hier blijf ik nog heel even voor wakker!! Waar slaat dit op?? Triest hoor!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Een antwoord op die vieze flikker zijn filmpje![]()
Ach ja, L'oreal kan ze ook niet uitspreken, dus dit al helemaal nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Dank je!
Ik weet niet hoe Natasja het noemt... maar de reclame komt in elk geval niet over.![]()
En waarom dan wel niet???quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Liever niet, dit soort opmerkingen hier.
Ja, Herma zei het vanmorgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
Een vertrouwelijke bewoner..schoonmaakster toch?![]()
Men zegt het... en ook dat mannen daarom veel beter carriere kunnen maken. Maar in 't algemeen is het ook zo dat sommigen nou eenmaal meer aandacht voor hun omgeving hebben dan anderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, vrouwen hebben hersens die twee dingen tegelijk kunnen.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ben KingJaap-fan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor maar ik ben hier de homofoob... zoek je eigen karakter
Omdat ik het filmpje van Errrrric walgelijk vindquote:
Omdat iemands geaardheid of ras géén argumenten zijn die hier geoorloofd zijn om iemand neer te sabelen. Niet meer doen.quote:
...en als ik niet masturbeer, zuig ik Huub nog wel een keer...?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:18 schreef Polonium-120 het volgende:
een betere introductie had ik gevonden: Hallo ik ben eric en als ik zin heb mastuurbeer ik... etc...
Hallo eric.... is het lekker?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:18 schreef Polonium-120 het volgende:
een betere introductie had ik gevonden: Hallo ik ben eric en als ik zin heb mastuurbeer ik... etc...
Wanneer heb ik Errrric dan aangevallen op zijn geaardheid????quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat iemands geaardheid of ras géén argumenten zijn die hier geoorloofd zijn om iemand neer te sabelen. Niet meer doen.
als het puntje bij paaltje komt...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
...en als ik niet masturbeer, zuig ik Huub nog wel een keer...?
Indirect zelfs. Herma vertelde het tegen Natasia en Amanda hoorde het van Natasiaquote:
Effe stil nou, ik ga mijn best doen: Schakelen tussen verschillende streams, wil niks missen, en tegelijk de posts lezen... Mag ik dan nog even blijven van je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Men zegt het... en ook dat mannen daarom veel beter carriere kunnen maken. Maar in 't algemeen is het ook zo dat sommigen nou eenmaal meer aandacht voor hun omgeving hebben dan anderen.
dat is nou homofoobquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Ho, ho... Het paaltje bij het paaltje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als het puntje bij paaltje komt...
Dom, dommer, domstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Wanneer heb ik Errrric dan aangevallen op zijn geaardheid????![]()
"Vieze flikker" e.d. gewoon niet gebruiken, punt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Wanneer heb ik Errrric dan aangevallen op zijn geaardheid????![]()
Er zijn vast andere manieren waarop je ongenoegen over Eric kan uiten. Daarom!quote:
Leg eens uit danquote:
Jouw aanwezigheid is me altijd een genoegenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Effe stil nou, ik ga mijn best doen: Schakelen tussen verschillende streams, wil niks missen, en tegelijk de posts lezen... Mag ik dan nog even blijven van je.![]()
OKquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn vast andere manieren waarop je ongenoegen over Eric kan uiten. Daarom!
En nu weer gezellig COSsen, allemaal!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is me altijd een genoegen![]()
Zijn wel veel homofoben hier he....beetje jammer....zeker als je bedenkt dat meer dan 50% van de mannen er van houd zijn lul in de kont van zijn meisje te douwe..In de Arabisch cultuur waar de meeste homofoben vandaan komen is een gigantische bloeiende gemeenschap van homosexuelen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, alsof je verdomme Catherine Keyl zit te kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:23 schreef getl0st het volgende:
Waarom moet een avond nou altijd aflopen met goedmaak gesprekken
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, alsof je verdomme Catherine Keyl zit te kijken![]()
Dan slapen we wat beterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:23 schreef getl0st het volgende:
Waarom moet een avond nou altijd aflopen met goedmaak gesprekken
Ook dat dus liever niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zijn wel veel homofoben hier he....beetje jammer....zeker als je bedenkt dat meer dan 50% van de mannen er van houd zijn lul in de kont van zijn meisje te douwe..In de Arabisch cultuur waar de meeste homofoben vandaan komen is een gigantische bloeiende gemeenschap van homosexuelen...
Met andere woorden je moet niet hypocryt lullen over waar je blijkbaar geen verstand van heb...
En voor je mij triest uitscheld voor homo...zou Fok een Ban aanraden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |