we beginnen zo aan psychonomie...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieBewolkteMorgen allemaal.:-)
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat doe ik in jezusnaam zo vroeg op eigenlijk?!![]()
We hebben "To clone or not to clone" al gehad... en ik zie een 2 *** or not 2 *** serie eigenlijk wel zittenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
to bagger or not to bagger... that's the question...
Wat ben je aan t knippen?? En ga je het ook nog inkleuren??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:38 schreef mootie het volgende:
knip
Oei... das foute boel... gewoon een rood stikseltje in deze blauwe SC?? Dat lijkt idd nergens naarquote:
Heeft de lange kleine al gebeld?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei... das foute boel... gewoon een rood stikseltje in deze blauwe SC?? Dat lijkt idd nergens naar
Voorjaarsschoonmaak?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
Wie gaat er met me naar de stort, ik heb een auto vol zooi![]()
Nope... en dat terwijl hij ff een verse Franse pre-paid simkaart moest halen... (m'n oude was net niet meer geldig) maar dat heeft hij kennelijk ook nog niet gedaan.quote:
Schuur opgeruimd en nieuwe ramen bovenquote:
Wat een lieve mama ben je!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... en dat terwijl hij ff een verse Franse pre-paid simkaart moest halen... (m'n oude was net niet meer geldig) maar dat heeft hij kennelijk ook nog niet gedaan.
Maar ik heb m net een SMSje (naar z'n normale NL nummer) gestuurd dat ik een enorm bedrag heb overgemaakt op zijn bankrekening en dat ie daar dus maar lekker moet genieten![]()
Dus eigenlijk verwacht ik vandaag sowieso wel een antwoord![]()
Oeh, dat zou hier ook moeten gebeuren (de schuur dan) hoewel ik vorige week al eens heel voorzichtig de lege flessen heb verzameld om in een glasbak te vullenquote:
De voortuin stond hier al maanden vol met meuk...... en over 2 weken moeten we de stationcar weer inleveren, dus ik heb mn schat eindelijk zover gekregen om die zooi eens in te laden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat zou hier ook moeten gebeuren (de schuur dan) hoewel ik vorige week al eens heel voorzichtig de lege flessen heb verzameld om in een glasbak te vullen![]()
Dan moet je idd wel... hier is gewoon de schuur (en zolder) een grote bende... en de achtertuin moet ook eens flink onder handen genomen worden, maar daar zou nog een vriend van m'n neefje voor komen die kennelijjk weer eens een schop onder z'n reet nodig heeft... dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
De voortuin stond hier al maanden vol met meuk...... en over 2 weken moeten we de stationcar weer inleveren, dus ik heb mn schat eindelijk zover gekregen om die zooi eens in te laden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |