ooh vet. Ik doe geen reet met mn wii eigkquote:
Nope, maar wel elke dag een uur wii-sports. Goeie workout, vooral het boksenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh vet. Ik doe geen reet met mn wii eigkEnkel als MM hier is gamen we er gamecube spellen op
Terwijl ik MM's gamecube hier ook neer kanz etten want die gebruitk hij niet
Zelda al gespeeld?
Volgens mij beschikt hij al over een reportaire dat ruim genoeg isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
Klinkt bekend jaMisschien moet DennisM bij jou in de leer gaan.
hey fuck! daar heb ik niet eens aangedacht. Ik ben aan het afvallen en beweeg bijna niet. Ik ga ook 1u per dag wii sportenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, maar wel elke dag een uur wii-sports. Goeie workout, vooral het boksen
dat is dan aan anderen om te beoordelen of ze ons kwalificeren als lekker stelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is die ook zo erg? Dan heb je een lekker stel bij elkaar als je dat doet
ja maar hij is daar bewuster mee bezig dan ik,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
Nee, die wil het leren, tenminste, een tijdje terug.
www.workoutwithwii.com of zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey fuck! daar heb ik niet eens aangedacht. Ik ben aan het afvallen en beweeg bijna niet. Ik ga ook 1u per dag wii sporten
Thanks wondje
400kcalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
www.workoutwithwii.com of zoMaar ik doe gewoon een uur:
-eerst een paar wedstrijden tennis om erin te komen en op te warmen
-dan een tijdje baseball en boks-training doen (homeruns slaan, zoveel mogelijk raken van de dertig, en alle boks-oefeningen
-daarna een paar ronden boksen
-daarna nog wat tennis (tennis is leuk)
-als cooldown bowlen/golf oefeningen (wedstrijden daarin is niet zo leuk)
-en al afsluiter de wii-fitnesstest
Schijnt dat je met een uurtje toch wel 400 kcal verbrandt. Die jongen van die site huppelde er ook nog bij (joggen op de plaats tijdens tennis en boksen) maar dat vind ik te veel van het goeie
tot morgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
En ik moet ook alweer gaan
tot morgen allemaal
Veel plezier!quote:
Moezelwijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Je moest toch binnen je moezel drinken![]()
Okee, sorry, was erg flauw.
Homoquote:
Met ijs!quote:
Bi dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met ijs!
Whehe, maar ik drink ook rode wijn. En ik drink ook bier.
Toch meer homo, want Coebergh en Rosé drink ik ook graagquote:
zat ik daar dus tussen al de bejaarde tantes en zo, en die moesten allemaal zoete witte wijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met ijs!
Whehe, maar ik drink ook rode wijn. En ik drink ook bier.
da's een kwestie van de goede flessen tegen komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het echt niet. Ik drink geen whisky om stoer en mannelijk te zijn, ik vind die zoete meuk echt niet lekker. Bier is te bitter en wodka te medicinaal. Whisky, vooral de turf en rook varianten, die zijn echt heerlijk...
Wijn hou ik ook niet van, kan net zo goed azijn drinken
Dan drink ik het wel op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks vind ik het niet lekker.
Oh, overigens is cognac niet mijn favoriete drank, vandaag geproefd bij mijn opa.
Er lijkt geen smaak aan te zitten, of juist een te sterke smaak. Ik kan het niet precies benoemen, maar het was niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan drink ik het wel op.
Maar... wat vond je niet lekker aan cognac?
Told yaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef Qwea het volgende:
zow kolere. Ff gebokst, en getennist en de fitness test gedaan. Ik zweet men
ik "was" 37, ik ben nu 48quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef wonderer het volgende:
Wow, da's goed! Ik ben pas 600 of zo met tennis..
tot morgen in de koffiecornerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef maedel het volgende:
zo, even een tvp'tje voor in de ochtend
doei!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:26 schreef Chowi het volgende:
Ik verstond in een reclame: "Facials zijn belangrijk voor uw spijsvertering."
In plaats van "vezels zijn belangrijk voor uw spijsvertering".
Er zijn ook homofiele duiven, die jagen dan een vrouwtje van haar nest om zelf de eitjes te gaan uitbroeden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, moet nu ineens aan de Metro van vorige week denken, daar stond een stukje in dat een homo stel eenden weer was terug gekeerd naar hun vaste stek te Zweden en dat hij bij vogels in 5 procent van de gevallen voor kwam.
Nader onderzoek was echter niet mogelijk omdat de 2 woerden niet van "pottenkijkers" hielden en agressief reageerden naar al te nieuwsgierige mensen
Mijn coordinatie is niet zo goed. Ik heb ook het idee dat de sensor niet helemaal goed staat. Maar het blijft leuk dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tennis is easy
Jammer dat je nog niet online kan gamen met dat ding
Ik dronk altijd Whisky, maar nadat ik mijn vriend heb otmoet, drik ik eigenlijk veel mider en nu kan ik er niet meer tegen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het echt niet. Ik drink geen whisky om stoer en mannelijk te zijn, ik vind die zoete meuk echt niet lekker. Bier is te bitter en wodka te medicinaal. Whisky, vooral de turf en rook varianten, die zijn echt heerlijk...
Wijn hou ik ook niet van, kan net zo goed azijn drinken
Evolutionair heel logisch. Duifjes met twee pappa's hebben een grotere overlevingskans.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Er zijn ook homofiele duiven, die jagen dan een vrouwtje van haar nest om zelf de eitjes te gaan uitbroeden.
Mijn vent houdt niet van "mijn" whisky, vandaar de bushmills (da's Ierse, die zijn per definitie zachter, Jameson ook). JD hou ik ook niet van maar Jim Beam (ook een Bourbon) is wel lekker met cola of sprite. Ik hou vooral van de Islay-whisky's, sommigen zijn vloeibaar haardvuur, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik dronk altijd Whisky, maar nadat ik mijn vriend heb otmoet, drik ik eigenlijk veel mider en nu kan ik er niet meer tegen.
Vond het ook gewoon lekker, vooral Jameson, heb redelijk wat geproefd(behalve de echt dure da, had geen geld)maar die vond ik nog het best.
Jack Daiels vond ik niks.
Mijn N doet het maar de helft van de tijd, dan weten jullie dat.
Mijn "i" doet het niet altijd. Kruimels in het toetsenbordquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat met de spatiebalk. Soms staan er drie woorden aan elkaar.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Evolutionair heel logisch. Duifjes met twee pappa's hebben een grotere overlevingskans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |