Ik vond Whisky puur altijd het lekkerst, zoder ijs. Verdunde whisky vond ik niks.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn vent houdt niet van "mijn" whisky, vandaar de bushmills (da's Ierse, die zijn per definitie zachter, Jameson ook). JD hou ik ook niet van maar Jim Beam (ook een Bourbon) is wel lekker met cola of sprite. Ik hou vooral van de Islay-whisky's, sommigen zijn vloeibaar haardvuur, heerlijk.
Maar homofiele papaduiven lopen natuurlijk wel kans om door potenrammers papaduive in elkaar geslagen te worden, zeker als de homofiele papaduiven da ook og een van hun mamaduiven weg hebbe gejaagd!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pappa-duiven zijn sterker. Ze kunnen dus EN meer voedsel vinden EN het nest beter beschermen.
Dan geven ze die potenrammers gewoon een op"doffer"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Maar homofiele papaduiven lopen natuurlijk wel kans om door potenrammers papaduive in elkaar geslagen te worden, zeker als de homofiele papaduiven da ook og een van hun mamaduiven weg hebbe gejaagd!![]()
Ik lust ook sinds een paar jaar geen chips meer, daarvoor ko ik een hele zak op (bij wijze van) e nu hooguit een handje, maar meer vind ik gewoon echt vies!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
Grappig. Ik wist niet dat dat kon.
Weird. Ben je zwa... oh nee, niet al jaren natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik lust ook sinds een paar jaar geen chips meer, daarvoor ko ik een hele zak op (bij wijze van) e nu hooguit een handje, maar meer vind ik gewoon echt vies!
OPdoffer![]()
ik zal morgen ff hier mn wii nr postenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn coordinatie is niet zo goed. Ik heb ook het idee dat de sensor niet helemaal goed staat. Maar het blijft leuk dus
We kunnen elkaar wel berichtjes sturen, iets van w#########@nintendo.com of zo, waarbij #### je wii-nummer is. En via de wii's zelf. Ik heb ook mijn mii's geexporteerd en screenshotjes gemaakt, echt lachen
Wel geweest, heb twee dochtertjes, 5 en 6.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weird. Ben je zwa... oh nee, niet al jaren natuurlijk
Dus Dr34m3r is inderdaad niet de enige mama alhierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Wel geweest, heb twee dochtertjes, 5 en 6.
Nee, ik heb twee heel lieve kindjes die u heerlijk liggen te slapen (net werd de oudste wakker omdat ze haar deken uit bed had gegooid)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus Dr34m3r is inderdaad niet de enige mama alhier![]()
Komt het daardoor? Je hoort ook wel es van die augurken enzo..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Wel geweest, heb twee dochtertjes, 5 en 6.
Nou ja, ik mocht sowieso niet meer driken toen ik zwanger was, dat was de whisky, daarna vond ik het gewoon niet lekker meer, en de chips is ook veranderd tijdens de zwangerschap (1e)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt het daardoor? Je hoort ook wel es van die augurken enzo..
Ik vond het best leuk, en mijn vriend vond me erg mooi(nu ook hoor trouwens)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef wonderer het volgende:
NOG een reden om niet zwanger te worden.
en zulks hoort zich af te spelen in het holst van de nacht ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*Zweeeeeeet*
een ommeunig hoop ouwe computertjes naar m'n zolderkamertje verstouwd. Valt nog een hoop aan te hobbyen om ze 'refurbished' weer te verkopen
Planning is niet altijd mijn sterkste puntquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zulks hoort zich af te spelen in het holst van de nacht ?
de buren mogen dat niet zien ?
Oh, het ging je vooral om weer extra soldeerklusjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Planning is niet altijd mijn sterkste punt
Eigenlijk was 't ook nogal een vage actie van me om zo'n bulk lading commodore's te kopen![]()
Nouja, die soldeerklusjes zijn nog altijd bedoeld om het maximale uit de systemen te halen. En om zoveel mogelijk computertjes makkelijk bereikbaar in een zo klein mogelijke ruimte op te stellen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, het ging je vooral om weer extra soldeerklusjes![]()
heerlijk, dankjewel Nonnekequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Anyone ?
[afbeelding]
Goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een bijzonder goedenmiddag heer Sitethief
Hoest met u vandaag ?
Yupquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tussen de drukke bezigheden vanmiddag toch weer een paar Fokmomentjes ingepland![]()
quote:
*graag accepteer*quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef wonderer het volgende:
*aanbied*
quote:
gefeliciteerd,quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:18 schreef Chowi het volgende:
Yay, ik heb mijn cijferoverzicht gekregen. En ik zag dat het goed was.
tja, lente hčquote:
Thanks!quote:
wat goed, je hebt dat kaarsje dus helemaal niet nodigquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:18 schreef Chowi het volgende:
Yay, ik heb mijn cijferoverzicht gekregen. En ik zag dat het goed was.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Thanks!. Heb je pilletjes geslikt ofzo?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |