Kijk, dat heb ik nou met Nicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Joh, hij hoeft niks te doen en mag gewoon elke dag in beeld van mij![]()
Is ook, maar zij schijnt door een ziekte zo dik te zijn oid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:21 schreef Marelle het volgende:
[..]
ohwik heb het idee dat hier veel ergere opmerkingen gemaakt worden, waar ik overigens niet mijzelf mee wil schoonpraten
![]()
Wilde door liposuctie van maat 38 naar 36, iets misgegaan, lymfestysteem geraakt oid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is ook, maar zij schijnt door een ziekte zo dik te zijn oid.
Ik heb ook van iemand hier gehoord dat ze een grote leugenaar is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Wilde door liposuctie van maat 38 naar 36, iets misgegaan, lymfestysteem geraakt oid.
Thxxx voor de info, want dit wist ik niet, bij deze neem ik dan ook m'n woorden terugquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is ook, maar zij schijnt door een ziekte zo dik te zijn oid.
Natasia heeft besloten dat Yenne ook zelf nummers gaat schrijven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef Marrije het volgende:
Moeilijke keuze nu. Oh valt mee, Natas praat ipv zingt.
Precies.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef mootie het volgende:
En zo fantastisch zingt dat meisje nou ook weer niet...... het is gewoon schattig omdat het zo'n kleine meid is.
NIET ZO DOEN HE!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef mootie het volgende:
En zo fantastisch zingt dat meisje nou ook weer niet...... het is gewoon schattig omdat het zo'n kleine meid is.
ik hoor liever amanda zingen, heb het al eerder verklaard, vind haar stem echt mooi en zou zo een cd van haar kopen, ik zie haar zo zingen op northsea jazz festival, ze zou een geduchte concurrent kunnen worden van trijntje oosterhuisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef Marelle het volgende:
Normaal kan Natasja zo verschrikkelijk hard schreeuwen, waarom dan nu dit belachelijke namaak, lieve kinderstemmetje en zoooooooo vals![]()
Ik lees dit nu pas. Natas zei dat ze last van dr stem had dus dat ze zachtjes zou zingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef Marelle het volgende:
Normaal kan Natasja zo verschrikkelijk hard schreeuwen, waarom dan nu dit belachelijke namaak, lieve kinderstemmetje en zoooooooo vals![]()
Als die een keer tegenover Brian komt te staan en dan een 'Nena' trap geeft, dan gaat het wel iets harder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:39 schreef Kinga het volgende:
Lieke trapt harder dan Huub...
Heerlijk die Jaapquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Polonium-120 het volgende:
jaap: "die jonge, die carlos, snapt er niks van he... die jonge snapt er niks van ... wat een amateur"
Hoe ver lopen die streams wel niet achterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Stoephoer. Vieze vuile stoephoer"
Amanda: "Je moeder!"
Jaap: "Ja, mijn moeder is ook een stoephoer"
Amanda: "En je vriendin ook"
Gebeurde echt net buiten toen Amanda achter Jaap aan ging.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef Dogga het volgende:
[..]
Hoe ver lopen die streams wel niet achter
dat is echt al tijden terug geweest bij mij
niet zo raar!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef Marelle het volgende:
Ik vrees dat het geduld van Carlos langzaam opraakt..........
Oh nee!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef Marelle het volgende:
Ik vrees dat het geduld van Carlos langzaam opraakt..........
Oh toen stonden mijn streams op de gym boven!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gebeurde echt net buiten toen Amanda achter Jaap aan ging.
Dat dacht ik ook al. Amanda heeft het aardig moeilijk dat bokskussen tegen te houden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft een hoop agressie in zich, als ik zo die trappen bekijk
maar die uitvoering ziet er goed uit he !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Klopt. Op stream 3 en 4 waren Jaap en Amanda buiten aan het scheldenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef Dogga het volgende:
[..]
Oh toen stonden mijn streams op de gym boven!
Lieke is kooivechter toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Beter dan dat gedans van Amanda.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:58 schreef Dogga het volgende:
[..]
maar die uitvoering ziet er goed uit he !
Ik trek Eric echt niet meer de laatste tijd.. ontwijk hem ook op de steams.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. Eric staat daar wel grappig trapjes uit te delen
Dat kwam nog door die kopstoot van huubquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Er valt een kroon uit Jaaps mond. Tering-jantje, lelijke pijn.
Gevecht in de kooi op leven en dood als er nog 3 over zijn. Misschien weet Lieke dat al.quote:
Nee serieus, ik heb foto's van haar gezien die van een UFC site kwamen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gevecht in de kooi op leven en dood als er nog 3 over zijn. Misschien weet Lieke dat al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |