Jaquote:
"e:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef nikky het volgende:
Bravebart kan ook FB niet vinden van PUB.
hardcorebass idem
Dat is allesquote:Op zondag 18 februari 2007 01:01 schreef shmoopy het volgende:
Borkydude, baggeraanval in PUB, tijdje weg, Bravebart idem, week weg.
Precies; ff volbaggeren en weer verder met de studie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef Originele_Naam het volgende:
ik verveel me anders toch
op wie nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb maar 5 x een ban gehad en allemaal onterechtNikky heeft denk ik de pik op me
'De studie".quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Precies; ff volbaggeren en weer verder met de studie.
Open een topic en vertel 't haarquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb maar 5 x een ban gehad en allemaal onterechtNikky heeft denk ik de pik op me
ikke eentje van de week toen ik voor het eerst in maanden weer i-net hadquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op mij ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
man vanochtend om 9 uur in de tu bieb om te leren, nu chillen je weetsquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Precies; ff volbaggeren en weer verder met de studie.
Soundtrack van "Hunt for the red October" is trouwens geniaal
Ik lag vanmorgen uit te brakken van enige dronkenheidquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
man vanochtend om 9 uur in de tu bieb om te leren, nu chillen je weets
Ik was er al om 10 uur, ongenadig vroeg voor mijn doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
man vanochtend om 9 uur in de tu bieb om te leren, nu chillen je weets
Jawel; een verkorte. Een cursus spaghetti lijmen zegmaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
civiele techniek is dan ook geen studie
vanavond stuntdagfeest van 6e klasquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik lag vanmorgen uit te brakken van enige dronkenheid![]()
miss heb ik je wel gezienquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik was er al om 10 uur, ongenadig vroeg voor mijn doen.
Met Frankie-boy?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:47 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
vanavond stuntdagfeest van 6e klas![]()
Verkort is het niet bepaald bij mij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jawel; een verkorte. Een cursus spaghetti lijmen zegmaar![]()
Maarre, van harte welkom enzo.![]()
Ah, hoeveelstejaars? (Te lui om te kijken eigenlijk...)quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verkort is het niet bepaald bij mij.
7de.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ah, hoeveelstejaars? (Te lui om te kijken eigenlijk...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |