abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49356366
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

GENIAAL! Weer zo'n Moussie 'ja maar wat als... gevolgd door een ongelofelijk onzinning wat als'-verhaal.

Dit is genieten, even Milagro roepen
nou, zo "what if" is het anders niet .. de junk laatst vergeten die achteraf onschuldig bleek te zijn bvb ?
Of wat zeg je hiervan
quote:
In Frankrijk zijn daar schrijnende voorbeelden van. Of wat te denken van het meisje dat doodgeschoten werd toen ze thuiskwam van een fuif, en een jongen die een kogel in de borst kreeg toen hij ’s nachts de ijskast opende? Telkens waren de ouders de daders, omdat ze dachten dat er een inbreker was.
http://www.meerspirit.be/article.php?dossiers/2004/11/16/0
pleased to meet you
pi_49356542
quote:
Op maandag 14 mei 2007 05:58 schreef Snowtiger het volgende:
Nou sorry hoor, ik zou ook precies hetzelfde doen.
Mooie grootspraak, held
pi_49360650
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:20 schreef DS4 het volgende:
Heb je verder even een bron?
het was dacht ik een keer op discovery, maar zal nog even kijken
you and I ain't done Zeke!
pi_49360782
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:54 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Inderdaad, dit is eigenlijk net over het randje. Al vind ik niet redelijk dat er gelijk van uitgegaan wordt dat iemand in zo'n situatie direct rationele beslissingen neemt.
Trappen met een mes dreigen...
Ok dat was achteraf een tentharing.... maar dat weet je dan niet.
Godzijdank mag het hier wel, je eigen bezit verdedigen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_49362127
Maar hij verdedigde niet zijn eigen bezt.
pi_49362610
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:45 schreef Xith het volgende:
Maar hij verdedigde niet zijn eigen bezt.
Zijn vrouw...zijn leven...dat tuig dreigde hem neer te steken......
Nee hoor kreupel slaan en laten afzinken in een meertje danwel de noordzee....
Liefst dieper dan 30 meter zodat de kjans klein is dat een verdwaalde scubaduiker hem vindt
pi_49363982
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:08 schreef Johnns het volgende:

het was dacht ik een keer op discovery, maar zal nog even kijken
Het was dus kennelijk bijzonder genoeg voor discovery channel... Zou er misschien meer aan de hand zijn geweest? In beginsel heb je een probleem als je iemand (zeker zonder wapen) in zijn rug schiet. Zelfs als agent! Let wel: ik heb het nu over de VS. In NL heb je als agent al snel een probleem na een corrigerende tik...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_49364083
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef desiredbard het volgende:

Zijn vrouw...zijn leven...dat tuig dreigde hem neer te steken......
Ik herhaal: wie hier heeft zich ooit bedreigd gevoeld door iemand die wegrende? Wie kent een voorbeeld van iemand die is neergestoken door iemand die aan het wegrennen was op dat moment?
pi_49364677
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik herhaal: wie hier heeft zich ooit bedreigd gevoeld door iemand die wegrende? Wie kent een voorbeeld van iemand die is neergestoken door iemand die aan het wegrennen was op dat moment?
Als je kunt lezen is er eerst gedreigd te steken met een metaal glanzend voorwerp en zijn er ook door het "sogenaamde slachtoffer" klappen en schoppen uitgedeeld.
Je mag namelijk wel degenlijk iemand staande houden. Bovendien was er onzekerheid of er items vermist werden...

Heb je polderlandse klei in je hoofd?
Ik weet nogmaals niet hoeveel tikken de man gehad heeft met dat slaghoud, maar jou inlevingsvermogen met de daadwerkelijke slachtoffers is werkelijk beneden alle peil.
pi_49365000
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:41 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als je kunt lezen is er eerst gedreigd te steken met een metaal glanzend voorwerp en zijn er ook door het "sogenaamde slachtoffer" klappen en schoppen uitgedeeld.
Je mag namelijk wel degenlijk iemand staande houden. Bovendien was er onzekerheid of er items vermist werden...

Ik weet nogmaals niet hoeveel tikken de man gehad heeft met dat slaghoud, maar jou inlevingsvermogen met de daadwerkelijke slachtoffers is werkelijk beneden alle peil.
Heb jij het topic wel gelezen??

JA - je mag iemand staande houden / overmeesteren
NEE - Je mag iemand na het staande houden / overmeesteren niet nog eens een aantal keer met een knuppel bewerken.
pi_49365373
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Xith het volgende:

[..]

Heb jij het topic wel gelezen??

JA - je mag iemand staande houden / overmeesteren
NEE - Je mag iemand na het staande houden / overmeesteren niet nog eens een aantal keer met een knuppel bewerken.
Iemand die nog trapt is nog niet overmeestert
3 kalmerings tikkies doen wonderen
pi_49365842
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:41 schreef desiredbard het volgende:

Nee, de dader claimt dat het slachtoffer hem heeft bedreigd en klappen en schoppen heeft uitgedeeld. Dat staat dus niet vast. En rijmt niet met het feit dat deze man wilde vluchten. Net zo goed als dat we aan de feiten aflezen dat het er alle schijn van heeft dat het slachtoffer wilde gaan inbreken (grote kans dat die dat netjes ontkent), kunnen we ook wel aflezen aan de feiten dat het slachtoffer allesbehalve de agressor was in deze.

Immers: het struikelen over het tuinhekje toont de blinde paniek aan. En dan eerst dreigen met een steekwapen (althans: haring), dan klappen en schoppen verkopen (rijmt ook niet, dreigen met een steekwapen past bij op afstand houden). Het dreigen wil ik dus nog wel geloven, maar dan wel direct gevolgd door wegrennen.
quote:
Je mag namelijk wel degenlijk iemand staande houden.
Duh! Anders lees je ook even wat er allemaal al is geschreven. Ja, het mag, mits met gepast geweld.
quote:
Bovendien was er onzekerheid of er items vermist werden...
Wat dan? De tuinkabouter? Ik bedoel, gelet op het feit dat het slachtoffer nog in de tuin was...
quote:
Omdat ik een genuanceerde mening geef met een juridisch onderbouwd sausje tegenover de meute met pikhouwelen en fakkels denk jij dat ik mijn hersenen ter zake niet gebruik? Dat is vreemd...
quote:
Meerdere en met een honkbalknuppel... Niet niets dus. En ik kan mij best inleven in een aanhouding waarbij tikken worden uitgedeeld (denk aan de AH zaak waar Prins Bernhard de boete voldeed). Maar met een honkbalknuppel een wraakactie uitvoeren? Nee, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik ben nl. wel beschaafd opgevoed. Maar dat is een beetje ouderwets denk ik... En maar klagen over de verharding van de maatschappij.
pi_49366141
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef desiredbard het volgende:

Iemand die nog trapt is nog niet overmeestert
3 kalmerings tikkies doen wonderen
Lastig dat lezen...

De tikken zijn uitgedeeld nadat de man was gestruikeld. Dus iemand die al op de grond lag... Moedig ook.

Als er al trappen zijn uitgedeeld door het slachtoffer, hetgeen ik ernstig betwijfel, dan is dat gebeurd voordat hij op de vlucht sloeg.
pi_49366758
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, de dader claimt dat het slachtoffer hem heeft bedreigd en klappen en schoppen heeft uitgedeeld. Dat staat dus niet vast. En rijmt niet met het feit dat deze man wilde vluchten. Net zo goed als dat we aan de feiten aflezen dat het er alle schijn van heeft dat het slachtoffer wilde gaan inbreken (grote kans dat die dat netjes ontkent), kunnen we ook wel aflezen aan de feiten dat het slachtoffer allesbehalve de agressor was in deze.

Immers: het struikelen over het tuinhekje toont de blinde paniek aan. En dan eerst dreigen met een steekwapen (althans: haring), dan klappen en schoppen verkopen (rijmt ook niet, dreigen met een steekwapen past bij op afstand houden). Het dreigen wil ik dus nog wel geloven, maar dan wel direct gevolgd door wegrennen.

Blinde paniek...je slaat, dreigt met steken en daar komt inene een honkbal knuppel tevoporschijn....
Dan wil de paniek best toeslaan...dezelfde paniek die de INBREKER verwacht had bij het daadwerkelijke slachtoffer....
quote:
Duh! Anders lees je ook even wat er allemaal al is geschreven. Ja, het mag, mits met gepast geweld.
Gepast geweld:
Als je met een mes bedreigd wordt is het breken van een arm/been ...gepast
(Het gebruik van een slaghout weet ik niet, maar waarom is er in dit geval geen advocaat die claimt dat deze man fanatiek honkballer is
[/quote]
Wat dan? De tuinkabouter? Ik bedoel, gelet op het feit dat het slachtoffer nog in de tuin was...
quote:
Wiens tuin...wiens grond...
[quote]
Omdat ik een genuanceerde mening geef met een juridisch onderbouwd sausje tegenover de meute met pikhouwelen en fakkels denk jij dat ik mijn hersenen ter zake niet gebruik? Dat is vreemd...
het betreft hier een veelpleger, een man die na tig keer zijn lesje nog niet geleerd heeft
De nu zogenaamde "dader" derentegen denkt er niet over een nieuwe honkbalknuppel aan te schaffen.
Straffen hebben geen effect op de mensen waarop het zou moeten hebben.
Als deze man al niet tig keer beroofd was ...had hij dan ook gereageerd zoals hij nu gedaan heeft.
quote:
Meerdere en met een honkbalknuppel... Niet niets dus.
Meerder malen bestolen en overvallen, niet niets dus
quote:
En ik kan mij best inleven in een aanhouding waarbij tikken worden uitgedeeld (denk aan de AH zaak waar Prins Bernhard de boete voldeed). Maar met een honkbalknuppel een wraakactie uitvoeren? Nee, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik ben nl. wel beschaafd opgevoed. Maar dat is een beetje ouderwets denk ik... En maar klagen over de verharding van de maatschappij.
Een man die deed alsof hij gewapend was
nogmaals
het betreft hier een veelpleger, een man die na tig keer zijn lesje nog niet geleerd heeft
De nu zogenaamde "dader" derentegen denkt er niet over een nieuwe honkbalknuppel aan te schaffen.
pi_49371682
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef desiredbard het volgende:

Blinde paniek...je slaat, dreigt met steken en daar komt inene een honkbal knuppel tevoporschijn....
Dan wil de paniek best toeslaan...dezelfde paniek die de INBREKER verwacht had bij het daadwerkelijke slachtoffer....
Sinds wanneer doen we net alsof daders 100% nauwkeurige verhalen vertellen over het gebeuren?

De dader vertelt een verhaal welke ongeloofwaardig is. Denk je eens in: hij ziet/hoort iemand in zijn tuin. Gaat vervolgens polshoogte nemen. Dan als hij door de deur naar buiten gaat wordt hij bedreigd, geslagen en geschopt. Het slachtoffer vlucht, struikelt en krijgt meteen daarna klappen van de dader met een honkbalknuppel.... PARDON? Waar komt die honkbalknuppel vandaan?

Het zal toch niet zo zijn dat die honkbalknuppel naast de deur stond en dat deze man, die de honkbalknuppel voor dit soort akkefietjes heeft aangeschaft nota bene, eerst polshoogte ging nemen en pas toen hij klappen kreeg achter het slachtoffer aan ging? Ongeloofwaardig. Kan niet. Is ook niet gebeurd.

Veel realistischer is dat de man met honkbalknuppel naar buiten is gegaan, misschien is bedreigd met die haring (het idee alleen al), en vervolgens de achtervolging heeft ingezet (hetgeen ook verklaard waarom na de val het slachtoffer geen tijd meer had om op te staan.

Je baseert je dus veel te veel op het relaas van de dader. Het slachtoffer, ook niet brandschoon, zal ongetwijfeld een andere versie hebben. B.v. ik fietste langs de woning, verloor een haring die ik bij mij had. Ging die zoeken in de tuin en toen ik hem net had gevonden zat er een malloot achter mij aan... Inbreken? Hoe kom je erbij?
quote:
Gepast geweld:
Als je met een mes bedreigd wordt is het breken van een arm/been ...gepast
Tot het moment dat de bedreiger het hazepad kiest...
quote:
(Het gebruik van een slaghout weet ik niet, maar waarom is er in dit geval geen advocaat die claimt dat deze man fanatiek honkballer is
Omdat de dader al anders heeft verklaard en verder hij dan ook wel geen lid zal zijn van een vereniging of anderszins aannemelijk kan maken dat hij honkbalt....
quote:
Wetenschap achteraf, dat wist de dader niet toen hij klappen uit ging delen. En dan nog...
quote:
Nee en toch roept vrijwel iedereen hier om harder straffen...
quote:
Als deze man al niet tig keer beroofd was ...had hij dan ook gereageerd zoals hij nu gedaan heeft.
Geen idee. Maar dan nog. Veel kindermisbruikers zijn in hun jeugd zelf misbruikt. Geen excuus.
quote:
Meerder malen bestolen en overvallen, niet niets dus
Nogmaals: geen excuus.
quote:
Een man die deed alsof hij gewapend was
Zegt de dader... Even voor de goede orde: als de dader echt zo bang was voor het wapen, waarom dan toch achter de man aangaan? Als ik een pistool op mijn hoofd gericht krijg, dan komt het niet in mijn hoofd op om als die man weg loopt er achteraan te gaan. Integendeel. Ik heb het mogen meemaken (pistool op mij gericht) en geloof me, als de bedreiger dan weg gaat dan heb je maar één doel en dat is de andere kant op... en vlug! En ik ben niet bangig aangelegd.
quote:
nogmaals
Nogmaals: geen excuus om over te gaan tot eigenrichting.
pi_49373282
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Sinds wanneer doen we net alsof daders 100% nauwkeurige verhalen vertellen over het gebeuren?

De dader vertelt een verhaal welke ongeloofwaardig is. Denk je eens in: hij ziet/hoort iemand in zijn tuin. Gaat vervolgens polshoogte nemen. Dan als hij door de deur naar buiten gaat wordt hij bedreigd, geslagen en geschopt. Het slachtoffer vlucht, struikelt en krijgt meteen daarna klappen van de dader met een honkbalknuppel.... PARDON? Waar komt die honkbalknuppel vandaan?
Als ik 'snachts geluid hoor om of in huis komt er ook iets mee mee naar beneden.....
De man was al eerder overvallen, als je op onderzoek uitgaat neem je iets mee om te meppen
quote:
Het zal toch niet zo zijn dat die honkbalknuppel naast de deur stond en dat deze man, die de honkbalknuppel voor dit soort akkefietjes heeft aangeschaft nota bene, eerst polshoogte ging nemen en pas toen hij klappen kreeg achter het slachtoffer aan ging? Ongeloofwaardig. Kan niet. Is ook niet gebeurd.

Veel realistischer is dat de man met honkbalknuppel naar buiten is gegaan, misschien is bedreigd met die haring (het idee alleen al), en vervolgens de achtervolging heeft ingezet (hetgeen ook verklaard waarom na de val het slachtoffer geen tijd meer had om op te staan.
Natuurlijk wel,
Mijn duikmes ligt met mijn regs onder het bed..... en als een inbreker boven bij de slaapkamer staat heeft hij echt heel erg pech (en dat is geen probleem hier)..... naast de deur beneden staat een verenstalen stok (ok dat ding mag niet maar is handzamer dan een golfclub/honkbalknuppel.

We hebben het hier over een mes, iets anders dan een pistool, daar de meeste idioten er niet mee omkunnen gaan.

Maar ik ga de dicussie ook niet aan ..... ik leg eerst dat stukkie stok achter zijn oor en nadat de politie heeft vastgesteld dat meneer gestruikeld is toen ik hem een oog dichtsloeg (op advies van diezelfde agent en de tafel ongelukkig geraakt heeft.

Ik mag hier mijn lijf en bezittingen verdedigen, staat de persoon bij de slaapvertrekken dan mag ik bijna alles aanwenden.........
En de politie is hier redelijk genoeg in andere gevallen.....
quote:
Je baseert je dus veel te veel op het relaas van de dader. Het slachtoffer, ook niet brandschoon, zal ongetwijfeld een andere versie hebben. B.v. ik fietste langs de woning, verloor een haring die ik bij mij had. Ging die zoeken in de tuin en toen ik hem net had gevonden zat er een malloot achter mij aan... Inbreken? Hoe kom je erbij?
Dat moest dus al zijn ik fietste door die meneer zijn tuin = vandalisme --> Goed voor een paar klappen
quote:
Omdat de dader al anders heeft verklaard en verder hij dan ook wel geen lid zal zijn van een vereniging of anderszins aannemelijk kan maken dat hij honkbalt....
Je hoeft ook geen lid van een voetbalvereniging te zijn om een voetbal to bezitten
quote:
Wetenschap achteraf, dat wist de dader niet toen hij klappen uit ging delen. En dan nog...
Als de dader had geweten dat er een honkbalknuppel in de buurt was...was ie nooit "slachtoffer" geworden
quote:
Nee en toch roept vrijwel iedereen hier om harder straffen...
Oi de verdediger van eigen huis zit twee weken vast..... hoelang had deze draaideurcrimiunaal vastgehouden geworden als hij ueberthaupt gepakt was voor een inbraak.
quote:
Geen idee. Maar dan nog. Veel kindermisbruikers zijn in hun jeugd zelf misbruikt. Geen excuus.
Desalniet te plus castreren die hap zodra ze een keer zelf de fout begaan
quote:
Zegt de dader... Even voor de goede orde: als de dader echt zo bang was voor het wapen, waarom dan toch achter de man aangaan? Als ik een pistool op mijn hoofd gericht krijg, dan komt het niet in mijn hoofd op om als die man weg loopt er achteraan te gaan. Integendeel. Ik heb het mogen meemaken (pistool op mij gericht) en geloof me, als de bedreiger dan weg gaat dan heb je maar één doel en dat is de andere kant op... en vlug! En ik ben niet bangig aangelegd.
Kom je weer met dat pistool ..er was geen pistool.
rijkwijdte van een honkbalknuppel is langer dan dat van een mes/tentharing ... we hadden het niet over een 1.5handed doubledged sword zogenaamd 2d4tje maar een tentharing

En betreft wegrennen ... Ik heb een Yorkshire Terrier een rotwieiler zien verjagen... het beest schrokj ergens van (eq honkbalknuppel) ging rennen en die yorkshire moet gedacht hebben nu pak ik hem.... nooit erbij nadenkend...wat als de rottweiler zich omkeert.
quote:
Nogmaals: geen excuus om over te gaan tot eigenrichting.
Excuus niet ...maar dit geeft wel het signaal af dat zij die schijt hebben aan de wet gewoon hun gang kunnen gaan. Ik hoop ter ganser harte dat het "slachtoffer"/dader wat permanente gewrichtsschade heeft
pi_49378407
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:38 schreef desiredbard het volgende:
Als ik 'snachts geluid hoor om of in huis komt er ook iets mee mee naar beneden.....
De man was al eerder overvallen, als je op onderzoek uitgaat neem je iets mee om te meppen
Precies. En dat hou je in de aanslag. Hoe kan het slachtoffer dan hem bedreigen en daarna nog klappen en schoppen uitdelen?

Conclusie: dader heeft een versie van het gebeuren die afwijkt van de waarheid.
quote:
Dat moest dus al zijn ik fietste door die meneer zijn tuin = vandalisme --> Goed voor een paar klappen
Door de tuin fietsen goed voor klappen? Maar goed, ook als je langs een tuin fietst kan iets in de tuin vallen en daar doelde ik op....
quote:
Je hoeft ook geen lid van een voetbalvereniging te zijn om een voetbal to bezitten
Klopt, maar deze man zal er neem ik aan geen honkbal + vanghandschoen bij hebben gekocht, laat staan dat er mensen zijn die hem wel eens zien honkballen. Hoe dan ook, hij heeft natuurlijk in eerste instantie medegedeeld dat hij die honkbalknuppel met reden had aangeschaft, denkende dat hij daar een lintje oid voor zou krijgen.
quote:
Als de dader had geweten dat er een honkbalknuppel in de buurt was...was ie nooit "slachtoffer" geworden
Nee, maar het slachtoffer beroept zich niet op zaken die later pas zijn vastgesteld.
quote:
Oi de verdediger van eigen huis zit twee weken vast..... hoelang had deze draaideurcrimiunaal vastgehouden geworden als hij ueberthaupt gepakt was voor een inbraak.
Inbraak is minder ernstig dan zware mishandeling/poging tot doodslag... En ook voor inbraak kun je vastgezet worden.
quote:
Dus je bent het met mij eens dat negatieve ervaringen uit het verleden je niet het recht geven om zelf dan maar een scheve schaats te rijden... Gelukkig.
quote:
Weer?

Maar het gaat niet om waarmee je bent bedreigd. Het gaat erom dat indien hij zich bedreigd had gevoeld (hetgeen subjectief is, Jack Bauer schrikt niet eens op als je hem drie kogels door zijn hoofd jaagt... ) hij niet die man achterna was gegaan. Dus kennelijk viel de bedreigende situatie wel mee.
quote:
rijkwijdte van een honkbalknuppel is langer dan dat van een mes/tentharing ... we hadden het niet over een 1.5handed doubledged sword zogenaamd 2d4tje maar een tentharing
Even voor de goede orde: je moet een keuze maken. Ofwel deze man voelde zich bedreigd door naar zijn mening een mes ofwel hij werd aangevallen met een haring, hetgeen niet echt eng is ofzo...

Je zal je nog vergissen in hoeverre iemand met een mes het kan winnen van iemand met een knuppel. Mes is sneller. En op zeer korte afstand (mano a mano) kun je met een knuppel niet meer hard slaan.
quote:
En betreft wegrennen ... Ik heb een Yorkshire Terrier een rotwieiler zien verjagen... het beest schrokj ergens van (eq honkbalknuppel) ging rennen en die yorkshire moet gedacht hebben nu pak ik hem.... nooit erbij nadenkend...wat als de rottweiler zich omkeert.
Gaan we nu net doen alsof dieren en mensen gelijk zijn? Ik heb een kat die de dobermann (niet te onderschatten vechthond) van de vroegere buren geregeld aanviel. En er mee weg kwam ook nog.
quote:
maar dit geeft wel het signaal af dat zij die schijt hebben aan de wet gewoon hun gang kunnen gaan.
Borrelpraat.
quote:
Ik hoop ter ganser harte dat het "slachtoffer"/dader wat permanente gewrichtsschade heeft
Ik niet. Ik hoop slechts dat het slachtoffer het rechte pad kiest, net als de dader.
pi_49388142
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:38 schreef desiredbard het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk wel,
Mijn duikmes ligt met mijn regs onder het bed..... en als een inbreker boven bij de slaapkamer staat heeft hij echt heel erg pech (en dat is geen probleem hier)..... naast de deur beneden staat een verenstalen stok (ok dat ding mag niet maar is handzamer dan een golfclub/honkbalknuppel.

We hebben het hier over een mes, iets anders dan een pistool, daar de meeste idioten er niet mee omkunnen gaan.

Maar ik ga de dicussie ook niet aan ..... ik leg eerst dat stukkie stok achter zijn oor en nadat de politie heeft vastgesteld dat meneer gestruikeld is toen ik hem een oog dichtsloeg (op advies van diezelfde agent en de tafel ongelukkig geraakt heeft.

Ik mag hier mijn lijf en bezittingen verdedigen, staat de persoon bij de slaapvertrekken dan mag ik bijna alles aanwenden.........
En de politie is hier redelijk genoeg in andere gevallen.....
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Excuus niet ...maar dit geeft wel het signaal af dat zij die schijt hebben aan de wet gewoon hun gang kunnen gaan. Ik hoop ter ganser harte dat het "slachtoffer"/dader wat permanente gewrichtsschade heeft
Je draait door! En je bent blijkbaar zo boos, dat je geen Nederlands meer kunt typen.
Lees de OP nog eens door. Even rustig zitten, diep en rustig ademhalen, de OP nog eens lezen, diep ademhalen en rustig nadenken.

Ik neem aan dat je met "regs" "rechts" bedoelt! Goed om te weten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49389537
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je draait door! En je bent blijkbaar zo boos, dat je geen Nederlands meer kunt typen.
Lees de OP nog eens door. Even rustig zitten, diep en rustig ademhalen, de OP nog eens lezen, diep ademhalen en rustig nadenken.

Ik neem aan dat je met "regs" "rechts" bedoelt! Goed om te weten.
onze taalpurist weer hoor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 03:50:45 #260
46960 StefanP
polemicist
pi_49389957
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 02:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

onze taalpurist weer hoor
We kunnen hem natuurlijk op onderstaand stukje boordevol taal- en spelfouten wijzen, maar dat doen we niet.
quote:
Op maandag 14 mei 2007 02:50 schreef Kees22 het volgende:
Toch is dat raar.
1) Als je jezelf mag verdedigen, zouden er minder slachtioffers zijn dan in andere landen waarin dat niet mag. Dat is niet zo!
2) Als je daders van misrijven mag doodschieten, zouden er minder veroordeelden zijn dan in andere landen (want ze zijn al dood). Dait is niet zo.

Dus er zijn meer doden en meer gevangenen per hoofd van de bevolking dan waar ook in de wereld? Wat een veilige wereld, wat een land van melk en honing, waarlijk het land van de dappere en het huis van de vrije!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')