Ik heb ze al gebeld, maar met de huidige stand van de techniek kunnen ze het nog nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn ja!![]()
Tot die tijd probeer ik het maar gewoon met een paraplu.
Het gaat me er meer om dat ik een oude tafel wil. (+++) <- die vorm. Die wil ik dan zelf gaan schuren e.d. en er een pokertafel van gaan makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als je niet al te veel geld te besteden hebt (zoals ik al student ook bijv.) kan je bij mama mini prima meubels kopen ja. Heb er ook een paar stoelen en een lamp weg. M'n bureau + kasten niet, die sponsorden mn ouders
.
Haha, ik ben zeer volwassen voor mijn leeftijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja ikke. Maar ik denk niet dat m'n huisgenoten zitten te wachten op iemand uit '89
.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind Mama Mini een chille winkel, maar ik zou er niet zo snel kleding kopen.
Pokertafelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat ik een oude tafel wil. (+++) <- die vorm. Die wil ik dan zelf gaan schuren e.d. en er een pokertafel van gaan makenEn dat doe ik niet met een nieuwe tafel
Geen studentenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Marktplaats![]()
http://huis-huren.marktplaats.nl/groningen-groningen-stad/91967124-benedenwoning-met-tuin-in-de-korrewegwijk.html?return=&df=1&fta=
^^^^
Een hele gave![]()
(Je zei tot 700 euro per maand?Of was dat iemand anders?)
Bij de huisopruiming laatst vonden we een jas en een satijnen slip achter de CV-ketel. Die hebben we ook naar GoudGoed gebracht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Ik heb het dan ook over de GoudGoed. Het is een onderdeel van bedrijf Mama Mini, alleen bij GoudGoed heb je beste leuke kleding
. Bij de MamaMini niet nee. De MamaMini vind ik ook een beetje vies/niet onderhoud aan doen
. GoudGoed daarentegen. Je zult verrast staan van de dingen die je er soms kunt vinden
![]()
Mijn geyle beenwarmers.
Lekker goedkoop ook nog
![]()
Ken je de Recessie ook trouwens?
Maar niet alles komt in de winkelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de huisopruiming laatst vonden we een jas en een satijnen slip achter de CV-ketel. Die hebben we ook naar GoudGoed gebracht.
haha dat weet ik nog niet, denk dat we het via het informele circuit gaan spelen tegen die tijd (weet ook nog niet of ik snel weg ga enzo).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:20 schreef Kishan89 het volgende:
[..]
Haha, ik ben zeer volwassen voor mijn leeftijd, aan elke eisen moeten worden voldaan?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja zekers
Daarnaast ook als eettafel te gebruiken natuurlijk.
Alles is mogelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard.
En zeker ook forumtoernooitjes organiseren
We don't living in america, america, america.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef Kishan89 het volgende:
[..]
Hehe, is daar strafrechtelijk niks tegen te doen?
je had vanochtend een boodschappentaxi tot je beschikking!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Ik wilde net boodschappen gaan doen.
Was alleen de vraag geweest of je de supermarkt kon vindenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je had vanochtend een boodschappentaxi tot je beschikking!
Ik had een navigatrice aan boord....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was alleen de vraag geweest of je de supermarkt kon vinden![]()
Slaat nergens opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:43 schreef Kishan89 het volgende:
Waar gaat dit heen met NL.. eerst een week nonstop hitte, en nu
![]()
Ik woon bij je om de hoek en ik zie de bliksem niet eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:43 schreef teigan het volgende:
Deze was op 6 tellen bij mij vandaan..
Ja, het trekt naar ons toe denk ik...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
hier rommelt het een beetje en wordt het wat donkerder nu
3 seconden/tellen is 1 kilometer ver weg..quote:
Gelukkig maarquote:
Dit kan prima in het 'uitspraken door een Fries' boekje!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als er tussen de bliksem en de donder 3 seconden zetten, dan heb je tot 3 geteld
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar
* Peterselieman schaamde zich een beetje voor de opmerking tegen jou zonet
Toch welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:46 schreef teigan het volgende:
Hm, een deksel op de frituurpan was in dit geval wel handig geweest vrees ik.... (die staat buiten op het kleine balkon...)
Bonjour.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo?
En René, ik ben na mn pubertijd gestopt mn achterlijke uitspraken bij te houden
Maar nog even snel een wijsheid van mijn kant dan:
"Als het sneeuwt op 30 november, is het snel weer december"
Wat hebben we alles snel gevonden vandaag hè?quote:
Mja, de opmerking over het mindere navigeren van jou zijde was wat flauwquote:
Ja! Zelfs de Scapino voor iemand anders! Jij mag vaker navigeren!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat hebben we alles snel gevonden vandaag hè?![]()
Niets gezien, wel veel regenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef Renesite het volgende:
Weer een donder richting de stad.
Maar terechtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, de opmerking over het mindere navigeren van jou zijde was wat flauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |