abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:07:36 #1
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_49133323
quote:
Aan de lijdensweg van Niels Oude Kamphuis is een einde gekomen. De door een chronische achillespeesblessure gekwelde middenvelder is met FC Twente in onderhandeling over het ontbinden van zijn tweejarig contract.

Met zijn vertrek bij de club komt een vroegtijdig einde aan een loopbaan die de geboren Bornenaar behalve succes ook veel blessures heeft gebracht.

Oude Kamphuis kwam aan het begin van het seizoen als een grote naam binnen bij Twente, maar zijn komst werd ook begeleid met de nodige twijfels. Dat had niets met zijn kwaliteiten te maken, maar alles met zijn fysieke gesteldheid. Door problemen met een zeurende achillespees had hij bij zijn vorige werkgever Borussia Mönchengladbach maar twaalf duels gespeeld en dat was een van de redenen om zijn contract in Duitsland op te zeggen. Twee weken later haalde Twente hem binnen. Omdat ook in Enschede de beperkingen van zijn lichaam bekend waren, bouwde de club een clausule in, zodat Twente niet al te veel financiële risico’s hoefde te lopen. Feitelijk kwam het erop neer dat de club hem per wedstrijd betaalde. De aanwezigheid van Oude Kamphuis heeft Twente niet veel gekost, want hij stond slechts twee keer in de basis dit seizoen: uit bij Feyenoord en uit bij AZ. In die wedstrijden wekte hij niet de indruk topfit te zijn. En dat was hij ook niet, want de problemen die hij met de achilleespees had, werden ook bij Twente niet verholpen. Terwijl de club dit seizoen in een euforische stemming verkeerde, zat Oude Kamphuis de fysieke en mentale pijn te verbijten op de tribune.

Wat de medische staf ook probeerde, Oude Kamphuis bleef last houden. De speler, die in normale doen een absolute meerwaarde was geweest voor het elftal, was vaker binnen aan het revalideren, dan buiten op het veld aan het trainen.

Soms leek het de goede kant op te gaan, maar telkens volgde de terugval. In januari, bij het trainingskamp in Marbella, geloofde hij nog in een terugkeer. ,,Het gaat goed nu, al zal ik altijd moeten accepteren dat ik iets voel", zei hij toen.

Een paar weken later speelde hij voor het eerst sinds een jaar weer een volledige wedstrijd. Dat was in het tweede elftal op het kunstgras van HSC’21 in Haaksbergen. Hij hield het 90 minuten vol, maar je proefde na afloop de twijfels bij hem.

Aan die onzekerheid heeft hij nu een einde gemaakt. Oude Kamphuis is het vechten moe. De motivatie om zich voor de zoveelste keer op te laden, is er niet meer. Het is mooi geweest zo. Een van de grootste talenten die het Twentse voetbal de laatste vijftien jaar heeft voortgebracht, heeft roemloos en in stilte de deur achter zich dichtgetrokken.

De man die door z'n eigenwijsheid slechts 1 interland speelde, maar met gemak de 50 zou kunnen halen zet dus een punt achter z'n carriere. Ik had hem nog graag een tijdje zien schitteren in Twente, maar het mocht niet zo zijn. Zonde, maar wat niet gaat, gaat niet natuurlijk.

Ajuus Niels en bedankt.
pi_49145153
Waarom is dit topic zo stil? Dit was een leuke voetballer.
pi_49145247
Leuke vent, leuke voetballer. Jammer van die chronische blessure.
That's all folks!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:34:31 #4
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_49146081
hopen dat ie nu iets binnen Fc Twente gaat doen
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_49146181
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:07 schreef pfaf het volgende:
Aan de lijdensweg van Niels Oude Kamphuis is een einde gekomen.
Ben ik de enige die dit een beetje een rare woordkeuze vindt?

Verder jammer voor die jongen.
pi_49146221
Heel jammer
Цой жив
pi_49147759
Ik was al weer vergeten dat hij bij Twente voetbalde.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:25:21 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49148249
Heel jammer idd. Ik verwachte dat ie onze Cocu ging worden maar die smerige blessure's altijd.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_49148432
Heb hem eigenlijk nooit zien voetballen, maar lijkt me wel een goede speler voor Twente anders.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:30:19 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49148489

Hoezo? Gaat ie naar Ajax dan?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 mei 2007 @ 16:30:37 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49148503
heel erg jammer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:52:31 #12
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_49149518
hoezo 'held'?

kvond het maar een kwats van een voetballer, niemand zal em missen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:53:53 #13
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49149588
Hij kon ooit naar Ajax.
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 mei 2007 @ 21:17:31 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_49160297
Mooie speler. Die heeft echt veel te weinig uit zijn mogelijkheden gehald.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49160603
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:07 schreef pfaf het volgende:

De man die door z'n eigenwijsheid slechts 1 interland speelde, maar met gemak de 50 zou kunnen halen
He wat?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:31:15 #16
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_49163867
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

He wat?
Als hij gewoon rechtsback wilde spelen, was hij daar met afstand het beste alternatief geweest.
pi_49163884
Heb hem in 95/96 in NL onder 18 in Wassenaar zien voetballen met Dennis Schulp (zou de nieuwe Bergkamp worden ) leek toen een goede voetballer te gaan worden. Is er voor mij toch niet helemaal uitgekomen met 1 interland.
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 mei 2007 @ 23:47:55 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_49167343
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als hij gewoon rechtsback wilde spelen, was hij daar met afstand het beste alternatief geweest.
Precies. Hij kon naar Ajax toen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49171986
Hij is volgens mij al een jaar of 2 geleden gestopt met voetballen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:12:52 #20
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49172769
Hij gaat vast nog wel effe door bij het door hem geliefde NEO
Zijn zoontje komt daar wss ook wel spelen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_49198195
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wie stond daar meestal dan?
  Trouwste user 2022 woensdag 9 mei 2007 @ 21:00:10 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_49200032
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:22 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wie stond daar meestal dan?
Reiziger ?

pi_49201278
Hoe oud is ie? Volgens mij nog best jong om te stoppen. Zonde, met Duits voetbal was het toch altijd leuk als er weer een Nederlandse naam langs kwam.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49201552
Had grote verwachtingen van hem toen hij naar Twente kwam dit seizoen. Maar het mocht niet zo zijn.

Typische voetballer met een achilleshiel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54902798
En -Vaduz- is zijn nieuwste fan!
quote:
Niels Oude Kamphuis heeft zijn voetbalschoenen weer uit het vet gehaald. De dertigjarige middenvelder gaat spelen voor zaterdaghoofdklasser Excelsior '31 uit Rijssen.

De KNVB keurde de overschrijving van de in Rijssen woonachtige Oude Kamphuis goed, waardoor hij sinds vorig weekend speelgerechtigd is voor het eerste elftal van Excelsior '31. Bij die club trainde hij al geregeld mee.

In mei van dit jaar beëindigde Oude Kamphuis bij FC Twente zijn voetballoopbaan. Daarvoor kwam hij uit de Duitse clubs Borussia Mönchengladbach en Schalke 04, dat hem eerder weghaalde bij FC Twente. In 2001 speelde Oude Kamphuis zijn eerste en enige interland. Hij viel tien minuten voor tijd in tijdens Engeland - Nederland.
Oude Kamphuis gaat weer voetballen
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54902904
Nielsie ole ole
That's all folks!
  woensdag 28 november 2007 @ 20:33:02 #27
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54902915
Zal mij benieuwen hoe ie het daar gaat doen, vooral met de blessure gevoeligheid. De prestatie druk is bij een hoofdklasser nog steeds heel erg groot. De trainingsarbeid ook volgens mij.
pi_54903224
Excelsior '31 leuke club. En hoevaak zullen ze daar trainen Dos37? 3 keer zeker, ik denk 4 keer per week ongeveer. Hoop dat die jongen nog een paar jaar lekker kan ballen daar.
pi_54910608
Dat niveau moet hij ook met anderhalf been makkelijk aankunnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 29 november 2007 @ 08:36:43 #30
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54912561
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat niveau moet hij ook met anderhalf been makkelijk aankunnen
Vergis je niet, technisch en tactisch misschien wel, maar er wordt in het amateurvoetbal natuurlijk een stuk fysieker gespeeld. En dat is nu net wat je niet wil als je zo blessuregevoelig bent.
29.10 Novastar HMH
pi_54918851
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef Blawh het volgende:
Excelsior '31 leuke club. En hoevaak zullen ze daar trainen Dos37? 3 keer zeker, ik denk 4 keer per week ongeveer. Hoop dat die jongen nog een paar jaar lekker kan ballen daar.
Bij 3 keer houdt het wel op. Verder kan Niels best wel eens een training skippen. Alles gericht op de zaterdag. En elke wedstrijd dat hij speelt is meegenomen voor deze ploeg.
That's all folks!
pi_54919513
Hopen dat hij nog een beetje leuk mee kan doen daar.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54919547
Ik houd jullie op de hoogte.
That's all folks!
pi_54919597
Mooi. Dan ga ik nu even schijten.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54919697
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:25 schreef JanVanHalst het volgende:
Mooi. Dan ga ik nu even schijten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54927046
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:36 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Vergis je niet, technisch en tactisch misschien wel, maar er wordt in het amateurvoetbal natuurlijk een stuk fysieker gespeeld. En dat is nu net wat je niet wil als je zo blessuregevoelig bent.
Bert Konterman werd bij VVOG ook aan alle kanten gepasseerd, dus dat is geen garantie. Een groot deel van die "namen" presteert weinig tot niks in de hoofdklasse. Heb er genoeg gezien....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54927096
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:50 schreef methodmich het volgende:

[..]

Bert Konterman werd bij VVOG ook aan alle kanten gepasseerd, dus dat is geen garantie. Een groot deel van die "namen" presteert weinig tot niks in de hoofdklasse. Heb er genoeg gezien....
Onderschat de spelers daar niet hoor op Hoofdklasse niveau, ik had het ook redelijk lastig tegen Arie.
Gelukkig wel een pingel weten te versieren.
El Tanque
pi_54927500
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:52 schreef ismael.urzaiz het volgende:

[..]

Onderschat de spelers daar niet hoor op Hoofdklasse niveau, ik had het ook redelijk lastig tegen Arie.
Gelukkig wel een pingel weten te versieren.
Arie vond jou minder dan negen van de tien wekelijkse opponenten Ismaël.
www.thuisuiteten.nl
pi_54975832
Oude Kamphuis vandaag rode kaart gekregen in zn debuut in de Hoofdklasse. Excelsior verloor de wedstrijd ook nog....
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_54977409
Het zal wel een grove charge zijn geweest. (niet geweest vanwege gezondheid) Bij vlagen zou hij zijn meerwaarde getoond hebben, maar hij mag zich niet zo op laten naaien natuurlijk. Hij ergerde zich constant groen en geel aan de slecht leidende arbiter.

To be continued over een wedstrijd of vier....
That's all folks!
pi_54992940
Nou ja, dat hij zich ergerde aan Sjaak Uitterhoeve vind ik nou nog niet zo vreemd. Met afstand de slechtste scheidsrechter uit de hoofdklasse ooit.
www.thuisuiteten.nl
pi_55015630
quote:
Tot op het bot gefrustreerd

Dramatisch debuut voor Niels Oude Kamphuis bij Excelsior'31

RIJSSEN - Wat is-ie kwaad, Niels Oude Kamphuis kookt werkelijk van woede. Je ziet 't misschien niet aan de buitenkant, maar van binnen... Dat arbitrale trio wat hier vandaag liep was een schande, iets anders kan ik er niet van maken." Excelsior'31 tegen WHC, einduitslag 0-1. Oude Kamphuis debuteert met een nederlaag én een rode kaart voor een schandalige overtreding. "Ik weet het. Ik heb richting medespelers al m'n excuses aangeboden. Dit mag me niet overkomen.'

Het gebeurt in de 74e minuut, stand 0-0. Teamgenoot Gerald Janssen wordt op het middenveld gevloerd, waarna Robin Füchten de bal in bezit krijgt. Oude Kamphuis komt keihard aanstormen en haalt als een bezetene uit op de speler van WHC. De verbazing bij medespelers, technische staf en het publiek is voelbaar. Scheidsrechter Blom staat op een paar meter en grijpt direct naar zijn achterzak: rood! Oude Kamphuis snelt naar de dug-out, maar daar wil de arbiter hem niet zien. Hij moet weg, naar de kleedkamer. De ex-speler van onder meer FC Twente en Schalke 04 smijt zijn scheendekkers in het veld, gebaart nog wat en verdwijnt. Als eerste in de kleedkamer, als een van de laatste eruit. Het is al schemerig als Oude Kamphuis zijn gezicht na het fatale moment voor het eerst weer laat zien. Pet op, rugtas om z'n schouders. Dit is een heel ander niveau waar ik duidelijk nog aan moet wennen", vertelt hij.

'Het gebeurde ook al op de eerste training toen ik me aan iets irriteerde. Wat voetballend gezien voor mij de normaalste zaak van de wereld is, daar hebben teamgenoten soms wat meer moeite mee. Daar moet je als persoon wel tegen kunnen. Dat is duidelijk niet gelukt. Het begon al in de eerste helft. 'Kijk eens wat vaker naar de zijkant richting grensrechter', zei ik tegen de scheidsrechter. Op een heel normale manier, echt. 'Hou op met praten, of moet je soms een gele kaart', reageerde hij. 'Sorry hoor', dacht ik toen. Waarom toch zo'n reactie? Heb jij die nummer vier van WHC gezien? vervolgt hij. Die maakte zķveel overtredingen, deed echt van alles. Er ging ook iemand van WHC zomaar op m'n tenen staan. Ik vind dat niet normaal en in mijn ogen moet een scheidsrechter dat ook kunnen zien."

Zijn frustratie loopt op tot het kookpunt als Dennis Sepp in de tweede helft wordt neergehaald maar geen penalty krijgt. Oude Kamphuis zwerft eerst nog een paar minuten rond, tot het moment van kortsluiting zestien minuten voor tijd. 'Ik maakte die overtreding nog expres ook, liep meteen al richting de zijkant. Die rode kaart was een van de weinige juiste beslissingen die hij nam. Ze zeiden in de kleedkamer al: dit soort scheidsrechters krijgen we vaker. Ik ben pas net weer begonnen, maar weet niet of ik dan plezier blijf houden in het voetbal."

Waarna hij de rugtas weer om de schouder slaat en richting clubgebouw loopt. Een schorsing wacht, dat is zeker. Trainer, ik moet nu eigenlijk naar boven hč, om wat te drinken met de rest? Dat wist ik niet, heb al wat anders afgesproken waar ik niet meer onderuit kan. Voetballen bij amateurs, Oude Kamphuis moet er duidelijk nog aan wennen. Op meerdere fronten.

Bron: TC Tubantia
door Robin Campmans
That's all folks!
pi_55017041
Kan me wel voorstellen dat je zo gefrustreerd over het veld loopt, wanneer je een heel ander niveau - ook qua scheidsrechters - gewend bent.

Ben benieuwd hoelang hij het vol houdt en of hij er uiteindelijk wel mee om weet te gaan.
pi_55061077
Snap alleen niet dat de journalist scheidsrechter Blom de schuld geeft, het was toch echt Sjaak "ik trek sneller rood dan Lucky Luke schiet" Uitterhoeve.
www.thuisuiteten.nl
pi_55062289
Een dom foutje inderdaad.
quote:
Dit is overigens eerder verschenen in de Tubantia:

Oude Kamphuis is gewoon gelukkig als 'klusjesman'

Hij was opeens verdwenen, zonder een laatste groet aan het grote publiek. Maar Niels Oude Kamphuis is terug op het voetbalveld. Vandaag maakt hij zijn debuut bij de amateurs van Excelsior'31. In zijn ogen zou voetbal zo moeten zijn. Met een mannetje of veertien lekker 'ballen' op een donderdagavond. Geen druk, geen spotlights, geen poespas, maar het schemerdonker van het trainingsveld met twee bezoekers langs het veld. De muts die hij over de oren heeft getrokken maakt het plaatje af.

Niels Oude Kamphuis kan bij de amateurs van Excelsior'31 helemaal zichzelf zijn. Eerst trainen, dan douchen en vervolgens met z'n allen een biertje in de kantine. Dat is voor hem de pure, authentieke voetbalbeleving, die hij bij de profs zelden heeft aangetroffen. 'Het voetbal zelf heb ik altijd prachtig gevonden, maar dat gezeik erom heen is nooit mijn ding geweest'zegt hij. 'Het is allemaal zo overdreven. Ik snap het wel, dat je in het betaalde voetbal bijvoorbeeld met zijn allen moet eten, maar ik wil gewoon iets kunnen eten wanneer ik dat wil. Als ik zin heb in een patatje, dan eet ik een patatje.'

Zo is hij en zo is hij ook altijd geweest. Typisch Oude Kamphuis hoorde je vaak. Typisch Oude Kamphuis was ook dat hij na zijn abrupte afscheid bij FC Twente (noodgedwongen vanwege een chronische achillespeesblessure) in het niets opgelost leek te zijn. Een laatste groet via een groot interview hoefde van hem niet. Bellen had ook geen zin, want het komt maar zelden voor dat hij de telefoon opneemt. Oude Kamphuis leverde zijn contract in en ging. Zonder een woord, zonder een laatste blik over zijn schouder. 'Ik heb nooit gevoetbald om bekend te worden', zegt hij. In het Arke Stadion is hij sindsdien nooit meer geweest.

De reden: 'Het kost zoveel tijd om naar een wedstrijd te gaan... Bovendien heb ik door al die blessures al vaak genoeg op de tribune gezeten. Ik wist in de eerste maanden ook nooit waartegen Twente moest spelen of waar ze stonden. Nu volg ik het iets beter, maar nog steeds niet overdreven. Ik heb dat nooit gehad. Toevallig was ik woensdagavond aan het zappen en zag ik dat er een wedstrijd op tv was. Dan kijk ik wel even, maar het is niet zo dat ik speciaal voor een wedstrijd thuisblijf.'

Op de achtergrond in de kantine van Excelsior klinkt het opgewonden stemgeluid van Evert ten Napel die op televisie verslag doet van AZ-Larissa. Oude Kamphuis wordt er niet anders van. 'Ik heb gewoon niets met voetbal op tv.' Hij zegt het profvoetbal nog geen moment te hebben gemist. Eerder dit jaar, toen hij nog bij Twente onder contract stond, zei hij al eens in een interview in deze krant dat hij na zijn carričre 'een normaal leven' wilde. 'Sommige oud-voetballers kunnen moeilijk omgaan met de anonimiteit waarin ze terugvallen. Ze hebben het nodig om bekend te zijn. Ik niet. Zo wil ik niet leven.'

Oude Kamphuis zoekt juist de stilte en de rust. Daarom is hij zielsgelukkig met het leven dat hij nu met zijn vriendin en twee kinderen leidt. Een jaar geleden kocht hij een woonboerderij iets buiten Holten en sindsdien is die woning, met schuren en 1.5 hectare grond, zijn grote passie geworden. 'Niels rijdt hele dagen op een tractor rond', zei Nick Hoekstra toen hem eerder dit jaar na de gemoedstoestand van zijn neef en nieuwe ploeggenoot werd gevraagd. Oude Kamphuis lacht.

Het verhaal ligt iets genuanceerder. De profvoetballer is namelijk een klusjesman geworden. Oude Kamphuis blijkt niet alleen handige voeten te hebben, in zijn handen schuilen ook verrassende talenten. Oude Kamphuis breekt af en bouwt op. Op die manier heeft hij eigenhandig zijn hele boerderij opgeknapt. 'Metselen, timmeren, schilderen, kozijnen plaatsen, vloeren leggen, zagen, bouwtekeningen maken. Ik doe alles zelf. Er gaat wel eens wat mis, maar ik probeer het gewoon. En als ik het niet weet is de buurman er nog en krijg ik noaberhulp. Of ik ga even het dorp in om het daar te vragen. Waar die handigheid vandaan komt? Dat heeft er altijd wel ingezeten. Het is eigenlijk serieus begonnen toen ik bij Schalke lange tijd geblesseerd was. Toen ben ik de vloer gaan schuren en dat vond ik wel mooi om te doen.'

Dan triomfantelijk: 'Ik heb vandaag nog honderd meter aan beukenhaagjes geplant. En eerder deze week heb ik een graafmachine gehuurd om daarmee de buitenverlichting op te hangen, ' Hij heeft inmiddels ook twee paarden op stal staan. 'Daarom heb ik ook rijbewijs 1 gehaald, want dan kan ik met een paardentrailer rijden. Ja, ik rij zelf ook af en toe paard. De eerste keer ben ik er meteen afgedonderd, maar dan ben ik wel zo dat ik er meteen weer opstap, omdat ik het wil kunnen.'

Oude Kamphuis is nog maar dertig. Om de rest van zijn leven rond huis te blijven klussen dat is nou ook weer niet de bedoeling. 'Ik hoop dat ik straks bij een sponsor van Excelsior wat kan gaan doen. Of klussenbedrijf Oude Kamphuis niet wat is? Hahaha, nee, want dan moet ik weer gaan studeren om al die administratieve zaken onder de knie te krijgen. Ik kan niet stilzitten, dus een studie oppakken is niet wat voor mij. Toch baal ik er wel van dat ik vroeger niet heb doorgeleerd. Dan had ik nu meer van deze materie afgeweten.' Het is nog even afwachten hoe hij zijn toekomst precies gaat inkleuren. 'Iets in de bouw zou leuk zijn.'

Tussen al die klusjes door heeft hij trouwens nog een nieuwe hobby gevonden: darten. Pas geleden heb ik voor het eerst aan een toernooi meegedaan. Samen met mijn buurman. Daar haalden we meteen de eerste prijs op. Kregen we een enveloppe met vijftig euro erin. Zulke dingen vind ik nou mooi.'

Bron: TC Tubantia
door Leon ten Voorde
That's all folks!
  woensdag 5 december 2007 @ 19:42:39 #46
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55063358
Die dikke Benz heeftie in elk geval nog. Met GE (lsenkirchen) kenteken. Rijdt hier regelmatig in Borne rond (waar zn ouder wonen en hij begonnen is met voetballen, bij NEO).
29.10 Novastar HMH
pi_55064283
Het is wel een simpel figuur, maar daarom niet minder leuk.
That's all folks!
pi_55064355
Lekker debuut zeg, whehe.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65979423
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:42 schreef Damzkieee het volgende:
Die dikke Benz heeftie in elk geval nog. Met GE (lsenkirchen) kenteken. Rijdt hier regelmatig in Borne rond (waar zn ouder wonen en hij begonnen is met voetballen, bij NEO).
En inmiddels is hij weer lid van NEO en denkt hij erover om opnieuw een rentree te maken. Speelgerechtigd is hij in ieder geval al wel.
That's all folks!
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:29:01 #50
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65979463
NEO is toch de club van Damzkieee.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:58:56 #51
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65980544
Jep
29.10 Novastar HMH
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:59:55 #52
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65980597
Hij stond in het NEO boekje van deze week. Overschrijving aangevraagd van Excelsior naar NEO. Weet alleen niet in welk team hij gaat spelen. Het eerste kan hem wel gebruiken lijkt me
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')