Tja ik weet niet precies hoe die het doet bij HSVquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Absoluut..
Maar dan nog zou ik hem maar wat graag terugzien.
Forgive and forget...
Ambitie en realiteit, gekoppeld aan kwaliteit. Dat komt daar ook nog bij kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Waarom niet? Je zegt net zelf dat je niet vies bent van ambitie? Waarom zou je dan niet mogen flirten met topclubs?.
Zeker..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja ik weet niet precies hoe die het doet bij HSV. Bij ons was ie in ieder geval meer dan een nuttige speler. Vind 't jammer dat hij niet met Wesley het nieuwe Ajax heeft opgebouwd.
Nou ja, als Milan en ManU bij je zaakwaarnemer aankloppen ben je wel een lul eerste klas als je zegt "nou, wimpel ze maar af hoor. Veel te hoog gegrepen".quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ambitie en realiteit, gekoppeld aan kwaliteit. Dat komt daar ook nog bij kijken.
Ligt eraan, ik denk dat het op het moment voor Huntelaar ook nog niet slim is om de stap naar zo'n club te maken, al zijn de geruchten er wel dat er interesse zou zijn. En volgens mij is hij iemand die dat doorheeft. Ik heb althans goede hoop.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:53 schreef Panick het volgende:
[..]
Nou ja, als Milan en ManU bij je zaakwaarnemer aankloppen ben je wel een lul eerste klas als je zegt "nou, wimpel ze maar af hoor. Veel te hoog gegrepen".
Welke speler wil er nou geconfronteerd worden met z'n eigen onmacht.. Iedereen zou het op zn minst proberen.
Ik ben erg bang dat Huntelaar vertrekt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik denk dat het op het moment voor Huntelaar ook nog niet slim is om de stap naar zo'n club te maken, al zijn de geruchten er wel dat er interesse zou zijn. En volgens mij is hij iemand die dat doorheeft. Ik heb althans goede hoop.
Inderdaad. Denk dat ie dan op dit moment toch echt wel clubs van hoger niveau als HSV achter zich aan had. Hij was toch altijd ook wel een van de leukere personen uit de selectie. Die brede lach op z'n bekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef Panick het volgende:
[..]
Zeker..
Hij had een van de steunpilaren van het elftal kunnen worden. De potentie is er iig!
Huntelaar vertrekt niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:59 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik ben erg bang dat Huntelaar vertrekt..
quote:
Dat durf ik niet zo snel 1,2,3 te zeggen, want laten we even voorop stellen dat Fabrégas een fantastische talent is. En dan is ie nog maar 19 jaartjes oud. Overigens zie ik Sneijder niet zo snel naar Arsenal komen aangezien we daar al middenvelders in overvloed hebben met Hleb, Rosick en Gilberto o.a.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Snap niet dat Arsene het niet ziet zitten in Sneijder. Ik vind hem een echte Arsenal speler. Hij is beter dan Fabregaz.²
Oef.. Huntelaar zeker, maar Sneijder? Nee die gaat toch echt weg vrees ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:02 schreef Nashje het volgende:
Heb er ook wel vertrouwen in dat Huntelaar en Sneijder nog een seizoen blijven. Dankzij Van Geel.
En als ik hem was alleen naar Arsenal, Ac Milan, Barcelona of Bayern.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Oef.. Huntelaar zeker, maar Sneijder? Nee die gaat toch echt weg vrees ik.
De vraag is eerder of clubs bereid zijn de vraagprijs of tafel te leggen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Volgens Knevel bestaat God ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:02 schreef koningdavid het volgende:
Volgens Andries Knevel wil AZ Huntelaar kopen.
Klopt het dat Georgina Verbaan Dirk uit ging lachen? Hoorde zoiets net.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:02 schreef koningdavid het volgende:
Volgens Andries Knevel wil AZ Huntelaar kopen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Klopt het dat Georgina Verbaan Dirk uit ging lachen? Hoorde zoiets net.
Bij Milan en Bayern zitten ze echt te springen om een aanvallende middenvelder a la Sneijder.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En als ik hem was alleen naar Arsenal, Ac Milan, Barcelona of Bayern.²
Waarom probeert van Gaal Diba niet eens?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:07 schreef twi het volgende:
Nee, dat klopt niet. Scheringa gaat trouwens Huntelaar niet kopen zei hij. En Alves is te duur. Hij geeft het liefste niks uit.
Van Geel wil Sneijder nog een seizoen behouden, en als Van Geel dat wil...quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Sneijder moet gewoon een jaar blijven. 2 miljoen salaris en tot 2009 bijtekenen met een clausule van 25 miljoen in z'n contract dit seizoen en 15 miljoen in z'n contract in zomer 2008.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef Panick het volgende:
[..]
De vraag is eerder of clubs bereid zijn de vraagprijs of tafel te leggen..
Volgend seizoen is zn contract een jaar korter, dus meteen goedkoper.
quote:
Het was ook te mooi om waar te zijn.quote:
Omdat Van Gaal liever teamspelers heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom probeert van Gaal Diba niet eens?²
dat mis ik dan weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef L.Verschoor het volgende:
Ik vond het trouwens ook verbazingwekkend dat hij positief over de Ajax supporters was. Hij zei dat de rellen waarschijnlijk door buitenstaanders zijn gestart.
Familie/vrienden van Huntelaar, of van jou?quote:
Ben ik de enige die moeite heeft met dit soort uitspraken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:09 schreef Aanvoerder het volgende:
De Jong hoeft nooit meer terug te komen. Zou me niets verbazen als hij bij AZ terecht komt en dan bevestigt hij alleen nog maar meer waarom het een Judas is.
Ga je weer beginnen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom probeert van Gaal Diba niet eens?²
Nee hoor, ik vind het ook dieptriest hoe sommigen hier reageren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moeite heeft met dit soort uitspraken?
Kom op man, die gozer was 19 ofzo en komt uit een heel andere leefomgeving dan jij en ik waarschijnlijk. Fouten maken is menselijk, zeker als je zo jong bent en de roem je naar je hoofd dreigt te stijgen.
Joh, er lopen duizenden van dat soort internetprofeten rond.... Ze lullen allemaal wat anders.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Familie/vrienden van Huntelaar, of van jou?
Wanneer je iets concreets weet, mag je het wel delen met ons.![]()
Dat is dan wel weer netjes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef L.Verschoor het volgende:
Ik vond het trouwens ook verbazingwekkend dat hij positief over de Ajax supporters was. Hij zei dat de rellen waarschijnlijk door buitenstaanders zijn gestart.
Hopelijk staat de aflevering morgen al online op uitzendinggemistquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef L.Verschoor het volgende:
Heeft Boussoufa geen rancune naar Ajax toe? Zoiets had ik vernomen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:11 schreef Panick het volgende:
[..]
Ga je weer beginnen..?
Diba is leuk voor een topclub niveau Feyenoord.
Boussoufa daarentegen.
Ja, hij was niet zo blij met hoe Ajax met hem om was gegaan.. Maar goed, voetballers zeggen wel vaker wat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:14 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Heeft Boussoufa geen rancune naar Ajax toe? Zoiets had ik vernomen.
Van mij mag hij komen in ieder geval.
Was jij toevallig niet o.a. diegene die Maduro helemaal de grond in boorde?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:12 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook dieptriest hoe sommigen hier reageren.
Het is idd alleen maar van horen en zeggen. Maar de lijntjes zijn erg kort in het geval van Huntelaar. Tis een lang verhaal. Maar het zou mij HEEL erg verbazen als dit het laatste seizoen in een Ajax shirt was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Familie/vrienden van Huntelaar, of van jou?
Wanneer je iets concreets weet, mag je het wel delen met ons.![]()
Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was jij toevallig niet o.a. diegene die Maduro helemaal de grond in boorde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |