abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57059792
Plantetende lichaamsslagader met een lange neus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_57060504
Ene vriend tegen de ander: "Ik ga een tapir kopen!"
"Een tapir kopen? Waar moet je dat beest dan laten, je woont op een flat!"
"Nou in de zomer dan zet ik dat beest op het balkon."
"En in de winter dan?"
"Dan laat ik hem gewoon binnen in onze slaapkamer."
"En die stank dan?"
"Oh, daar moet die tapir maar aan wennen."
  vrijdag 29 februari 2008 @ 18:54:04 #228
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_57066620
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:58 schreef Sequencial het volgende:
"En in de winter dan?"
"En die stank dan?"
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_57067547
Fipo
Vooral dat wat hier boven staat.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:03:45 #230
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62455047
Loopt een mier een bar binnen, zegt ie "Zeg, er is toch geen taphier he ?"
zzz
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:47:05 #231
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62456031
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:03 schreef L.Denninger het volgende:
Loopt een mier een bar binnen, zegt ie "Zeg, er is toch geen taphier he ?"
Lekkere kick!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:21:35 #232
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_63309948
Als een tapir niets loopt te doen, loopt ie dan te tapierewaaien?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:37:29 #233
31101 _Led_
pi_63310331
Wat krijg je als je tapir omdraait ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
pi_63314292
Het staat in de Efteling en roept "Tapir hier, tapir hier!"
SPOILER
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:15:43 #235
31101 _Led_
pi_63314797
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:55 schreef Sequencial het volgende:
Het staat in de Efteling en roept "Tapir hier, tapir hier!"
Dude, die is al zoooooooooo oud
Noteer hier je beste tapir-mop
zzz
pi_63318129
Drie tapirs lopen over straat en vinden een oude lamp. Eentje wrijft er met z'n snuit overheen en *POEF!* er verschijnt een TiTapirTovenaar! "Dank jullie wel, vrienden!" zegt ie lachend, "Fijn dat ik m'n rug weer even kan strekken. Als dank heb ik drie wensen te vervullen, voor alledrie eentje!" Verbaasd en vol spanning kijken de tapirs elkaar aan.

"Kijk achter jullie!" roept de magiër, en wanneer ze dat doen verschijnt er *POEF!* een groot leeg zwembad met een duikplank. "Klim een voor een de duikplank op, neem een aanloop en roep wat je wilt hebben! Het zwembad wordt daarmee gevuld en het is van jou!"

Heel even blijven de drie tapirs stomverbaasd staan kijken, maar al snel rent de eerste richting duikplank, beklimt deze en neemt een aanloop... "Geld! Ik wil geld!" en hij springt en landt zacht in een zwembad vol met bankbiljetten. De magiër klapt twee keer in z'n handen en *POEF!* het zwembad is weer leeg. "Het staat op je bankrekening" zegt hij met een buiging, en dolblij klimt de tapir uit het zwembad.

De tweede tapir sprint naar de duikplank, klimt omhoog en neemt een aanloop... "Ik wil ook geld! Geeeeld!" en ook hij belandt in een zwembad vol knisperende biljetten. De magiër glimlacht "Niet origineel, maar goed, ook jij krijgt het op je rekening" en hij klapt twee keer. Juichend klimt de tweede tapir uit het zwembad en omhelst de eerste. "We zijn rijk, makker! Rijk!"

Vol verwachting kijken ze naar de derde tapir, die ze een knipoog geeft en de duikplank beklimt. Boven aangekomen zwaait ie even naar z'n twee toekijkende vrienden en de glimlachende magiër, neemt een flinke aanloop en struikelt over z'n slurf. "SHIIIT!!"
  zondag 23 november 2008 @ 19:56:56 #237
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_63457993
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:24 schreef Sequencial het volgende:
Drie tapirs lopen over straat en vinden een oude lamp. Eentje wrijft er met z'n snuit overheen en *POEF!* er verschijnt een TiTapirTovenaar! "Dank jullie wel, vrienden!" zegt ie lachend, "Fijn dat ik m'n rug weer even kan strekken. Als dank heb ik drie wensen te vervullen, voor alledrie eentje!" Verbaasd en vol spanning kijken de tapirs elkaar aan.

"Kijk achter jullie!" roept de magiër, en wanneer ze dat doen verschijnt er *POEF!* een groot leeg zwembad met een duikplank. "Klim een voor een de duikplank op, neem een aanloop en roep wat je wilt hebben! Het zwembad wordt daarmee gevuld en het is van jou!"

Heel even blijven de drie tapirs stomverbaasd staan kijken, maar al snel rent de eerste richting duikplank, beklimt deze en neemt een aanloop... "Geld! Ik wil geld!" en hij springt en landt zacht in een zwembad vol met bankbiljetten. De magiër klapt twee keer in z'n handen en *POEF!* het zwembad is weer leeg. "Het staat op je bankrekening" zegt hij met een buiging, en dolblij klimt de tapir uit het zwembad.

De tweede tapir sprint naar de duikplank, klimt omhoog en neemt een aanloop... "Ik wil ook geld! Geeeeld!" en ook hij belandt in een zwembad vol knisperende biljetten. De magiër glimlacht "Niet origineel, maar goed, ook jij krijgt het op je rekening" en hij klapt twee keer. Juichend klimt de tweede tapir uit het zwembad en omhelst de eerste. "We zijn rijk, makker! Rijk!"

Vol verwachting kijken ze naar de derde tapir, die ze een knipoog geeft en de duikplank beklimt. Boven aangekomen zwaait ie even naar z'n twee toekijkende vrienden en de glimlachende magiër, neemt een flinke aanloop en struikelt over z'n slurf. "SHIIIT!!"
Jeez, leeft dit topic nog??
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
  maandag 29 december 2008 @ 13:52:56 #238
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64463358
A beautiful day for another tapir pic:

Met dank aan user extreme

Artis blij met geboorte tapir

pi_64467431
Tapir Tits
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64467471
goeie kick
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_64475122
Lekker toetje uit Zuid-Amerika
SPOILER
pi_64475829
Tapir die zich vaak aftrekt:
SPOILER
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  Redactie Frontpage maandag 29 december 2008 @ 20:24:23 #243
145738 superworm
is erbij
pi_64476066
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:58 schreef Sequencial het volgende:
"En in de winter dan?"
"En die stank dan?"
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 29 december 2008 @ 20:39:25 #244
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_64476680
Komt een tapir in een café, vraagt ie aan de barman:: "mag ik een biertje ?" waarop de barman zegt: "Ok komt eraan !"
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  maandag 29 december 2008 @ 23:13:49 #245
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64483150
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef Acinonyx het volgende:
Komt een tapir in een café, vraagt ie aan de barman:: "mag ik een biertje ?" waarop de barman zegt: "Ok komt eraan !"
Hoe droog
pi_64483921
Hoe heet een tapir met een negerkapsel?
SPOILER
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_64485870
Hoe heet een tapir die verzot is op frisdrank?
SPOILER
  dinsdag 30 december 2008 @ 02:40:24 #248
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64488677
Hoe verongelukte Steve Irwin?
SPOILER
pi_64503838
SPOILER
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:52:45 #250
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64504091
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:43 schreef Votz het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER

Jan Jaap met z'n tapirlip...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')