I rest my case...zie mijn eerdere post...vind het een echte serieuze belediging voor de leraar..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Marelle het volgende:
REDACTIE!!!!!!Waarom nog geld uitgeven aan een rat die niet kan zingen. D'r zijn genoeg mensen op deze aardkloot, die dit verspilde geld, heel erg goed kunnen gebruiken!!!!!!!!
Wat is goed.....is goed mooi...want ik vind het meiske nameliljk wel echt ENG..zeg maar barbie heeft minder make upquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Liess het volgende:
Amanda doet het wel goed op dat meisje.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Carlaa het volgende:
Ik vind trouwens dat Herma terug gefloten moet worden door de redactie. Eerst valse informatie doorgeven over wat Lieke gezegd zou hebben (op een fake website), sop in haar schoenen gooien?
Herma mag dan een hekel aan Lieke hebben, maar dit soort achterbakse praktijken hoort iemand van het personeel toch ECHT te laten!
dit vind ik nou een prachtig meisjequote:
Tis dan wel de bedoeling dat ze er als Barbie uitziet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat is goed.....is goed mooi...want ik vind het meiske nameliljk wel echt ENG..zeg maar barbie heeft minder make up
Volgens mij heb je een probleem met de verhouding van de captures. Ze staan allemaal op 4:3 denk ik, terwijl het breedbeeld moet zijn.quote:
Is de volgende voor jou?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Marrije het volgende:
Je moet wel je best doen zeg om Brian te ontlopen. Is ie op stream 1 switch ik naar 3, maar voor je het weet hoor je Brian op 3 en moet je weer switchen naar 1.
quote:
Dat principe geldt voor het hele programma (en nog 1000 programma's op TV) en om dat geld beter te besteden hoef je niet eens naar het buitenland; in een straal van 30 km rond Eemnes alleen al zullen er genoeg mensen zijn die buiten hun schuld in erbarmelijke omstandigheden leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Marelle het volgende:
REDACTIE!!!!!!Waarom nog geld uitgeven aan een rat die niet kan zingen. D'r zijn genoeg mensen op deze aardkloot, die dit verspilde geld, heel erg goed kunnen gebruiken!!!!!!!!
Zijn van kingjaap.nl.. Gewoon zoals het std staat ingesteld bij mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een probleem met de verhouding van de captures. Ze staan allemaal op 4:3 denk ik, terwijl het breedbeeld moet zijn.
Het is dan ook geen "gewoon" personeel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Carlaa het volgende:
Ik vind trouwens dat Herma terug gefloten moet worden door de redactie. Eerst valse informatie doorgeven over wat Lieke gezegd zou hebben (op een fake website), sop in haar schoenen gooien?
Herma mag dan een hekel aan Lieke hebben, maar dit soort achterbakse praktijken hoort iemand van het personeel toch ECHT te laten!
Klopt, te triest voor woordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat principe geldt voor het hele programma (en nog 1000 programma's op TV) en om dat geld beter te besteden hoef je niet eens naar het buitenland; in een straal van 30 km rond Eemnes alleen al zullen er genoeg mensen zijn die buiten hun schuld in erbarmelijke omstandigheden leven.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dan ook geen "gewoon" personeel.
Want dan was Herma al lang bij d'r lelijke poedelkop gepakt, naar de poort gesleurd en met een enorme trap over het hek gebonjourd.
Is goed. Tenzij iemand aangeeft graag te willen openen. . .quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is de volgende voor jou?
Ik ben eventjes druk hier![]()
Die staan verkeerd inderdaad. Je kunt beter hier kijken: http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zijn van kingjaap.nl.. Gewoon zoals het std staat ingesteld bij mij
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is goed. Tenzij iemand aangeeft graag te willen openen. . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |