quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo houden we de traditie hoog dat Feyenoorders en Utregters met een oud Ajax hart Ajax topics openen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:48 schreef De_Ananas het volgende:
Wat was er nou allemaal gebeurt bij de huldeging? Ik heb anderhalf uur geleden over de stadhouderskade gefietst en langs het Leidse maar zag niks![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://web.at5.nl/achtergrond/category/meer-beeld/ajax/
Men ging los gisteren.
quote:Meer dan 50 ajax fans opgepakt
De politie in Amsterdam heeft vanavond na de huldiging van Ajax zo’n vijftig supporters opgepakt op het Leidseplein. Eerder werd de kersverse bekerwinnaar door zo’n 10.000 man gehuldigd op het Museumplein.
Volgens de politie zou het in de meeste gevallen gaan om openbare geweldpleging, vernielingen en belediging van agenten. “Er schijnen weer mensen te moeten zijn die niet weten hoe ze moeten feesten. Ze moeten blijkbaar herrie schoppen en dingen slopen,” liet een woordvoerder van de politie weten.
Vorig jaar ontaarde de bekerhuldiging van Ajax op het Leidseplein eveneens in grootscheepse rellen. De club en het stadsbestuur hadden daarom besloten uit te wijken naar het Museumplein. Het Leidseplein is inmiddels afgezet door de ME.
Och, rellen zijbn gewoon niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:37 schreef Speed1971 het volgende:
Blijf het toch zo sneu vinden dat er een huldiging moest komen voor het winnen van de beker. Had die jongens lekker thuis gelaten. Even lekker bijtrekken voor komende woensdag.
Gefrustreerd zooitje![]()
Idd, en waarom??? Ik kan dat echt niet snappen.... Bij PSV zijn er (bijna) nooit rellen.... ook niet na het kampioenschap dit jaar, terwijl het toen extreem druk was in de stad omdat het ook koninginnenacht was..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, rellen zijbn gewoon niet uit te sluiten.
Publiek was geweldig te horen op de tv. Az voerde maar 1 keer de boventoon met 'dany koev'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:19 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=mov&file=06052007035.mp4
Jalalalalalalaaaaaaaaaaaaaa AJAX AMSTERDAM
quote:Vermeer verhuurd aan Willem II
Kenneth Vermeer speelt komend seizoen voor Willem II, zo meldt De Telegraaf. De derde doelman van Ajax wordt voor één jaar verhuurd aan de tricolores. Alleen de laatste details van de huurovereenkomst en de medische keuring kunnen nog roet in het eten gooien.
Wordt het volgend jaar nog moeilijker om met 3-0 in Tilburg te winnen.quote:
Kippenvel?!?! schaamde me kapot........ stel randdebielen. Dat zijn diezelfde gasten die gisteren avond zich weer niet kunnen gedragen......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
De Ajax fans bij de 1-1 van Huntelaar, echt schitterend. Kippenvel!
![]()
We geven elkaar een biertjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:20 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Idd, en waarom??? Ik kan dat echt niet snappen.... Bij PSV zijn er (bijna) nooit rellen.... ook niet na het kampioenschap dit jaar, terwijl het toen extreem druk was in de stad omdat het ook koninginnenacht was..
Waarom zijn er dan bij AJAX toch altijd rellen bij een kampioenschap?
Gelukkig was het géén kampioenschap, dan hadden ze de halve stad afgebroken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:20 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Idd, en waarom??? Ik kan dat echt niet snappen.... Bij PSV zijn er (bijna) nooit rellen.... ook niet na het kampioenschap dit jaar, terwijl het toen extreem druk was in de stad omdat het ook koninginnenacht was..
Waarom zijn er dan bij AJAX toch altijd rellen bij een kampioenschap?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Kippenvel?!?! schaamde me kapot........ stel randdebielen. Dat zijn diezelfde gasten die gisteren avond zich weer niet kunnen gedragen......
Dat is dus NIET het geval. Lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Kippenvel?!?! schaamde me kapot........ stel randdebielen. Dat zijn diezelfde gasten die gisteren avond zich weer niet kunnen gedragen......
aahhh je kent ze zeker. Zeg ook niet dat het exact dezelfde gasten zijn....maar het zijn wel zulke types. Het IQ loze volk zeg maar......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is dus NIET het geval. Lul niet zo dom.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
aahhh je kent ze zeker. Zeg ook niet dat het exact dezelfde gasten zijn....maar het zijn wel zulke types. Het IQ loze volk zeg maar......
Vast niet allemaal. Doe niet graag aan generaliseren. Maar die gasten die gisteren bezig zijn geweest tijdens en na de huldiging weet ik wel 100% zeker van dat dat allemaal IQ lozen waren ja. Kans is vrij groot dat ze afgelopen zondag ook aanwezig waren in het stadion. Je kan het toch gewoon al zien aan die koppen van ze dat ze niet sporen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij kent ze blijkbaar wel allemaal
In de Kuip zaten dus 15.000 IQ lozen...?
Als die 'idioten' er niet waren, dan had je geen sfeer gehad. Hoe reageer jij bij een doelpunt? Gaan staan en applaudisseren? Juist, bobo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Vast niet allemaal. Doe niet graag aan generaliseren. Maar die gasten die gisteren bezig zijn geweest tijdens en na de huldiging weet ik wel 100% zeker van dat dat allemaal IQ lozen waren ja. Kans is vrij groot dat ze afgelopen zondag ook aanwezig waren in het stadion. Je kan het toch gewoon al zien aan die koppen van ze dat ze niet sporen?
snap trouwens niet eens waarom je het voor zulke idioten opneemt?!
Definieer sfeer..........vond de sfeer zondag fantastisch maar is de sfeer in Engeland minder dan? Dacht het niet........en daar hebben ze de idioten er ook uitgefilterd. Mag van mij hier ook gebeuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als die 'idioten' er niet waren, dan had je geen sfeer gehad. Hoe reageer jij bij een doelpunt? Gaan staan en applaudisseren? Juist, bobo.
bronquote:Cohen twijfelt over nieuwe Ajax-huldiging
AMSTERDAM - Burgemeester Job Cohen van Amsterdam heeft ernstige twijfels of de gemeente Ajax de volgende keer nog wel moet huldigen na een overwinning. ,,De vraag is of we dit nog wel willen'', liet hij dinsdag via zijn woordvoerster weten. ,,Dat ziet er somber uit.''
Na het eerbetoon van Ajax op het Museumplein maandagavond braken relletjes uit waarbij groepen jongeren de politie uitdaagden en vernielingen aanrichtten. ,,Klaarblijkelijk is in deze tijd een huldiging zonder vernielingen niet meer mogelijk. Cohen heeft er flink de pest over in.'' Eerdere huldigingen in Amsterdam mondden ook geregeld uit in rellen.
bedank onze idioten maarquote:
Ik neem het niet op voor die paar die het weer voor anderen moeten verpesten. Wel voor de vele anderen die één groot feest hebben gemaakt tijdens de wedstrijd zondag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Vast niet allemaal. Doe niet graag aan generaliseren. Maar die gasten die gisteren bezig zijn geweest tijdens en na de huldiging weet ik wel 100% zeker van dat dat allemaal IQ lozen waren ja. Kans is vrij groot dat ze afgelopen zondag ook aanwezig waren in het stadion. Je kan het toch gewoon al zien aan die koppen van ze dat ze niet sporen?
snap trouwens niet eens waarom je het voor zulke idioten opneemt?!
Man een groot deel van de relschoppers was waarschijnlijk niet eens naar de wedstrijd. Meestal heeft de helft sowieso al niks of weinig met ajax maar komen ze om de boel te verzieken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Wel 30.000 volgens mij!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij kent ze blijkbaar wel allemaal
In de Kuip zaten dus 15.000 IQ lozen...?
Heb ik ergens gezegd het volledige publiek? Je hoeft je echt niet aangevallen te voelen. Ik wordt gewoon strontziek van die gasten die het elke keer verneuken!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:21 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik neem het niet op voor die paar die het weer voor anderen moeten verpesten. Wel voor de vele anderen die één groot feest hebben gemaakt tijdens de wedstrijd zondag.
Maar goed, ga jij je maar doodschamen voor het volledige Ajax publiek omdat er een paar jongetjes zichzelf weer eens niet in de hand kunnen houden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |