Kijk waar Seedorf nu is en wat hij bereikt heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Een clubheld worden bij Ajax of een paar rotcenten meer verdienen bij sampdoria.
Ik zou het wel weten.
Tuurlijk, maar wat sommigen vergeten is dat de supporters meer met de club hebben dan de spelers. Voor de spelers blijft het werk, voor jullie een passie.quote:
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat sommigen vergeten is dat de supporters meer met de club hebben dan de spelers. Voor de spelers blijft het werk, voor jullie een passie.
Als je Heitinga ziet dan zie je ook wel is dat er uitzonderingen zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat sommigen vergeten is dat de supporters meer met de club hebben dan de spelers. Voor de spelers blijft het werk, voor jullie een passie.
als je goed bij de supporters ligt, zoals bijv Litmanen en Johnny, dan is het zeker MEER dan werk kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu en dat zal ik blijven zeggen, maar dat gaat er schijnbaar niet in. Die kerels zijn op hun 20e al miljonair, dan hoef je echt niet te cashen in het buitenland. Dat iemand als Sneijder binnenkort misschien voor het avontuur kiest ok. Maar zo'n jongen als De Mul, die heeft alles wat hij nu heeft aan Ajax te denken en wil meteen alweer weg. Hou toch op zeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Panick het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Maar dat zeg je nu..
Als er opeens een club gaat rammelen met een zak geld waar een boer U tegen zegt bedenk je je misschien ook nog wel.
Clubliefde bestaat helaas al jaren niet meer.. Slechts een enkeling is daar mee gezegend.
En in dat licht is het niet vreemd dat spelers gaan voor het grote geld.
Heitinga is idd een mooi voorbeeld van iemand die wel eens lang bij Ajax zou kunnen blijven omdat hij bij de echte top te kort komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:24 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Als je Heitinga ziet dan zie je ook wel is dat er uitzonderingen zijn![]()
Er zijn wel uitzonderingen, hoewel die schaars zijn. Ik noem onze eigen Heitinga, en in rotterdam hebben ze bijv. buijs.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Johnny is dan natuurlijk ook een ongelooflijke held, wat zeg ik: HELD!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je goed bij de supporters ligt, zoals bijv Litmanen en Johnny, dan is het zeker MEER dan werk kan ik je vertellen
De Mul ben ik met je eens, maar dan vooral vanwege z'n reden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu en dat zal ik blijven zeggen, maar dat gaat er schijnbaar niet in. Die kerels zijn op hun 20e al miljonair, dan hoef je echt niet te cashen in het buitenland. Dat iemand als Sneijder binnenkort misschien voor het avontuur kiest ok. Maar zo'n jongen als De Mul, die heeft alles wat hij nu heeft aan Ajax te denken en wil meteen alweer weg. Hou toch op zeg.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Verschil tussen de Jong en Seedorf is dat Clarence zich al bewezen had en alles had gewonnen wat je maar kon winnen....de Jong gedroeg zich alsof ie de routinier van het elftal was, wat wel heel erg misplaatst was op dat moment.
Alles wat hij uiteindelijk tegen Ajax heeft gedaan is belangrijker dan dat hij toevallig een belangrijk doelpuntje scoort. Dat is een teamprestatie. Over van alles en nog wat lopen zeiken en constant tegen schenen schoppen, dan kan je in je eentje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef Panick het volgende:
[..]
De Mul ben ik met je eens, maar dan vooral vanwege z'n reden.
En tuurlijk heeft De Jong veel aan Ajax te danken, maar hij heeft er iig iets voor terug gedaan (Goal tegen Aarsenal.). Dit itt De Mul.
Is goed man, blijf jij maar lekker kotsen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Alles wat hij uiteindelijk tegen Ajax heeft gedaan is belangrijker dan dat hij toevallig een belangrijk doelpuntje scoort. Dat is een teamprestatie. Over van alles en nog wat lopen zeiken en constant tegen schenen schoppen, dan kan je in je eentje.
Tuurlijk. Maar dat zoals je zegt echt de uitzondering. Kijk maar naar Kluivert, als ik Ajacied was zou dat mij ook pijn doen om hem in een PSV-shirt te zien lopen. Maar dat soort jongens maakt dat gewoon veel minder uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er zijn wel uitzonderingen, hoewel die schaars zijn. Ik noem onze eigen Heitinga, en in rotterdam hebben ze bijv. buijs.
Ja, nog steeds een raadsel waarom ze hem eruit hebben gewipt... zou je toch denken dat hij minimaal net zo goed is als de Mul.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Houniet het volgende:
de Mul, liever Daniel de Ridder
Die geef je niet echt, vandaar dat ik er maar niet om in ga.quote:
Nee oke, maar hij had wel een paar uitspraken waar veel mensen van stonden te kijken. Ook heeft hij bij Ajax veel gejankt omdat ie niet op z'n geliefde positie mocht spelen, en bij Oranje en zelfs bij HSV vind ie het geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens..
Maar hij heeft geen vervelende dingen gezegd, Geen dingen iig waardoor ik hem uit zou kotsen zoals sommigen hier.
Hij was iets te ambitieus, maar aan de andere kant was hij ook pas 20.
jij begrijpt mequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:32 schreef soppa het volgende:
[..]
Ja, nog steeds een raadsel waarom ze hem eruit hebben gewipt... zou je toch denken dat hij minimaal net zo goed is als de Mul.
Nogmaals, hij was net tiener af... Werd geselecteerd door Oranje, flirtte met grote clubs in Europa.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee oke, maar hij had wel een paar uitspraken waar veel mensen van stonden te kijken. Ook heeft hij bij Ajax veel gejankt omdat ie niet op z'n geliefde positie mocht spelen, en bij Oranje en zelfs bij HSV vind ie het geen enkel probleem.
Bron?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef devv05 het volgende:
Seedorf zie ik graag terugkomen, hij heeft deze week nog gezegd dat hij graag terug naar Ajax wilde, net als Davids. Dus dat zie ik ook nog wel gebeuren.
Mja, die had de pech dat ie steeds anderen voor zich had.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:32 schreef soppa het volgende:
[..]
Ja, nog steeds een raadsel waarom ze hem eruit hebben gewipt... zou je toch denken dat hij minimaal net zo goed is als de Mul.
als hij naar psv of az gaat wel, maar dat is logisch in mijn ogenquote:Maar om het hem nou de rest van z'n carriere kwalijk te nemen is echt intens zielig.
De media.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef soppa het volgende:
[..]
En met zijn looks kan hij ook wel scoren bij de dochter van Henk![]()
bij Voetbal Insite heeft hij dat ook gezegdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Panick het volgende:
[..]
De media.
Seedorf heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat Ajax zijn club is en dat hij er nog wel zou willen spelen in zijn nadagen.
De Jong heeft bij HSV sowieso één keer, en misschien wel meermaals gezegd, dat de sfeer daar veel beter was dan bij Ajax en wat al niet meer. Om nog maar te zwijgen over dat gedoe van eisen stellen aan de positie waarop je speelt. Dat Heitinga geen rechtsback meer speelt/wil spelen, dat is iets heel anders omdat hij andere kwaliteiten heeft. Daarnaast heeft hij nooit gezegd dat hij het niet wil doen, alleen dat hij op andere posities meer van waarde is. De Jong zegt A en doet bij andere teams B. Dan ben je schijnheilig. Bij HSV wordt hij ook links en rechts uitgekotst. En daarnaast vind ik dat er best een vergelijking is met De Mul en De Jong, al heeft De Jong minder kansen nodig gehad om die ook echt te grijpen. Hij vergeet te makkelijk dat hij heel veel aan Ajax te danken heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef Panick het volgende:
[..]
Die geef je niet echt, vandaar dat ik er maar niet om in ga.
Je lult over schenen schoppen en gedraagt je alsof De Jong een de club publiekelijk heeft uitgekotst.
Die jongen was 20 en ambitieus.. Maar blijf het hem vooral kwalijk nemen.
In de tussentijd wens ik je welkom in de echte mensenwereld.. Waar mensen met ambitie voor het hoogste podium gaan en soms op hun bek gaan.
Absoluut,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
als hij naar psv of az gaat wel, maar dat is logisch in mijn ogen
Het is nog maar 2 jaar geleden hoor. Bovendien vind ik de stap van Ajax naar HSV een belediging naar Ajax toe.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Panick het volgende:
[..]
Nogmaals, hij was net tiener af... Werd geselecteerd door Oranje, flirtte met grote clubs in Europa.
Dat je dan als broekie een beetje een te grote mond krijgt is dan niet zo heel gek. Maar om het hem nou de rest van z'n carriere kwalijk te nemen is echt intens zielig.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:39 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Het is nog maar 2 jaar geleden hoor. Bovendien vind ik de stap van Ajax naar HSV een belediging naar Ajax toe.
Als broekie van twintig zonder een paar jaar ervaring bij Ajax hoor je niet met grote clubs in Europa te flirten. En zo'n wereldtopper was De Jong ook weer niet, z'n best was het laatste seizoen niet bepaald geniaal. En ik wil het hem helemaal niet de rest van zijn loopbaan kwalijk nemen, maar voorlopig heeft hij nog niks gedaan/gezegd waarom ik mijn mening zou wijzigen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Panick het volgende:
[..]
Nogmaals, hij was net tiener af... Werd geselecteerd door Oranje, flirtte met grote clubs in Europa.
Dat je dan als broekie een beetje een te grote mond krijgt is dan niet zo heel gek. Maar om het hem nou de rest van z'n carriere kwalijk te nemen is echt intens zielig.
Blah...ik moet dus vaker naar die pot kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
bij Voetbal Insite heeft hij dat ook gezegd
Tja je kunt het ook totaal anders bekijken. Je mag verdomme blij zijn dat je bij het grote Ajax mag spelen, beetje respect mag wel. Elke speler moet blij zijn op speeltijd, op welke fucking positie dan ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:35 schreef Panick het volgende:
[..]
tsja, je doet er niets aan. al kan ik Kluivert wel begrijpen in zijn situatie. al heeft hij vaak genoeg gezegd na trainingen van psv dat Ajax zijn club blijft. dat deed mijn wonden helen ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef Panick het volgende:
[..]
Absoluut,.
Maar dat had ik al met Kluivert.. Zoiets doe je gewoon niet. Zeker niet als je bij Ajax de heldenstatus hebt als Kluivert.. Ik vind Kluivert bij PSV echt 100x erger dan De Jong, Reiziger of een Vermaelen ofzo.
Ja, dat wat al niet meer kan ik dus niets mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
De Jong heeft bij HSV sowieso één keer, en misschien wel meermaals gezegd, dat de sfeer daar veel beter was dan bij Ajax en wat al niet meer.
Dat was idd niet zo slim.. Maar iemand van 20 kan je dat nauwelijks kwalijk nemen toch? Verkeerd gebluft, soit.quote:Om nog maar te zwijgen over dat gedoe van eisen stellen aan de positie waarop je speelt. Dat Heitinga geen rechtsback meer speelt/wil spelen, dat is iets heel anders omdat hij andere kwaliteiten heeft.
Nee, dat is niet schijnheilig. Dat is logisch. Of heb jij bij een nieuwe werkgever ook meteen een grote bek? Nee.. Maar als je ergens al wat langer zit, ben je eerder geneigd je bek open te trekken.. Maar door wie wordt hij uitgekotst bij HSV dan?quote:Daarnaast heeft hij nooit gezegd dat hij het niet wil doen, alleen dat hij op andere posities meer van waarde is. De Jong zegt A en doet bij andere teams B. Dan ben je schijnheilig. Bij HSV wordt hij ook links en rechts uitgekotst. En daarnaast vind ik dat er best een vergelijking is met De Mul en De Jong, al heeft De Jong minder kansen nodig gehad om die ook echt te grijpen. Hij vergeet te makkelijk dat hij heel veel aan Ajax te danken heeft.
Precies.. Tuurlijk heeft De Jong fouten gemaakt en had ie sommige dingen anders moeten doen. Maar als iemand met zijn talent terug zou willen komen om alsnog wat te rijpen, dan zeg ik daar geen nee tegen op basis van die futiliteiten in het verleden.quote:Dat je 20 bent en ambitieus daar kan ik inkomen, ik ben zelf ook ambitieus in mijn werk en dat wordt soms ook als arrogant beschouwd.
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:39 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Het is nog maar 2 jaar geleden hoor. Bovendien vind ik de stap van Ajax naar HSV een belediging naar Ajax toe.
Waarom niet? Je zegt net zelf dat je niet vies bent van ambitie? Waarom zou je dan niet mogen flirten met topclubs?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als broekie van twintig zonder een paar jaar ervaring bij Ajax hoor je niet met grote clubs in Europa te flirten. En zo'n wereldtopper was De Jong ook weer niet, z'n best was het laatste seizoen niet bepaald geniaal. En ik wil het hem helemaal niet de rest van zijn loopbaan kwalijk nemen, maar voorlopig heeft hij nog niks gedaan/gezegd waarom ik mijn mening zou wijzigen.
Absoluut.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja je kunt het ook totaal anders bekijken. Je mag verdomme blij zijn dat je bij het grote Ajax mag spelen, beetje respect mag wel. Elke speler moet blij zijn op speeltijd, op welke fucking positie dan ook.
Heb geen zin om dat nu terug te zoeken. Stond sowieso in de Sportweek, in het blad. Weet ik zeker, want ik heb dat artikel gelezen. Of het ook ergens op internet staat weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef Panick het volgende:
Ja, dat wat al niet meer kan ik dus niets mee.
Concrete voorbeelden heb je namelijk niet, afgezien van de sfeer.. En dat zei Van de Vaart ook btw. Die ook meteen uitkotsen dan maar?
Zoals hierboven werd gezegd, je mag dankbaar zijn dat je voor Ajax mag spelen. Ook als je 20 bent en ambitieus bent.quote:Dat was idd niet zo slim.. Maar iemand van 20 kan je dat nauwelijks kwalijk nemen toch? Verkeerd gebluft, soit.
Supporters, medespelers. Omdat hij het meest van iedereen gestort krijgt aan het einde van de maand en op het veld niks presteert. Wederom, bron is de Sportweek.quote:Nee, dat is niet schijnheilig. Dat is logisch. Of heb jij bij een nieuwe werkgever ook meteen een grote bek? Nee.. Maar als je ergens al wat langer zit, ben je eerder geneigd je bek open te trekken.. Maar door wie wordt hij uitgekotst bij HSV dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |