we beginnen zo aan psychonomie...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieBewolkteMorgen allemaal.:-)
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat doe ik in jezusnaam zo vroeg op eigenlijk?!![]()
We hebben "To clone or not to clone" al gehad... en ik zie een 2 *** or not 2 *** serie eigenlijk wel zittenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
to bagger or not to bagger... that's the question...
Wat ben je aan t knippen?? En ga je het ook nog inkleuren??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:38 schreef mootie het volgende:
knip
Oei... das foute boel... gewoon een rood stikseltje in deze blauwe SC?? Dat lijkt idd nergens naarquote:
Heeft de lange kleine al gebeld?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei... das foute boel... gewoon een rood stikseltje in deze blauwe SC?? Dat lijkt idd nergens naar
Voorjaarsschoonmaak?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
Wie gaat er met me naar de stort, ik heb een auto vol zooi![]()
Nope... en dat terwijl hij ff een verse Franse pre-paid simkaart moest halen... (m'n oude was net niet meer geldig) maar dat heeft hij kennelijk ook nog niet gedaan.quote:
Schuur opgeruimd en nieuwe ramen bovenquote:
Wat een lieve mama ben je!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... en dat terwijl hij ff een verse Franse pre-paid simkaart moest halen... (m'n oude was net niet meer geldig) maar dat heeft hij kennelijk ook nog niet gedaan.
Maar ik heb m net een SMSje (naar z'n normale NL nummer) gestuurd dat ik een enorm bedrag heb overgemaakt op zijn bankrekening en dat ie daar dus maar lekker moet genieten![]()
Dus eigenlijk verwacht ik vandaag sowieso wel een antwoord![]()
Oeh, dat zou hier ook moeten gebeuren (de schuur dan) hoewel ik vorige week al eens heel voorzichtig de lege flessen heb verzameld om in een glasbak te vullenquote:
De voortuin stond hier al maanden vol met meuk...... en over 2 weken moeten we de stationcar weer inleveren, dus ik heb mn schat eindelijk zover gekregen om die zooi eens in te laden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat zou hier ook moeten gebeuren (de schuur dan) hoewel ik vorige week al eens heel voorzichtig de lege flessen heb verzameld om in een glasbak te vullen![]()
Dan moet je idd wel... hier is gewoon de schuur (en zolder) een grote bende... en de achtertuin moet ook eens flink onder handen genomen worden, maar daar zou nog een vriend van m'n neefje voor komen die kennelijjk weer eens een schop onder z'n reet nodig heeft... dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
De voortuin stond hier al maanden vol met meuk...... en over 2 weken moeten we de stationcar weer inleveren, dus ik heb mn schat eindelijk zover gekregen om die zooi eens in te laden.![]()
Nieuwe ramen scheelt lappanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
Schuur opgeruimd en nieuwe ramen boven![]()
edit: En mn vriend gedwongen eindelijk eens iets weg te gooien![]()
Gewoon naar de stort met die gozer, die kan nergens afstand van doen, dus doe ik afstand van hem.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nieuwe ramen scheelt lappan
Ben echt zo duf dat ik in die 2de regel las: gedwongen me vriend weg te gooien... DAt moest ik toch maar even 2x lezen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben echt zo duf dat ik in die 2de regel las: gedwongen me vriend weg te gooien... DAt moest ik toch maar even 2x lezen.
Je had hier al een keer gepost schat. En dat gegaap is aanstekelijkquote:
Hai Veultjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je had hier al een keer gepost schat. En dat gegaap is aanstekelijk![]()
Och dat herken ik wel. Viel vannacht ook pas na 4en in slaap. En zat vanmorgen om half 10 al weer in de auto met de hond z'n oog in een stad 70km verderop te laten bekijken door een dierenarts.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Hai Veultje![]()
Het spijt me maar ik ben echt in tijden niet zo vroeg op gestaan
maar gister wel gewoon veul te lang wakker gebleven.![]()
![]()
![]()
Dat vind ik gewoon echt laag......... gewoon alleen dat oog meenemen......... DIERENBEUL!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Och dat herken ik wel. Viel vannacht ook pas na 4en in slaap. En zat vanmorgen om half 10 al weer in de auto met de hond z'n oog in een stad 70km verderop te laten bekijken door een dierenarts.
Ik word al moe als ik er aan denk hoe weinig dat ik geslapen heb,
Ik ging pas om een uur of half 7 echt in bed liggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Och dat herken ik wel. Viel vannacht ook pas na 4en in slaap. En zat vanmorgen om half 10 al weer in de auto met de hond z'n oog in een stad 70km verderop te laten bekijken door een dierenarts.
Lievkikkert!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon echt laag......... gewoon alleen dat oog meenemen......... DIERENBEUL!![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
Dat vind ik gewoon echt laag......... gewoon alleen dat oog meenemen......... DIERENBEUL!![]()
Waarom was de dierenarts zo heul ver weg?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
De hond vind me trouwens ook een dierenbeul omdat ie mee moet
Ik mag toch hopen niet voor je plezier?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ging pas om een uur of half 7 echt in bed liggen.
Om negen uur zat ik een kopje koffie te drinken in een dorpje hier in de buurt.![]()
is dat een speciale oogarts voor dieren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ik wil hierbij meteen even toevoegen dat ik het heerlijk vind dat het regent. Maar waarom is het toch zo koud meteen.
Ik moest iemand ophalen daar, maar die kwam een uur te laatquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Is een speciale oogarts voor dieren. Hondje had een paar maanden geleden ineens een heel raar oog. Hij is gewoon in 1 nacht aan 1 oog helemaal blind geworden. Vandaar dus al die moeite (en kosten).quote:
...!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
is dat een speciale oogarts voor dieren?
Mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had ik mooi nog een uurtje heerlijk kunnen dromen van...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |