Wat is dit opeens voor cryptische interruptie?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
Wil PeterV wel met Jaap geassocieerd worden?![]()
Blijkt uit z'n laatste opmerking dat ie het alleen maar deed om Eric te laten zien dat ie ook zijn vrouwelijke kant heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Errug hé? Naast meesterlijk dichter, topfotograaf, opvolger van Tiësto, master of guitar, en ik sla vast nog iets over, issie nu ook nog fiezjezjie-kenner-bij-uitstek..
Geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien was het een rechtse directe .......
[afbeelding]
Op kingjaap staat een fake, gemaakt door PeterVquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat is dit opeens voor cryptische interruptie?![]()
Oh, nice. Even kijken...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Op kingjaap staat een fake, gemaakt door PeterV![]()
Lijkt me voor Amanda ook niet zo'n geweldig idee, nee....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:41 schreef maril het volgende:
Best wel erg dat Eric namens HEL de boel in de gaten houd, mag echt niet gebeuren dat Brain en Amanda neuken Eric.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:41 schreef FuTilE het volgende:
Brian heeft geleerd, zonder oefenen kom je nergens.
Dat was dan een dubbele les voor Brian, mét oefenen komt hij ook nergens.
Ze was/is ook heel irritant bezig !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams weer even aan en hoor Huub walgelijke dingen zeggen tegen/over Lieke. iets over dat ze er zitten voor een paar miljoen en dat hij zich aan haar ergert. Meteen weer uit dus, die streams. Tijd voor wat anders.
OTquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, nice. Even kijken...
Edit: Hehe, dacht het al... De een-na-beste so far![]()
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt, maar voor je ? staat een hokje?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:46 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Ligt het aan mijn lettertypes of zien jullie ook die ‡ ?
Vanavond toch nix meer te verwachten van Lieke. Ze is knap dronken en begon weer te zeuren bij Huub.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams weer even aan en hoor Huub walgelijke dingen zeggen tegen/over Lieke. iets over dat ze er zitten voor een paar miljoen en dat hij zich aan haar ergert. Meteen weer uit dus, die streams. Tijd voor wat anders.
Amanda wil maar een ding, neuken met Brain hoe lullig het ook is ze wil Brain hoe dan ook, vandaar dat ik Eric zielig vindt.Hij zit er voor .....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me voor Amanda ook niet zo'n geweldig idee, nee....
Tikkie, jij bent....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt, maar voor je ? staat een hokje?
hey soldierboy... suckie suckie, love you longtime.. special price... only for youquote:
Jawel, maar het is veel herhaling. Te veel dezelfde caps is ook niet leukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
Ik verwacht dat BSOL zojuist weer een aardig setje screenshots heeft kunnen maken.
Heb het niet meegehad mogen ze dus weer vrijuit drinken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanavond toch nix meer te verwachten van Lieke. Ze is knap dronken en begon weer te zeuren bij Huub.
Ze heeft maar 4 drankjes op. 2 Van het huis nog wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:49 schreef maril het volgende:
[..]
Heb het niet meegehad mogen ze dus weer vrijuit drinken?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hey soldierboy... suckie suckie, love you longtime.. special price... only for you
de malewhore/lverboy waar mama netty zo trots op is...quote:
... hij wist het niet... hij was jong... hij had het geld nodig...quote:
TE overtuigend om alleen maar aan de make-up te kunnen liggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het bewijs ........ Rat in Kleur
[afbeelding]
Ze mogen 3 glazen per dag maar als je die glazen ziet... daar past een halve fles inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:49 schreef maril het volgende:
[..]
Heb het niet meegehad mogen ze dus weer vrijuit drinken?
Is dit die Miami Vice-aflevering waar Philip Michael Thomas in drag de tippelzone opgestuurd wordt?quote:
Wat is er mis met Nicolaas?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond/vannacht was wel de meest walgelijke streamavond sinds maanden. We hebben hier thuis met z'n allen op het punt gestaan om voorgoed af te haken. Wat een ellende en wat een onmacht. Het liefst zou je toch ingrijpen, wat natuurlijk niet kan. Als Lieke's ouders zijnde moet je toch wel echt op ontploffen staan. Huub die nu weer een sneer plaatst richting Lieke die wat te veel op heeft. Alsof Huub nooit te veel heeft gedronken. Het hangt echt van walgelijke momenten aan elkaar vandaag. Geen woorden voor. Maar ja, misschien hoort dat er wel bij. Ik heb vanaf vandaag in ieder geval geen echte favoriet meer. Huub heeft nu echt bewezen dat hij een narcistisch persoon is. Iemand waar je echt niet mee wilt omgaan in de buitenwereld. Dus dan is er niet echt iemand meer over. Lieke ken ik nog niet zo goed. Van de rest is misschien wel Jaap de meest normale. Die speelt duidelijk een rol als hij zo gestoord doet. Zonder die rol is hij nog vrij gewoontjes vergeleken bij de anderen. Onvoorstelbaar wat ze voor stel tuig bij elkaar hebben weten te krijgen. Mensen die echt over lijken gaan.
Zelfs onze favoriet Brian zei hetzelfde al met zoveel woorden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
Ik blijf die make-up waardeloos vinden, geen creativiteit of inventiviteit.......
Dat komt omdat je voet bij stuk blijft volhouden dat het reality is en dat is het niet. Wanneer je nu bedenkt dat het veelal van tevoren is uitgedacht door de redactie (om het woord scripten maar eens niet te noemen) dan is het geheel veel beter te bevatten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond/vannacht was wel de meest walgelijke streamavond sinds maanden. We hebben hier thuis met z'n allen op het punt gestaan om voorgoed af te haken. Wat een ellende en wat een onmacht. Het liefst zou je toch ingrijpen, wat natuurlijk niet kan. Als Lieke's ouders zijnde moet je toch wel echt op ontploffen staan. Huub die nu weer een sneer plaatst richting Lieke die wat te veel op heeft. Alsof Huub nooit te veel heeft gedronken. Het hangt echt van walgelijke momenten aan elkaar vandaag. Geen woorden voor. Maar ja, misschien hoort dat er wel bij. Ik heb vanaf vandaag in ieder geval geen echte favoriet meer. Huub heeft nu echt bewezen dat hij een narcistisch persoon is. Iemand waar je echt niet mee wilt omgaan in de buitenwereld. Dus dan is er niet echt iemand meer over. Lieke ken ik nog niet zo goed. Van de rest is misschien wel Jaap de meest normale. Die speelt duidelijk een rol als hij zo gestoord doet. Zonder die rol is hij nog vrij gewoontjes vergeleken bij de anderen. Onvoorstelbaar wat ze voor stel tuig bij elkaar hebben weten te krijgen. Mensen die echt over lijken gaan.
Dat vindt hij zelf kennelijk ook, want hij maakt er foto's van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze is om te zoenen ......
[afbeelding]
Heb je er ook nog 1 waar die griezel zijn ogen open heeft?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze is om te zoenen ......
[afbeelding]
Lieke? Da's dat lekkere wijf toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
dat laatste moeten ze niet doen,... krijg je enge ziektes van... (hoorde ik vanmiddag)...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Nee, hij kneep ze bijna de hele tijd dichtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je er ook nog 1 waar die griezel zijn ogen open heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |