maar bij Kluivert is er een speciaal tintjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor Kluivert en alle anderen die wachtten tot ze transfervrij waren.
Volgens mij vond hij dat hij klaar was, direct na het behalen van de Champions League. Transfervrij vertrokken naar Sampdoria toen 'ie 19 o 20 was.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:04 schreef Jnk18 het volgende:
@speed: hoe was hij weggegaan? kan het me niet meer herinneren...
Sorry.. Jullie?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Jullie kotsen wel jullie oudspelers uit ofniet?
De Jong, De Mul nu ie wegwil is het ineens een sukkel... En Seedorf die een aantal jaar geleden zo werd uitgefloten.. Snap dat niet helemaal.
Was. Na z'n actie om voor PSV te kiezen heeft hij het bij mij afgedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar bij Kluivert is er een speciaal tintje
niet rasistisch bedoeld
Dat is waar. Het viel ook redelijk ongelukkig samen met het Bosman-arrest. Maar bij Seedorf was het anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor Kluivert en alle anderen die wachtten tot ze transfervrij waren.
Idd, 19 volgens mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij vond hij dat hij klaar was, direct na het behalen van de Champions League. Transfervrij vertrokken naar Sampdoria toen 'ie 19 o 20 was.
Net alsof ze naar de voedselbank moeten, kom nou toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Panick het volgende:
[..]
Sorry.. Jullie?
Voor mij is Nigel de Jong altijd welkom geweest. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat mensen het spelers kwalijk nemen dat ze liever wat meer verdienen als ze daar de kans voor krijgen.
Wel waarquote:Hij heeft geen nare dingen gezegd ten nadele van Ajax.
En een goal te scoren die ons uiteindelijk de nek heeft gekostquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef Panick het volgende:
[..]
Was. Na z'n actie om voor PSV te kiezen heeft hij het bij mij afgedaan.
Ik vond het ook heel jammer dat d.Jong wegging bij Ajax. helaas is het em niet goed gegaan in de bundesliga.. Van mij mag ie terugkomenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Panick het volgende:
[..]
Sorry.. Jullie?
Voor mij is Nigel de Jong altijd welkom geweest. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat mensen het spelers kwalijk nemen dat ze liever wat meer verdienen als ze daar de kans voor krijgen.
Hij heeft geen nare dingen gezegd ten nadele van Ajax. Zie niet in waarom ik hem uit zou moeten kotsen.
De Mul mag van mij weg omdat ik graag spelers zie die niet als verwijfde primadonna's gaan lopen huilen dat de sfeer te hard is.
Maar ik neem hem dat niet kwalijk ofzo. Dus voor je in meervoud spreekt, een aantal personen bij elkaar maakt nog niet dat iedereen er zo over denkt.
Ach sodemieter toch op man, als jij een betere baan krijgt aangeboden ben je ook weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Net alsof ze naar de voedselbank moeten, kom nou toch.
[..]
Wel waar
De Jong:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Ach sodemieter toch op man, als jij een betere baan krijgt aangeboden ben je ook weg.
Hypocriet gelul...
En welke nare dingen heeft hij dan precies gezegd? Ik heb hem nergens zo zien natrappen als een Sonck bijv.
Een clubheld worden bij Ajax of een paar rotcenten meer verdienen bij sampdoria.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Ach sodemieter toch op man, als jij een betere baan krijgt aangeboden ben je ook weg.
Hypocriet gelul...
En welke nare dingen heeft hij dan precies gezegd? Ik heb hem nergens zo zien natrappen als een Sonck bijv.
Als je moet vechten voor je eten wel, in het geval van een voetballer niet. Maarja, clubliefde he. Ik zou er niks op tegen hebben om mn hele loopbaan voor Ajax te spelen. Sterker nog, kon ik het maar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Hypocriet gelul...
ik ook, 100%quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Een clubheld worden bij Ajax
Ik zou het wel weten.
Ja dat snap ik nou ook niet. Natuurlijk snap ik dat je even lekker je zakken wilt vullen in het buitenland en dat moet ook gezegd worden om in mooiere/zwaardere competities te spelen. Maar WTF ze krijgen echt geen honger loontje bij Ajax of PSV. Clubliefde...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef kevin6188 het volgende:
Net alsof ze naar de voedselbank moeten, kom nou toch.
Tuurlijk.. Maar dat zeg je nu..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als je moet vechten voor je eten wel, in het geval van een voetballer niet. Maarja, clubliefde he. Ik zou er niks op tegen hebben om mn hele loopbaan voor Ajax te spelen. Sterker nog, kon ik het maar.
Sampdoria was wel een grote club die in een mooie competitie speelt waar hij zich in de kijker kon spelen. En bij Ajax dreigde een leegloop. Tel daar een salaris bij wat 5 keer hoger ligt en ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Een clubheld worden bij Ajax of een paar rotcenten meer verdienen bij sampdoria.
Ik zou het wel weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |