En wederom een kaartje naar Duitsland voor mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef QTPi het volgende:
En wederom een kaartje uit Duitsland.
Hahahahaha, nee hoor, gewoon doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En wederom een kaartje naar Duitsland voor mij
Ben ik erg provocerend bezig als ik een kaartje naar Duitsland stuur met een Nederlandse leeuw op een fel oranje kaartje stuur ?![]()
Want die krijgt ie wel![]()
Naja... ze zegt gewoon als ze de sokken niet opstuurt dat ze dan niet meer zal taggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef QTPi het volgende:
Ik heb antwoord op mijn pissige U2U aan iemand omdat ik nog steeds iets niet ontvangen had. Ik had haar daar al voor getagged in januari en dus nooit meer iets over gehoord...
Hieronder mijn bericht, gestuurd op 25 maart...
[..]
Haar antwoord op 7 mei uiteindelijk...
[..]
![]()
Coockingquote:My hobbies are coocking, birdwatching, photography, wildlife-art and music.
Dat hoor ik veel mensen wel zeggen ja dus het geeft alvast weer wat moedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:52 schreef QTPi het volgende:
Veel plezier! Vaak is het op de Wadden toch mooier dan op het vasteland?
Nu de betekenis nogquote:Yksi kunnon moiskaus vastaa kymmentä pientä pusua!
Yorn desh' born de-umnh, bork bork bork!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:00 schreef Vava het volgende:
Kaartje uit Finland met de volgende tekst:
[..]
Nu de betekenis nogmisschien dat Finse topic eens proberen
![]()
Oja, datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:39 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Yorn desh' born de-umnh, bork bork bork!
Oh nee, da's Zweeds![]()
Ik vrees dat mijn pa begint te vloeken morgen als ie mijn tas ziet en vooral voelt.... Had nog ruimte over dus heb maar een extra paar schoenen erin gedaan. Ik kon niet kiezen welke wel en welke niet dus bij twijfel gewoon meenemen ha ha ha!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:01 schreef Vava het volgende:
Goede reis en vakantie Sonja27leuk met de parkiet
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:47 schreef wendytje het volgende:
2 uit duitsland en 2 uit finland binnen....
is duitsland aan een opmars begonnen?
heb dat ook veel de laatste tijd.... en iemand anders ook geloof ik....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Kaartje uit Duitsland
Een afschuwelijk reclame kaarte uit Portugal met een lelijke postkantoorachtig zegeltje![]()
En een kaartje uit Finland
Vanmorgen is er een kaartje geregistreerd naar Estland waarop ik geen enkele reactie gekregen heb, ik geef altijd een reactie als ik een kaartje krijg of een simpel Thank you for this nice postcard ! maar helemaal geen reactie geven vind ik ook zo hufterig![]()
Het is bijna een automatisme hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:25 schreef Vava het volgende:
Zo hé!
Hier een officiële kaart uit de VS bij de post vandaag
-edit-
ik had per ongeluk Finland getypt![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:25 schreef Vava het volgende:
Zo hé!
Hier een officiële kaart uit de VS bij de post vandaag
-edit-
ik had per ongeluk Finland getypt![]()
Dus je dagelijkse dosis krijg je gelukkig welquote:Op zondag 13 mei 2007 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
Gister geen post. Vandaag geen post.
Wel een ploeg Finnen in het hostel.
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef Vava het volgende:
Hihi, de politie belde net, jongen die tegen het hekje is gereden is gepakt![]()
Ik herkende ze van ver af. Toen ik "Mita kuuluu" hoorde wist ik het al genoeg. En er stond later ineens een Fins vlaggetje op tafel.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:25 schreef QTPi het volgende:
[..]
Dus je dagelijkse dosis krijg je gelukkig wel
Ons hekje beschadigd, hekje van de buren en bankje van de buren beschadigd en van de buurvrouw naast hun is de gevel een beetje beschadigdquote:
Dronkenlap?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Ons hekje beschadigd, hekje van de buren en bankje van de buren beschadigd en van de buurvrouw naast hun is de gevel een beetje beschadigd![]()
Hij werd aangehouden door de politie maar was zo dronken dat hij niet meer normaal kon staan![]()
Hij was erg dronken.quote:
heb ik gedaanquote:Op maandag 14 mei 2007 21:26 schreef Fannetje het volgende:
Als iemand nog een kaartje wil uit Disneyworld, moet ie binnen 10 minuten PM en ('k heb er eentje over)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |