Ja, dat wel jaquote:
Lus ik niequote:
Ik weet nog nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Komt u hier dan lekkere cocktails drinken?![]()
Nee nieteens we hebben het droog gehoudenquote:
lijntje ?quote:
zeg dat het paard ziek is geworden omdat hij is nat geregendquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee nieteens we hebben het droog gehouden![]()
Krijg net wel te horen dat paardrijden niet doorgaat morgen doordat er zoveel regen is voorspeld en er is geen binnenbak. Ff verzinnen hoe ik Milou dat uitga leggen want die zag het helemaal zitten
![]()
quote:
Nah ik heb net verteld dat het niet doorging door de regen. Vroeg ze of ik stom was ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeg dat het paard ziek is geworden omdat hij is nat geregend![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Cageon het volgende:
Je moet dr niet paard laten rijden, wat doe je, onze milou!
Meiden die paardrijden, mja sjah...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Jawel joh, ik heb verder niks met die beesten, zijn me veuls te groot, maar als Milou het leuk vindt waarom niet toch?
Wil haar ook nog op een teamsport doen, zal ws hockey worden maar daar is ze nog net wat te klein voor![]()
vertellll... zit hier toch achter de compquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Meiden die paardrijden, mja sjah...
daar heb ik niet al te beste ervaringen mee![]()
ok dat is nog erger.......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Paardrijden
Ooh wacht ik heb ook paardgereden![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Paardrijden
Las je vroeger ook de Pennyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]het ergste is dat ik zelfs eens op ponykamp ben geweest
, let wel dat ik op paardrijden MOEST
omdat mijn neef eropzat en hij MOEST erop omdat zijn zusje niet alleen wilde
Dus hierbij allebei onze ouders bedankt voor deze dwang
quote:
Ik ben ook stoerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:29 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan overal die stickers plakken he![]()
En ik maar denke dat a_a een stoere man is...![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan hemaar ik zat ook op ijshockey en voetbal hoor
![]()
en Waterpolo
Ik heb niet een eigen paard gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:35 schreef Ienepien het volgende:
Admiraaltje, ik heb een topic voor je gevonden!![]()
Gemakkelijk? (weet van niets...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb niet een eigen paard gehadmaar paardrij meisjes zijn wel geil
en gemakkelijk....
![]()
oeiiiii das een goeiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Ienepien het volgende:
hmmmm , maar waar moet ik anders kinderen voor kinderen kijken![]()
jahaa want lang niet alle liedjes staan op de website van de VARAquote:
ik heb alles op LP's of cassettebandjes van mijn tijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef Ienepien het volgende:
[..]
jahaa want lang niet alle liedjes staan op de website van de VARA![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb alles op LP's of cassettebandjes van mijn tijd![]()
Heb Milou ook weleens laten luisteren maar het enige nr dat ze tof vindt is: hahaha je vader die is gek![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef Ienepien het volgende:
![]()
![]()
![]()
DOOD DOOD DODER DAN DOOD!!
te veel Munchkin gespeeld![]()
Whehe, ik heb zelfs een paard gehad, inclusief meerdere van die beesten zelf opleidenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Paardrijden
ga eens dood danquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, ik heb zelfs een paard gehad, inclusief meerdere van die beesten zelf opleiden![]()
OT; gratis bier hakt er aardig in. AR is nu dronken; deaud, sterfwaardig én z'n ego is wat opgekritkt. Maar dat laatste is nog ff geheim![]()
De foto's daarentegen zijn wel subliem.
Dat ego opkrikken slaat echt nergens op volgens mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, ik heb zelfs een paard gehad, inclusief meerdere van die beesten zelf opleiden![]()
OT; gratis bier hakt er aardig in. AR is nu dronken; deaud, sterfwaardig én z'n ego is wat opgekritkt. Maar dat laatste is nog ff geheim![]()
De foto's daarentegen zijn wel subliem.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:08 schreef SeaOfLove het volgende:
jah en ik ben de paus...onee ...vrijgezel![]()
Met wat ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ik wel jullie hulp nodig als jullie komen eten![]()
tnx beeb maar zoals ik al zei red het wel alleen, maar had erg prettig geweest wat back-up te hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met wat ?Ik ben een ster in de keuken
Naja mocht je tch hulp nodig hebben, geef maar een gilquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx beeb maar zoals ik al zei red het wel alleen, maar had erg prettig geweest wat back-up te hebben
tnxxx is lief beebquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja mocht je tch hulp nodig hebben, geef maar een gil
nu alquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:51 schreef Agiath het volgende:
Oke de examenstunt is gruwelijk gefaald net
Wtf vertelquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:51 schreef Agiath het volgende:
Oke de examenstunt is gruwelijk gefaald net
Wat de hell, jullie waren toch zwaar flieft enzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:08 schreef SeaOfLove het volgende:
jah en ik ben de paus...onee ...vrijgezel![]()
De omschrijving is wellicht wat cryptisch... je hoort 't nog welquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ego opkrikken slaat echt nergens op volgens mij
ik nog steedsquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat de hell, jullie waren toch zwaar flieft enzo![]()
[..]
We stonden klaar met 5 tray's yoghurt, eieren, behanglijm, tampons etc. Klaar om het CLD te trashenquote:
Ik bekijk je profiel nu pas; nog een motorrijderquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef Cageon het volgende:
Ja der was 1 gozer bij die afgelopen maand nogal zwaar de lul was geweest al, dus we wouden hem niet naaien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gecondoleerd
@ Agiath; waarom hebben jullie die juten niet gewoon bekogeld dan![]()
Whehe, wat een heldenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja der was 1 gozer bij die afgelopen maand nogal zwaar de lul was geweest al, dus we wouden hem niet naaien.
En omdat ik zelf ook niet een nachje cel wou natuurlijk
Hij had 1100 euro boete + Taakstraf, toch wat erger als nachje celquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, wat een heldenHeb meerdere keren mensen op zondagmorgen op kunnen halen
![]()
motorquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik bekijk je profiel nu pas; nog een motorrijder![]()
Watsekeburtquote:
Ik stel me ook beschikbaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Watsekeburt(probeerde te PMen maar je was niet beschikbaar...)
En ik kom graag helpen als het nodig is. Wat wordt de datum?
Idem hier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik stel me ook beschikbaarom te helpen SOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idem hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft ze goed voor elkaar dan
![]()
Dat blijft de vraag...quote:
Hmmm ben geen topkok, maar ook geen nOObquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat blijft de vraag...
Kunnen jullie wel koken?
Als ik dat niet had gekund was ik al lang geleden van de honger gestorvenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat blijft de vraag...
Kunnen jullie wel koken?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idem hier.Wat een schatjes zijn jullie toch allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik kook toch echtwel zelf hoor![]()
ik wil je wel knippenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef mcDavid het volgende:
Weet er iemand nog een cheapass kapper in delft?
ik heb jou ook gemistquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
je bent een nacht weg en je mist gelijk wat
valt best mee tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
je bent een nacht weg en je mist gelijk wat
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |