Ehmm heintje?ijsmeis?mag ik alsnog gaan asswhoopen vanaaf?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef aightZz het volgende:
Vervelend is...
Ik kan niet om 20:45, wel om 19:30 maar tijd is al veranderd, dus gun ik het iemand anders. ik was helemaal vergeten dan ik vanavond een afspraak had met iemand en die vind ik ff belangerijker.
Dus bigore, neem me plek naar in en veel succes iedereen vanavond, vind het heel vervelend maarja. ik had graag de finale gespeelt.
Je zit in een volle/ranked gamequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:37 schreef buffelmaster het volgende:
ik ben online
Ik kan wel hosten waar clouddy in kanquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef buffelmaster het volgende:
ik kan ook om 19.30 hoor, ben ook eerder thuis als ze in het mailtje beweerden. Maar volgens mij is onze host heintje pas om 20.30 thuis dus het maakt toch niet uit.
Want neem bv clouddy die kan niet joinen als ijsmeis host en ijsmeis is ook niet aanwezig op het moment anders had kepler misschien kunnen helpen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef aightZz het volgende:
Vervelend is...
Ik kan niet om 20:45, wel om 19:30 maar tijd is al veranderd, dus gun ik het iemand anders. ik was helemaal vergeten dan ik vanavond een afspraak had met iemand en die vind ik ff belangerijker.
Dus bigore, neem me plek naar in en veel succes iedereen vanavond, vind het heel vervelend maarja. ik had graag de finale gespeelt.
Switcht God-mode aanquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Wat kan nou belangrijker zijn
![]()
.
Erg jammer aightZzMaar als iets belangrijker is gaat dat uiteraard voor.
Dan heeft bigore dus geluk. Dus ja bigore, jij mag gaan asswhoopen vanavond!
Je weet dat je geen plaats in de finale verdiende?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef bigore het volgende:
[..]
Switcht God-mode aan
Hell yeah!![]()
Ik maak jullie allemaal af met de redeemer![]()
Niet eens met de Railgun?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef bigore het volgende:
Ik maak jullie allemaal af met de redeemer![]()
Me oom ligt in de ziekenhuis al een week en heb um belooft dat ik vandaag langs zou komen en was totaal vergeten dat het Donderdag al was, (tijd gaat zo snel) , die had een ongeluk gehad die op het nippertje heeft oveleeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Wat kan nou belangrijker zijn
![]()
.
Erg jammer aightZzMaar als iets belangrijker is gaat dat uiteraard voor.
Dan heeft bigore dus geluk. Dus ja bigore, jij mag gaan asswhoopen vanavond!
Ik kan begrijpen dat je daarvoor niet mee doet. Maar om bigore nou voor je in te laten vallen was ook weer niet zo'n goed idee. Die had vandaag niet echt zijn dag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef aightZz het volgende:
[..]
Me oom ligt in de ziekenhuis al een week en heb um belooft dat ik vandaag langs zou komen en was totaal vergeten dat het Donderdag al was, (tijd gaat zo snel) , die had een ongeluk gehad die op het nippertje heeft oveleeft.![]()
Ik vind het echt jammer, ik had graag de finale gespeelt, ik wou graag weten waar mn niveau ligt hier met andere fokkers en natuurlijk prijzen winnen, mja je kan niet alles krijgen.
Hopelijk krijgen we meer (grotere) toernooien in de toekomst van Gears of War, waar je met zn 3e in een clan mag zittenen tegen andere teams etc opnemen, voor natuurlijke grotere prijzen![]()
Heintje en ijsmeis, grote dank aan jullie voor de organisatie en tijd, top werk! Heb van genoten. Respect!
Hoe was de finale trouwens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |