quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef L.Verschoor het volgende:
Vanavond Dirk Scheringa bij Evil Knevel. Mischien wel de moeite waard om te kijken.
De vooraankondiging sloeg trouwens weer nergens op. "De meeste goals en toch geen kampioen". Ajax heeft de meeste goals voor maar iedereen denkt blijkbaar az.
Oke, van Ronald Koeman dus ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wordt een beetje moe van al die ex-ajacieden om heel eerlijk te zijn.
ik zal Seedorf NOOIT uitfluiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Jullie kotsen wel jullie oudspelers uit ofniet?
De Jong, De Mul nu ie wegwil is het ineens een sukkel... En Seedorf die een aantal jaar geleden zo werd uitgefloten.. Snap dat niet helemaal.
Ik had een paar dagen geleden een reactie op jou, kun je je die nog herinneren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
De Jong, De Mul nu ie wegwil is het ineens een sukkel... En Seedorf die een aantal jaar geleden zo werd uitgefloten.. Snap dat niet helemaal.
De Mul is geen sukkel, de Jong en Seedorf ook niet. Ik hoef de Jong alleen niet meer terug te zien maar heb soms wel van m genoten toen ie nog voor Ajax speelde. De Mul is dit seizoen misschien wel onderschat, ik denk toch dat hij belangrijker is geweest voor Ajax dan de meeste mensen denken. Hij speelt de laatste paar wedstrijden alleen niet zo goed. Maar zie bijv. Feyenoord-uit, Heerenveen-uit, Feyenoord-thuis, toen speelde hij briljant.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Seedorf mag terugkomen hoor, doet die ook nog wel een keer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ho ho! wacht even he, niet alleen de tyfus
Feyenooit stelde dit seizoen geen drol voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef toma het volgende:
[..]
Hij speelt de laatste paar wedstrijden alleen niet zo goed. Maar zie bijv. Feyenoord-uit, Feyenoord-thuis, toen speelde hij briljant.
De Jong werd op gekotst omdat hij overkwam als de ras-Ajacied met hart voor de club, waarna 'ie niet wilde verlengen omdat hij volgens zichzelf door het elftal werd geslingerd. Dat was zo onder de vertrokken Koeman, maar zeker niet zo onder Blind (zoals ik verkeerd herinnerde in de eerdere post).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Robert is ook voor 5 miljoen aan Betis verkocht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef twi het volgende:
En ik geloof na alle verhalen over geld van PSV niet dat er daar 12 miljoen is om te besteden zonder verkoop. Verkopen jullie Farfan dan zal er wel een dergelijk bedrag plus de al gemelde 5 miljoen te besteden zijn, maar de berichten omtrend de financiele situatie van PSV zijn er niet voor niets. De club lijkt me gezond, maar niet in de positie zoveel geld uit te geven.
Babel kopen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef PyTh het volgende:
Tel daar de 5 miljoen die te besteden valt bij op en je komt op 10-12 miljoen euro.
Vergeet je dat niet al het geld direct geinvesteerd zal kunnen worden. Krijgt Ajax 20 miljoen voor Sneijder, zal daar misschien de helft van besteed (kunnen) worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Robert is ook voor 5 miljoen aan Betis verkocht.
En ik verwacht dat Vayrinen ook nog wel verkocht zal worden voor 2-3 miljoen euro.
Tel daar de 5 miljoen die te besteden valt bij op en je komt op 10-12 miljoen euro.
Het verschilt per spelers. Knakkertjes als De Mul of De Jong, die nog niets gepresteerd hebben, kunnen van mij doodvallen als ze meteen wegwillen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het verschilt per spelers. Knakkertjes als De Mul of De Jong, die nog niets gepresteerd hebben, kunnen van mij doodvallen als ze meteen wegwillen.
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:40 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen geleden een reactie op jou, kun je je die nog herinneren?
In het geval van Robert wel hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Vergeet je dat niet al het geld direct geinvesteerd zal kunnen worden. Krijgt Ajax 20 miljoen voor Sneijder, zal daar misschien de helft van besteed (kunnen) worden.
Dat geldt natuurlijk ook voor Kluivert en alle anderen die wachtten tot ze transfervrij waren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Speed1971 het volgende:
Seedorf is trouwens op een niet zo'n "leuke" manier weg gegaan bij Ajax. Bij een hoop Ajax supporters ligt dat nog gevoelig. En dan bedoel ik de Ajax supporters die al wat langer meelopen. Niet de clearasil jeugd die hier veelal het forum bevuilen.
Seedorf zou wat mij betreft zeker welkom zijn. Niet van harte welkom.
Ik was ten tijde van het debuut van Seedorf "clearasil jeugd" zoals jij dat mooi noemt en hij is wmb meer dan hartelijk welkom hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Speed1971 het volgende:
Seedorf is trouwens op een niet zo'n "leuke" manier weg gegaan bij Ajax. Bij een hoop Ajax supporters ligt dat nog gevoelig. En dan bedoel ik de Ajax supporters die al wat langer meelopen. Niet de clearasil jeugd die hier veelal het forum bevuilen.
Seedorf zou wat mij betreft zeker welkom zijn. Niet van harte welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |