Niks tegen westquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef vogeItjesdans het volgende:
-doe ff normaal-
Niet tegen heel west maar veel van die gastjes uit west en noord komen speciaal om te rellen manquote:
En toch gaan we winnen, wij zijn Ajax godverdommequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Gelul over die rellen kan idd wel in 1 van de troll topics lijkt me.
Morgen zal zwaar worden vrees ik. Ze hebben er flink aan moeten geloven Zondag, zal H'veen niet slecht uitkomen.
Ik heb gisteren wel gezien wie er bezig waren. En kende er ontzettend weinig. Waren dus absoluut geen bekende jongens van Ajax, maar gasten die waarschijnlijk nog nooit de Arena van binnen hebben gezien..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
aahhh je kent ze zeker. Zeg ook niet dat het exact dezelfde gasten zijn....maar het zijn wel zulke types. Het IQ loze volk zeg maar......
Voor die gasten die gisteren bezig waren neem ik het niet op. Veelal stomme kutkneuzen die stoer een blikje gooien / middelvinger opsteken en dan héééél hard wegrennen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
snap trouwens niet eens waarom je het voor zulke idioten opneemt?!
NHL is toch 5 min schaatsen en dan doorwisselen? ja das idd vermoeiend......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef vogeItjesdans het volgende:
Toch altijd dat gezeik over dat ze zo snel weer moeten, moet je is naar de NHL gaan kijken ofzo, die gasten spelen soms 2x achter elkaar, en moeten dan ook nog het halve land doorvliegen.
Die sport is ook nog veel fysieker, vind gewoon dat je dat als prof wel aan moet kunnen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor die gasten die gisteren bezig waren neem ik het niet op. Veelal stomme kutkneuzen die stoer een blikje gooien / middelvinger opsteken en dan héééél hard wegrennen..
Maar ik wil het wel voor iedereen opnemen die zondag in de kuip was. Wij waren er om Ajax te steunen. Waar was jij?
Klopt maar die sport is wel veel intensiever dan voetbalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:34 schreef Tim_G het volgende:
[..]
NHL is toch 5 min schaatsen en dan doorwisselen? ja das idd vermoeiend......![]()
het zal bestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:35 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Klopt maar die sport is wel veel intensiever dan voetbal![]()
Ik mag het verdomme hopen ja. Alleen de beker is bij lange na niet voldoende.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
En toch gaan we winnen, wij zijn Ajax godverdomme![]()
Dat zegt ie toch nergens?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:35 schreef Tim_G het volgende:
[..]
weer zo 1 die vind dat je een clubcard moet hebben om een supporter te mogen zijn...........
In de MLB spelen ze 164 wedstrijden per jaar dacht ik, in de NBA 82 en met playoffs soms tot wel 100. Baseball is wel minder vermoeiend dan voetbal, maar daar reizen ze ook van NY naar LA om daar de volgende dag te spelen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef vogeItjesdans het volgende:
Toch altijd dat gezeik over dat ze zo snel weer moeten, moet je is naar de NHL gaan kijken ofzo, die gasten spelen soms 2x achter elkaar, en moeten dan ook nog het halve land doorvliegen.
Die sport is ook nog veel fysieker, vind gewoon dat je dat als prof wel aan moet kunnen.
Als je de play offs niet wint dan draait ten Cate gewoon een minder seizoen dan Blind vorig jaar terwijl hij de beschikking had over een Stam, Gabri en Davids.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag het verdomme hopen ja. Alleen de beker is bij lange na niet voldoende.
mwah, veld veel kleiner, veel meer doorwisselen. Een beetje voetballer rent en loopt in een wedstrijd meer dan 6 kilometer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In de MLB spelen ze 164 wedstrijden per jaar dacht ik, in de NBA 82 en met playoffs soms tot wel 100. Baseball is wel minder vermoeiend dan voetbal, maar daar reizen ze ook van NY naar LA om daar de volgende dag te spelen...
Basketbal lijkt me zeker zo inspannend als voetbal.
Kijk maar eens een wedstrijd van de Suns, die rennen de hele wedstrijd door. En de toppers worden bijna niet gewisseld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, veld veel kleiner, veel meer doorwisselen. Een beetje voetballer rent en loopt in een wedstrijd meer dan 6 kilometer.
Bovendien wordt er volgens mij tijdens het seizoen in de NBA niet zo heel hard meer getraind.
Das onzin. Het aantal punten in de competitie zegt genoeg...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je de play offs niet wint dan draait ten Cate gewoon een minder seizoen dan Blind vorig jaar terwijl hij de beschikking had over een Stam, Gabri en Davids.
Alleen de resultaten tellen hoor...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Das onzin. Het aantal punten in de competitie zegt genoeg...
Ligt er idd aan welk team je het over hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kijk maar eens een wedstrijd van de Suns, die rennen de hele wedstrijd door. En de toppers worden bijna niet gewisseld.
Het gapende gat met PSV wat we vorig jaar hadden is gedicht, dat is het belangrijkste. Als Ajax nu onverhoopt de play offs toch niet wint, hoeven we niet direct te stellen dat Henk ten Cate het minder heeft gedaan. Qua prestaties wel, qua spel niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Das onzin. Het aantal punten in de competitie zegt genoeg...
Ach kom op, Ajax van vorig was een lachertje. Nu strijden ze weer mee om het kampioenschap en doen ze het dus veel beter dan vorig jaar.quote:
Daar doelt hij wel op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch nergens?
Het is gewoon raar dat je zegt dat je je kapot schaamt voor 'een stelletje randdebielen' vanwege de manier waarop mensen juichten na de 1-1.
Ja, maar we halen dezelfde prijzen. Het was bij vlagen zeker beter dan vorig jaar, maar bij vlagen ook zelfs nog triester.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach kom op, Ajax van vorig was een lachertje. Nu strijden ze weer mee om het kampioenschap en doen ze het dus veel beter dan vorig jaar.
Je hebt de afgelopen tijd geen CL-voetbal gekeken? Elke keer kwamen er van die stats langs over de afgelegde afstand. De meeste kwamen wel tot 11/12 km per wedstrijd!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, veld veel kleiner, veel meer doorwisselen. Een beetje voetballer rent en loopt in een wedstrijd meer dan 6 kilometer.
Leuk dat je meegestreden hebt om het landskampioenschap, maar als je geen voorronde CL haalt doe je het gewoon minder dan je voorganger met beter materiaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Zwansen het volgende:
Nu strijden ze weer mee om het kampioenschap en doen ze het dus veel beter dan vorig jaar.
Onzin. Dus als je met hangen wurgen 5e wordt en met geluk de voorronde CL haalt doe je het als trainer beter dan wanneer je op de laatste speeldag kampioenschap mist, en vervolgens de playoffs op een haar na verliest?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leuk dat je meegestreden hebt om het landskampioenschap, maar als je geen voorronde CL haalt doe je het gewoon minder dan je voorganger met beter materiaal.
Ik meen dat Ajax vorig jaar als nummer 2 de boeken in ging?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef DrDentz het volgende:
Na 34 wedstrijden heb je de officiele eindstand, die andere lijst is alleen voor de UEFA
playoffs.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
De officiële eindstand wordt trouwens pa na de playoffs gemaakt.
Klopt moet voor de UEFA.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Ja omdat dat wel moet. Anders kun je niet zeggen dat ze CL voetbal gehaald hebben.
Typisch Ajax natuurlijk, dit zien we zovaakquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef Ajaxfan het volgende:
Dit Ajax heeft laten zien dat er verbetering in zit. Alleen precies op de beslissende momenten hebben ze het laten af weten.
FC Groningen 3equote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik meen dat Ajax vorig jaar als nummer 2 de boeken in ging?
Als PSV niet de slechtste competitiehelft draait sinds '85 eindig je als ajax zijnde ook gewoon op 15 punten hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin. Dus als je met hangen wurgen 5e wordt en met geluk de voorronde CL haalt doe je het als trainer beter dan wanneer je op de laatste speeldag kampioenschap mist, en vervolgens de playoffs op een haar na verliest?
Als... Als Ajax had gewonnen van RKC was het gewoon kampioen geworden...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als PSV niet de slechtste competitiehelft draait sinds '85 eindig je als ajax zijnde ook gewoon op 15 punten hoor.
Natuurlijk is het huidige ajax een beter team dan vorig seizoen, wat ook wel mag met 3 routiniers als Stam, Gabri en Davids in de gelederen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als... Als Ajax had gewonnen van RKC was het gewoon kampioen geworden...
Cziommerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Cziommer: 'Wij hebben een beter team dan Ajax'!!
Lever de beker zo in als dat de 2e plek garandeertquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag het verdomme hopen ja. Alleen de beker is bij lange na niet voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |