Geen MMS (MObiel Mod Systeem) op je foonquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:28 schreef Yoni het volgende:
Even tussendoor. Mocht iemand zich afvragen waar ik ben: ik heb nog steeds geen internet. KPN is bij de aanleg van de nieuwe aansluitingen vergeten de kabels aan elkaar te lassen.
Aangezien dat geen verrassing is, wisten we dat met z'n allen stiekem alquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:28 schreef Yoni het volgende:
Even tussendoor. Mocht iemand zich afvragen waar ik ben: ik heb nog steeds geen internet. KPN is bij de aanleg van de nieuwe aansluitingen vergeten de kabels aan elkaar te lassen.
Wij hebben geen UMTS op werk. Daarnaast had ik vakantiequote:Op maandag 23 juli 2007 09:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aangezien dat geen verrassing is, wisten we dat met z'n allen stiekem al.
Kun je geen UMTS van je werk meekrijgen?
Ietwat laat, maar 't is aangevuld!quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef KD-fotografie het volgende:
kan iemand hier showcase voor zetten.
[showcase] Portretjes in zaltbommel
Volgens mij heb ik hem nog niet voorbij zien komen. Dus ga je gang!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:49 schreef Elefes het volgende:
Is er al een (centraal) vakantiefoto topic van dit jaar? Zo nee, zijn er bezwaren tegen als ik er een open?
Heel simpel gezegd:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:09 schreef prupke het volgende:
Waarom word mijn msn gesprek met een mod gebruikt voor een topic elders in fot???
zal ik het log ff posten dan???quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd:
Ik zie geen logs.
Ik snap je punt. Zie mijn laatste post in het betreffende topic.
Hoop dat die e.e.a. duidelijk maakt.
Logs plaatsen mag niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef prupke het volgende:
[..]
zal ik het log ff posten dan???
ik hoop dat ik jou dan eea duidelijk maak?
en nu lul je uit je nekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Logs plaatsen mag niet.
Ik gebruikte informatie uit 't msn-gesprek om zo e.e.a. in goede banen te laten leiden.
En zelfs daarover valt te twijfelen omdat mijn eerste opmerking een algemene opmerking was waarbij geen namen genoemd werden. Ik voelde een bui al hangen aan de hand van de manier van posten. Misschien voorbarig, maar ik vond dit een "modbreak" waard.
Na jou opmerking heb ik e.e.a. duidelijker verwoord om 't zo helder te krijgen. E.e.a. met de kennis van jou bezwaar dat je over msn had gegeven.
Bepaalde posts zijn óók in feedback niet nodig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:01 schreef ..zapper het volgende:
Lekker, een weggeedite post in feedback.
Ik had Xilantof een beetje gequote met daarbij een heel mooi plaatje gezet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:01 schreef ..zapper het volgende:
Lekker, een weggeedite post in feedback.
Zet er dan de reden in waarom ie weg is gezet, zo'n lege post roept alleen maar vraagtekens opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bepaalde posts zijn óók in feedback niet nodig.
Aangevuldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:43 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie voorgangers hebben het niet strak gehouden. Zorg eens voor een fatsoenlijke OP a.u.b.
Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 3
kewlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |