef Erwtensoep z'n account eens terug.
pi_49165830
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef Panick het volgende:

[..]

Was. Na z'n actie om voor PSV te kiezen heeft hij het bij mij afgedaan .
En een goal te scoren die ons uiteindelijk de nek heeft gekost
Yo!Soppa?
pi_49165905
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Panick het volgende:

[..]

Sorry.. Jullie?
Hij heeft geen nare dingen gezegd ten nadele van Ajax. Zie niet in waarom ik hem uit zou moeten kotsen.
De Mul mag van mij weg omdat ik graag spelers zie die niet als verwijfde primadonna's gaan lopen huilen dat de sfeer te hard is.
Maar ik neem hem dat niet kwalijk ofzo. Dus voor je in meervoud spreekt, een aantal personen bij elkaar maakt nog niet dat iedereen er zo over denkt .
Ik vond het ook heel jammer dat d.Jong wegging bij Ajax. helaas is het em niet goed gegaan in de bundesliga.. Van mij mag ie terugkomen
pi_49165906
De reden waarom veel mensen De Mul uitkotsen is denk ik omdat Ajax alles in hem heeft gestoken, na vorig seizoen teruggehaald en hier vele kansen gehad, hij is redelijk goed bevallen, en nou vind meneer het al tijd om te vertrekken. Dat verhaal van dat ie het in de kleedkamer te hard vindt is overigens bullshit. Zowel ontkend door z'n pa als hijzelf.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:13:25 #190
155384 Panick
Infidel.
pi_49165951
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

[..]

Wel waar
Ach sodemieter toch op man, als jij een betere baan krijgt aangeboden ben je ook weg.
Hypocriet gelul.. .
En welke nare dingen heeft hij dan precies gezegd? Ik heb hem nergens zo zien natrappen als een Sonck bijv.
pi_49166009
Volgens mij heeft Sampdoria overigens wel rond de 8 miljoen gulden betaald destijds. Maar goed ook ik heb Seedorf zien gaan en ik heb me kapot geergerd. Neemt niet weg dat ik hem wel terug zou willen.
pi_49166104
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Panick het volgende:

[..]

Ach sodemieter toch op man, als jij een betere baan krijgt aangeboden ben je ook weg.
Hypocriet gelul.. .
En welke nare dingen heeft hij dan precies gezegd? Ik heb hem nergens zo zien natrappen als een Sonck bijv.
De Jong:

Ik wil geen rechtsback spelen maar bij het NL elftal is het geen probleem
#2 Sjonnie Heitinga
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:17:07 #193
178400 L.Verschoor
Godverdomme
pi_49166111
quote:

[..]

Hypocriet gelul.. .
Een clubheld worden bij Ajax of een paar rotcenten meer verdienen bij sampdoria.

Ik zou het wel weten.
Geef Erwtensoep z'n account eens terug.
pi_49166177
Ik ben benieuwd hoelang Heitinga blijft, ik heb steeds het gevoel dat hij gewoon erg lang bij Ajax gaat blijven, die beleving van die gast is echt werelds.
#2 Sjonnie Heitinga
pi_49166181
quote:

[..]

Hypocriet gelul.. .
Als je moet vechten voor je eten wel, in het geval van een voetballer niet. Maarja, clubliefde he. Ik zou er niks op tegen hebben om mn hele loopbaan voor Ajax te spelen. Sterker nog, kon ik het maar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:19:28 #196
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49166218
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef L.Verschoor het volgende:

[..]

Een clubheld worden bij Ajax
Ik zou het wel weten.
ik ook, 100%
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:19:31 #197
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49166221
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef kevin6188 het volgende:

Ja dat snap ik nou ook niet. Natuurlijk snap ik dat je even lekker je zakken wilt vullen in het buitenland en dat moet ook gezegd worden om in mooiere/zwaardere competities te spelen. Maar WTF ze krijgen echt geen honger loontje bij Ajax of PSV. Clubliefde...

Als ik....lol....maar als ik zo goed zou kunnen voetballen dat ik in Ajax 1 mee zou kunnen draaien dan zou ik hoogstens 3 jaar mn zakken vullen in het buitenland en dan weer terugkeren naar mijn clubbie. Ik zou trouwens wel in mijn contract laten opnemen dat mochten zij mij opstellen als we dan tegen Ajax moeten spelen ik ontoerekeningsvatbaar ben en ze niet moeten gaan janken als ik een stuk of 3 eigen doelpunten maak.

...clubliefde...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:20:28 #198
155384 Panick
Infidel.
pi_49166260
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Als je moet vechten voor je eten wel, in het geval van een voetballer niet. Maarja, clubliefde he. Ik zou er niks op tegen hebben om mn hele loopbaan voor Ajax te spelen. Sterker nog, kon ik het maar.
Tuurlijk.. Maar dat zeg je nu..
Als er opeens een club gaat rammelen met een zak geld waar een boer U tegen zegt bedenk je je misschien ook nog wel.
Clubliefde bestaat helaas al jaren niet meer.. Slechts een enkeling is daar mee gezegend.
En in dat licht is het niet vreemd dat spelers gaan voor het grote geld.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:20:37 #199
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_49166268
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef L.Verschoor het volgende:

[..]

Een clubheld worden bij Ajax of een paar rotcenten meer verdienen bij sampdoria.

Ik zou het wel weten.
Sampdoria was wel een grote club die in een mooie competitie speelt waar hij zich in de kijker kon spelen. En bij Ajax dreigde een leegloop. Tel daar een salaris bij wat 5 keer hoger ligt en ik begrijp het wel.
pi_49166269
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik ook, 100%
Ik ook Houniet, precies zoals waar Sjonnie nu mee bezig is .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')