Technisch zeker in orde zoals ik al aangaf maar zijn inzicht ben ik dus minder van gecharmeerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:36 schreef twi het volgende:
Dan moet je toch beter opletten, want z'n passing is subliem. Hard laag over de grond.
Je hebt zelf ook wel door dat je opmerking van 0,0% geloofwaardigheid getuigd héquote:
Je hebt duidelijk moeite met nuances. Niet alles is zwart-wit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook wel door dat je opmerking van 0,0% geloofwaardigheid getuigd hé. Als je Sneijder maar dan ook echt het hele seizoen in de gaten hebt gehouden kun je concluderen dat hij gewoon een top seizoen speelt. En daar hoef je nog geen Ajacied voor te zijn. In mijn ogen is hij de beste speler van dit seizoen.
Hell noquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Madine het volgende:
N. de Jong transfervrij terughalen?
Tsja, dan kan 'ie achter Gabri op de bank plaatsnemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Madine het volgende:
N. de Jong transfervrij terughalen?
hij speelde rond de winterstop ook echt belabberd..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef F1Bas het volgende:
Wie vond Gabri een half jaar geleden niet goed genoeg/tegenvallen? HW of iemand anders?
Motta is transfervrij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef Noshiba het volgende:
Denkt nou eigenlijk niemand dat dat motta verhaal niet is gelinkt aan sneijder. Iets van een ruiltje ofzo?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef El_Bassie het volgende:
Zulk goed nieuws dat Gabri bijgetekend heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |