abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49148891
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik vertel gewoon wat ik heb meegemaakt. Stille agenten die met bierblikjes aan het gooien waren naar anderen. Die begonnen op een gegeven moment te knokken en toen kwam de ME in actie. Hoe ik weet dat dat stille agenten waren? Omdat ze even later die gasten waar ze blikjes naar hadden staan gooien in een bus propte.
Aggossie. Tuurlijk jongen, het is ALLEMAAL de schuld van de politie. Je hebt me helemaal omgeluld met je bierblikjes verhaal. Stom dat ik dat zelf niet zag. Voortaan zal ik hooligans nooit meer veroordelen voor het slopen van andermans spullen.

Ahum. Heb je zelf nou niet door hoe zielig en kinderachtig je klinkt?
pi_49148967
Damn wat word ik opgefokt door Armageddon en z'n idiote argumenten. Ik ga zo denk ik ff een fiets in elkaar trappen en Armageddon de schuld geven. Hij heeft mijn gedrag tenslotte aangewakkerd / uitgelokt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:42:22 #153
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_49149029
Ik praat het toch ook niet goed dat rellen? Ik vraag alleen aan je of je dat niet achterlijk vind?
pi_49149060
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik praat het toch ook niet goed dat rellen? Ik vraag alleen aan je of je dat niet achterlijk vind?
Ja, ik vind rellen inderdaad achterlijk.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:40:55 #155
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_49151574
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, ik vind rellen inderdaad achterlijk.
En jij kan helemaal niet inzien dat de massale aanwezigheid, en ook vooral de manier waarop, van de ME geweld wel een beetje uitlokt?
pi_49152069
'het uitlokken van geweld"... heb dat nooit zo begrepen. Is de aanwezigheid van de ME, wel of niet streng optredend tegen supporters die schuin oversteken een aanleiding om te gaan vechten of met stenen te gaan gooien? Jongens, groei aub op of zoek een andere hobby. Jullie verpesten het voor de goeie mensen. De ME is echt niet zo streng geworden omdat de voetbalfans in de jaren zestig zich misdroegen. Dank asosupporters uit de jaren tachtig maar dat je nu nog opgescheept met knuppelgrage machtshebbers te paard en te bus. Niet huilen dus, niet vechten gewoon kijken naar voetbal en je kop houden.
pi_49152112
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:40 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En jij kan helemaal niet inzien dat de massale aanwezigheid, en ook vooral de manier waarop, van de ME geweld wel een beetje uitlokt?
Nee, ik kan wel zien dat het geweld aanwakkert, maar niet uitlokt. Das een groot verschil. Dat heb ik trouwens al gezegd, dus je vraag is nogal achterhaald. Daarnaast, of het nou wel of geen geweld aanwakkert / uitlokt, blijven die mongolen zelf verantwoordelijk en het zou fijn zijn als ze eens de hand in eigen boezem zouden steken. Ik durf bijvoorbeeld ook te stellen dat er zonder ME gereld en gesloopt zal worden en dat er dan wel weer een andere smoes gevonden wordt.
pi_49152233
dan sta je daar feest te vieren omdat JOUW clubbie een beker wint!

en omdat er dan ME-ers naar je kijken dan gaat het over in een veldslag?

waarom blijf je niet gewoon feest vieren en negeer je de politie?

WAAROM? omdat jullie geen feest willen vieren, jullie zoeken gelegenheden om lekker uit je slof te kunnen gaan!
pi_49170424
Dit zegt toch wellicht weer veel over die joden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')