Ja, weet het niet zeker maar dat er donderdag iets gaat gebeuren, alleen nog niets op het programma staat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef Donnie29 het volgende:
Had iemand nog iets gehoord van wat Huub gister zei, over dat er donderdag een nieuwe miljonair in komt?
Ik dacht dat het nu weer aangevult was, is er nog een tegoed dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef Donnie29 het volgende:
Had iemand nog iets gehoord van wat Huub gister zei, over dat er donderdag een nieuwe miljonair in komt?
Nog Unno.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nu weer aangevult was, is er nog een tegoed dan?
LOL.. dat wist ik niet. Ze ziet er ook behoorlijk pittig uit met die trappen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb foto's van haar gezien die van een UFC site kwamen....
UFC=Ultimate Fighting Championship = kooivechten.
Ik hoopte daarom dat ze ge-typecast was![]()
Het spel was met 10 miljonairs en alleen Stephan is er op de juiste manier uitgevlogen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nu weer aangevult was, is er nog een tegoed dan?
Lieke Vs. Amanda Catfightquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat wist ik niet. Ze ziet er ook behoorlijk pittig uit met die trappen.
Kan wel eens interessant worden als het echt uit de hand loopt. Gisteren is al gebleken dat ze voor niets of niemand bang is.
jaap heeft meteen zin om te eten... hij moet alleen een tandje minder (een versnelling lager) kauwen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Jaap in de fitness: Ik ben een tand afgevallen, mensen!
Nee natuurlijk niet want die zenuw is zo dood als een pier. Anders zet je er toch geen kroon opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
Jaap meent zich te herinneren dat hij een wortelkanaalbehandeling heeft gehad, want drinken met de kies zonder kroon doet geen pijn, zoals Nicolaas voorspelde.
Niet kijken he:)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef Kinga het volgende:
Gadver, word een beetje misselijk van stream 3 en 4.
Zware bullshit toch? gewoon koud water.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
Natasia weet hoe het is gebeurd: Jij zat op ijsklontjes te kauwen!
Hij zat boven in de fitness pal ervoor op een ijsklontje te kauwen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Zware bullshit toch? gewoon koud water.
UFC staat in dit geval voor Ultimate Fitness Challenge.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb foto's van haar gezien die van een UFC site kwamen....
UFC=Ultimate Fighting Championship = kooivechten.
Ik hoopte daarom dat ze ge-typecast was![]()
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
Huub heeft op m'n bek getimmerd met een zonnebril, sindsdien zit hij los. Het is zijn schuld.
Kunnen die dan niet beter 112 bellen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef Marelle het volgende:
[..]
Off Topic
ja, misschien zijn hier wel mensen die aan bed of iets dergelijks gebonden zijn!!
nu weer gezellig verder On Topic
Hmm wat een neppersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
UFC staat in dit geval voor Ultimate Fitness Challenge.
Check de site!
Yep. En hij vertelde in geuren en kleuren dat hij al los zat en dat er allemaal rotte troep onder zat.quote:
gatverrrrrquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. En hij vertelde in geuren en kleuren dat hij al los zat en dat er allemaal rotte troep onder zat.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
Brian, opbeurend als altijd, over Jaaps tand: Het kan alleen maar erger worden.
alsof het the UFC wat uitmaakt wat er in zo'n klein kutlandje word gedaan...pffffquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm wat een neppers
Daar is de 'echte' UFC vast niet blij mee
dat wil ik meemakenquote:
Het schijnt een TV programma te zijn...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef THCees het volgende:
[..]
alsof het the UFC wat uitmaakt wat er in zo'n klein kutlandje word gedaan...pffff![]()
Omdat Gaby dat niet wil.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Is deze prostituee soms exclusief beschibaar voor Huub?
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Deze prostituee heeft Jaap al eerder afgewezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
... inderdaad gaby heeft ook grenzen... vooral met een tandeloze jaap..quote:
En groot gelijk had ze.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze prostituee heeft Jaap al eerder afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |