SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:58 schreef Sequencial het volgende:
Ene vriend tegen de ander: "Ik ga een tapir kopen!"
"Een tapir kopen? Waar moet je dat beest dan laten, je woont op een flat!"
"Nou in de zomer dan zet ik dat beest op het balkon."
"En in de winter dan?"
"Dan laat ik hem gewoon binnen in onze slaapkamer."
"En die stank dan?"
"Oh, daar moet die tapir maar aan wennen."
Lekkere kick!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:03 schreef L.Denninger het volgende:
Loopt een mier een bar binnen, zegt ie "Zeg, er is toch geen taphier he ?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
Dude, die is al zoooooooooo oudquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:55 schreef Sequencial het volgende:
Het staat in de Efteling en roept "Tapir hier, tapir hier!"
Jeez, leeft dit topic nog??quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:24 schreef Sequencial het volgende:
Drie tapirs lopen over straat en vinden een oude lamp. Eentje wrijft er met z'n snuit overheen en *POEF!* er verschijnt een TiTapirTovenaar! "Dank jullie wel, vrienden!" zegt ie lachend, "Fijn dat ik m'n rug weer even kan strekken. Als dank heb ik drie wensen te vervullen, voor alledrie eentje!" Verbaasd en vol spanning kijken de tapirs elkaar aan.
"Kijk achter jullie!" roept de magiër, en wanneer ze dat doen verschijnt er *POEF!* een groot leeg zwembad met een duikplank. "Klim een voor een de duikplank op, neem een aanloop en roep wat je wilt hebben! Het zwembad wordt daarmee gevuld en het is van jou!"
Heel even blijven de drie tapirs stomverbaasd staan kijken, maar al snel rent de eerste richting duikplank, beklimt deze en neemt een aanloop... "Geld! Ik wil geld!" en hij springt en landt zacht in een zwembad vol met bankbiljetten. De magiër klapt twee keer in z'n handen en *POEF!* het zwembad is weer leeg. "Het staat op je bankrekening" zegt hij met een buiging, en dolblij klimt de tapir uit het zwembad.
De tweede tapir sprint naar de duikplank, klimt omhoog en neemt een aanloop... "Ik wil ook geld! Geeeeld!" en ook hij belandt in een zwembad vol knisperende biljetten. De magiër glimlacht "Niet origineel, maar goed, ook jij krijgt het op je rekening" en hij klapt twee keer. Juichend klimt de tweede tapir uit het zwembad en omhelst de eerste. "We zijn rijk, makker! Rijk!"
Vol verwachting kijken ze naar de derde tapir, die ze een knipoog geeft en de duikplank beklimt. Boven aangekomen zwaait ie even naar z'n twee toekijkende vrienden en de glimlachende magiër, neemt een flinke aanloop en struikelt over z'n slurf. "SHIIIT!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:58 schreef Sequencial het volgende:
Ene vriend tegen de ander: "Ik ga een tapir kopen!"
"Een tapir kopen? Waar moet je dat beest dan laten, je woont op een flat!"
"Nou in de zomer dan zet ik dat beest op het balkon."
"En in de winter dan?"
"Dan laat ik hem gewoon binnen in onze slaapkamer."
"En die stank dan?"
"Oh, daar moet die tapir maar aan wennen."
Hoe droogquote:Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef Acinonyx het volgende:
Komt een tapir in een café, vraagt ie aan de barman:: "mag ik een biertje ?" waarop de barman zegt: "Ok komt eraan !"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:43 schreef Votz het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jan Jaap met z'n tapirlip...
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |