Precies in het midden..die zwarte puntjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Vava het volgende:
Waar zitten die zaadjes eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb ze net besteld, ben benieuwdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat jullie een twisted mind hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Klonk het volgende:
Bloemzaadjes en Nederland waarom moet ik dan gelijk aan wiet en papaver denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lordiquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:32 schreef Sonja27 het volgende:
Ik had 4 kaarten uit Finland, maar wel een heel toffe van Lordi!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oja, nu zie ik zequote:Op donderdag 10 mei 2007 18:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
Precies in het midden..die zwarte puntjes.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@ Vonkenboer..leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef Smittend het volgende:
[..]
Omdat jullie een twisted mind hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Oja, nu zie ik zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.geinig hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker leuk Vonkenboerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haar antwoord op 7 mei uiteindelijk...quote:Hei TingeZ
10 days ago i asked you if you had already sent the moomin socks. I saw you read it, but you still haven't answered it. How come?
I'm reminding you once again because you have written in your profile 'ps. if I owe you some stuff via tag or private swap, please remind me'
So..can you please let me know if you have sent them out and when i can expect them??
If you don't want to send them i suggest you don't participate in any tag topics anymore.
Regards,
Cindy
quote:Hi Cindy!
Thanks for writing me. True is that I have your socks here packed but still haven't sent them. I'm very sorry about that. I'll send them tomorrow and if I won't do that I promise not to participate any tags anymore.
Best wishes,
Tiina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop