quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond/vannacht was wel de meest walgelijke streamavond sinds maanden. We hebben hier thuis met z'n allen op het punt gestaan om voorgoed af te haken. Wat een ellende en wat een onmacht. Het liefst zou je toch ingrijpen, wat natuurlijk niet kan. Als Lieke's ouders zijnde moet je toch wel echt op ontploffen staan. Huub die nu weer een sneer plaatst richting Lieke die wat te veel op heeft. Alsof Huub nooit te veel heeft gedronken. Het hangt echt van walgelijke momenten aan elkaar vandaag. Geen woorden voor. Maar ja, misschien hoort dat er wel bij. Ik heb vanaf vandaag in ieder geval geen echte favoriet meer. Huub heeft nu echt bewezen dat hij een narcistisch persoon is. Iemand waar je echt niet mee wilt omgaan in de buitenwereld. Dus dan is er niet echt iemand meer over. Lieke ken ik nog niet zo goed. Van de rest is misschien wel Jaap de meest normale. Die speelt duidelijk een rol als hij zo gestoord doet. Zonder die rol is hij nog vrij gewoontjes vergeleken bij de anderen. Onvoorstelbaar wat ze voor stel tuig bij elkaar hebben weten te krijgen. Mensen die echt over lijken gaan.
Scanman heeft wel gelijk, alleen kan ik me er niet druk om maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Ga je hier nu nog steeds over door? Wat heb je in de tussentijd gedaan? Op straat gezocht naar zwerfkatten die je een flinke gefrustreerde poeier onder hun gat kon geven? In foetushouding onder je strijkplank gelegen in een poging om al dit onrecht een plaatsje te geven? Kaarsjes gebrand bij een screenshot van Lieke?
Haha, NOFI hoor, maar give it a rest... Er is geen enkel TV-programma dat het waard is om je er zo druk over te maken, zeker niet op Talpa.
als die luiaard maar niet vergeet het vuilnis buiten te zetten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Ga je hier nu nog steeds over door? Wat heb je in de tussentijd gedaan? Op straat gezocht naar zwerfkatten die je een flinke gefrustreerde poeier onder hun gat kon geven? In foetushouding onder je strijkplank gelegen in een poging om al dit onrecht een plaatsje te geven? Kaarsjes gebrand bij een screenshot van Lieke?
Haha, NOFI hoor, maar give it a rest... Er is geen enkel TV-programma dat het waard is om je er zo druk over te maken, zeker niet op Talpa.
Dit is voor Brian de ultieme proef van zijn metromannelijkheid: Kijk hem zich eens kwetsbaar en ruimdenkend opstellen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gelukkig snapt Brian inmiddels ook dat hij voor heel Nederland voor lul staat
[afbeelding]
die moesten er nodig eens tussenuit...quote:
Een quote uit mijn favoriete film allertijden associëren met Brian.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hey soldierboy... suckie suckie, love you longtime.. special price... only for you
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Scanman heeft wel gelijk, alleen kan ik me er niet druk om maken.
Whahahaha... Ik was er al op een het wachten ^ ^quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou het nog goed komen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt ook altijd nog even wat afstand nemen als het je niet bevalt. Ik geloof niet dat een normaal persoon, zoals jij die graag zou zien, ooit een hoofdrol zal kunnen gaan spelen in DGK. Zulke mensen worden letterlijke afgeschreven, zie Sylvia, Bert en anderen. Het scriptgehalte de laatste weken lijkt aardig hoog en nou niet echt van een totaal mindfucking niveau (Het elkaar "gunnen" van whatever zoals we dat in de eerste maanden nog regelmatig zagen, zien we inmiddels nauwelijks meer, een fijn valse toonzetting is er nauwelijks meer.) hmm, ik heb ook echt erg veel aan te merken over DGK inmiddels, maar vind het een beetje zonde van m'n tijd om erover te baggeren. punt dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond/vannacht was wel de meest walgelijke streamavond sinds maanden. We hebben hier thuis met z'n allen op het punt gestaan om voorgoed af te haken. Wat een ellende en wat een onmacht. Het liefst zou je toch ingrijpen, wat natuurlijk niet kan. Als Lieke's ouders zijnde moet je toch wel echt op ontploffen staan. Huub die nu weer een sneer plaatst richting Lieke die wat te veel op heeft. Alsof Huub nooit te veel heeft gedronken. Het hangt echt van walgelijke momenten aan elkaar vandaag. Geen woorden voor. Maar ja, misschien hoort dat er wel bij. Ik heb vanaf vandaag in ieder geval geen echte favoriet meer. Huub heeft nu echt bewezen dat hij een narcistisch persoon is. Iemand waar je echt niet mee wilt omgaan in de buitenwereld. Dus dan is er niet echt iemand meer over. Lieke ken ik nog niet zo goed. Van de rest is misschien wel Jaap de meest normale. Die speelt duidelijk een rol als hij zo gestoord doet. Zonder die rol is hij nog vrij gewoontjes vergeleken bij de anderen. Onvoorstelbaar wat ze voor stel tuig bij elkaar hebben weten te krijgen. Mensen die echt over lijken gaan.
Hopelijk stoppen ze nu, want het waren wel genoeg caps.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Whahahaha... Ik was er al op een het wachten ^ ^![]()
![]()
![]()
Is het ooit goed geweest dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou het nog goed komen ?
Godzijdanbk ben ik omringd met mensen die zich net zo druk kunnen maken om zo'n stelletje asocialen daar in die villa. Godzijdank bestaan er nog van die mensen die het bij de beesten af vinden wat er vanavond is gebeurd (op FOK en in de villa). Gelukkig zijn er nog wel mensen die het diep triest vinden dat er zo met mensen wordt omgegaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:57 schreef FuTilE het volgende:
Het staat er misschien wat lullig, maar zo bedoel ik het niet. Ik krijg soms de indruk dat je je de voorvallen in DGK toch iets te zwaar aantrekt...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het ooit goed geweest dan.
En daarmee wens ik iedereen welterusten.
We zijn het heel zelden eens, maar dit keer kan ik me eigenlijk alleen maar bij je aansluitenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:08 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd nog even wat afstand nemen als het je niet bevalt. Ik geloof niet dat een normaal persoon, zoals jij die graag zou zien, ooit een hoofdrol zal kunnen gaan spelen in DGK. Zulke mensen worden letterlijke afgeschreven, zie Sylvia, Bert en anderen. Het scriptgehalte de laatste weken lijkt aardig hoog en nou niet echt van een totaal mindfucking niveau (Het elkaar "gunnen" van whatever zoals we dat in de eerste maanden nog regelmatig zagen, zien we inmiddels nauwelijks meer, een fijn valse toonzetting is er nauwelijks meer.) hmm, ik heb ook echt erg veel aan te merken over DGK inmiddels, maar vind het een beetje zonde van m'n tijd om erover te baggeren. punt dus.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Godzijdanbk ben ik omringd met mensen die zich net zo druk kunnen maken om zo'n stelletje asocialen daar in die villa. Godzijdank bestaan er nog van die mensen die het bij de beesten af vinden wat er vanavond is gebeurd (op FOK en in de villa). Gelukkig zijn er nog wel mensen die het diep triest vinden dat er zo met mensen wordt omgegaan.
Het is ook in en intriest. Maar een beetje verstandig mens doet er niet aan mee. En een beetje onverstandig mens zou eruit stappen.... Ze sporen gewoon niet. Nou, dan houdt het op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Godzijdanbk ben ik omringd met mensen die zich net zo druk kunnen maken om zo'n stelletje asocialen daar in die villa. Godzijdank bestaan er nog van die mensen die het bij de beesten af vinden wat er vanavond is gebeurd (op FOK en in de villa). Gelukkig zijn er nog wel mensen die het diep triest vinden dat er zo met mensen wordt omgegaan.
DGK is al een tijdje enorm aan het afglijden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:08 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd nog even wat afstand nemen als het je niet bevalt. Ik geloof niet dat een normaal persoon, zoals jij die graag zou zien, ooit een hoofdrol zal kunnen gaan spelen in DGK. Zulke mensen worden letterlijke afgeschreven, zie Sylvia, Bert en anderen. Het scriptgehalte de laatste weken lijkt aardig hoog en nou niet echt van een totaal mindfucking niveau (Het elkaar "gunnen" van whatever zoals we dat in de eerste maanden nog regelmatig zagen, zien we inmiddels nauwelijks meer, een fijn valse toonzetting is er nauwelijks meer.) hmm, ik heb ook echt erg veel aan te merken over DGK inmiddels, maar vind het een beetje zonde van m'n tijd om erover te baggeren. punt dus.
Lieve Ploon, van mij ben je nog niet af, ik zwaaide Disana weltruste.quote:
DIe punt gaat er wat mij betreft voor de DGK best snel komen. Sinds ik na een 3 daagse streampauze weer ben ingestapt, heb ik erg veel moeite om me nog te vermaken met het kijken van de streams.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zijn het heel zelden eens, maar dit keer kan ik me eigenlijk alleen maar bij je aansluiten
ok... ik ga ook in morpheus' armen liggen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve Ploon, van mij ben je nog niet af, ik zwaaide Disana weltruste.![]()
Lieke ligt nog steeds naast Huub, zijn hand over haar hoofdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:14 schreef Day het volgende:
[..]
DGK is al een tijdje enorm aan het afglijden.
Ik vind het zelf niet erg meer als ik het een dag moet missen.
OT: waar is Lieke? Die lag net toch naast Huub?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ok... ik ga ook in morpheus' armen liggen...
Verder dan uitlachen kom ik ook niet bij hem.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:17 schreef STAP01 het volgende:
Brain: ik blijf lachen ik maak geintjes et cetera......................Wat een geintjes maakt die rat! Ik heb nog nooit om iemand zoooooooo hard gelachen! NOT!
Ik vind het ook niet erg om het een paar dagen te missen, het is zeker enorm aan het afglijden. Ik denk dat het nog voor de zomer afgelopen zal zijn met DGKquote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:14 schreef Day het volgende:
[..]
DGK is al een tijdje enorm aan het afglijden.
Ik vind het zelf niet erg meer als ik het een dag moet missen.
OT: waar is Lieke? Die lag net toch naast Huub?
Nu ook weer is hij alleen maar bezig om Amanda de schuld in de schoenen te schuiven. En zij trapt er steeds weer in...Amanda is de grote schuldige....Ik kan dat onderkruipsel echt wel wat aandoen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verder dan uitlachen kom ik ook niet bij hem.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg om het een paar dagen te missen, het is zeker enorm aan het afglijden. Ik denk dat het nog voor de zomer afgelopen zal zijn met DGK
Ik zou me daar ook druk om maken in het echte leven, maar uitsluitend in het echte leven. Zéker niet onder deze omstandigheden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Trouwens, wat was er vanavond zo 'bij de beesten af'?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Godzijdank bestaan er nog van die mensen die het bij de beesten af vinden wat er vanavond is gebeurd (op FOK en in de villa).
Ik dacht al dat ik het verkeerd verstond......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:28 schreef STAP01 het volgende:
Ik haaaaat dat kutjochie! Amanda had niet moeten falen! Zegt'ie letterlijk!!! Wat een IDIOOT!!!
Hij wil wel, maar is bang voor ruzie met z'n mammie en Kenneth..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:28 schreef STAP01 het volgende:
Ik haaaaat dat kutjochie! Amanda had niet moeten falen! Zegt'ie letterlijk!!! Wat een IDIOOT!!!
Hoe ze de gebeurtenissen van de avond aDEL/Rat/Wuub in de doofpot hebben gestopt, stoor ik me nog steeds enorm aan. Knetterhard spel, gevolgd door bijzonder laf reageren/controleren van een redactie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg om het een paar dagen te missen, het is zeker enorm aan het afglijden. Ik denk dat het nog voor de zomer afgelopen zal zijn met DGK
'Een paar weken geleden'????? Een paar dagen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Trouwens, wat was er vanavond zo 'bij de beesten af'?
Die uitbarsting tussen Brian en Huub van een paar weken geleden, die was bij de beesten af ja, maar vanavond heb ik alleen een heel platte, weinig interessante ruzie gezien?!
Nou goed, bijna 2 weken geleden dan..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
'Een paar weken geleden'????? Een paar dagen.
Nee, die klootidioot met zn tandenborstel in zn rattenbek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
is dat Huub op de piano?
Fantastische nachtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Trouwens, wat was er vanavond zo 'bij de beesten af'?
Die uitbarsting tussen Brian en Huub van een paar weken geleden, die was bij de beesten af ja, maar vanavond heb ik alleen een heel platte, weinig interessante ruzie gezien?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |