Stille genieterquote:Op maandag 7 mei 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dan Natasja zo stil is.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee wat goed, ze hebben tegenwoordig een vliegenmepper daar in de gym
Nee, heb allemaal hele leuke goudenkooi-knutsel-ideetjes maar het lukt me gewoonquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja sorry, frustrerend dat we niet mee kunnen ruzien![]()
Mona?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie was dat ook weer die in een BB van zo'n belt af viel?
Dat vond ik een sterke.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Eric:" Lieke jij denkt dat je meer recht hebt op Huub dan dat Amanda dat heeft!"
Die staat straks met Brian stiekum te lachenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dan Natasja zo stil is.
Inderdaad, allemaal daar trouwensquote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef Gert het volgende:
Eric: "Jij scheldt mijn vriendin voor hoer uit, zoals je gisteren ook mijn personeel al voor hoer uitmaakte!"
Schijnheil.
Daar vergis je je in. Mijn vorige 5.1 setje heb ik de vuilnisbak in moeten gooien vanwege gescheurde konissen. Mijn huidige, zelfde merk en type, doet het nog.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub en Lieke schreeuwen zo hard, zelfs voor Natas is het moeilijk om hier bovenuit te komen.
En nu zegt Lieke sorry tegen Amandaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:02 schreef avonne het volgende:
jeetje, wat is Lieke slecht in discussieren.
Gisteren ook al zo stupide redeneren
Die viel iig wel met haar schaambeen ergens op een plank.quote:
Zoiets hoorde ik ook, geen idee waar het op slaatquote:Op maandag 7 mei 2007 23:02 schreef Rotterdammert het volgende:
zei Huub net dat ie 16.000 euro heeft gehad voor het erin laten van Jaap?
jaaaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:03 schreef jinca het volgende:
Nicolaas is zo cool..staat hij relaxed de boel te aanschouwen..en denkt er het mijne van.....
WM recorder. maar dat is meer een ripper dan een capturertooltjequote:Op maandag 7 mei 2007 23:02 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nee, heb allemaal hele leuke goudenkooi-knutsel-ideetjes maar het lukt me gewoon
niet om een videostream te capturen in een formaat waar ik in Vegas mee verder kan.
(dit is dus een herhaald verzoek of iemand een goed video/audio-stream-capture-prog
kent)
Ik ben het zooooooooo met je eens.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
Grootste fout die ze gemaakt hebben, Lieke erin stoppen![]()
En zullen nu Lieke in hun kamp willen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:02 schreef Marelle het volgende:
[..]
Die staat straks met Brian stiekum te lachen![]()
vind je dat goed?? Meen je dat echt??quote:Op maandag 7 mei 2007 23:03 schreef Marrije het volgende:
Eindelijk maakt Brian een goede opmerking: waarom gaat het nou steeds daarover???
dank jequote:Op maandag 7 mei 2007 22:59 schreef StefanPeeters het volgende:
schrale troost voor de niet-streamers: (audio van) ruzie met lieke van zojuist:
http://evilshare.com/f1faa96e-4e2d-102a-847b-00a0c993e9d6
Vind ik ookquote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieke spreekt beide er op aan. Groot gelijk
Fout in de zin van : Net als met Jaap zal ze niet uit de kooi komen als een beter persoon dan dat ze erin kwam.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
we spreken elkaar! ze neemt helemaal niks van die dgk losers!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
Is nooit anders geweest.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Eric en Huub zijn natuurlijk ineens de grootste 'vrienden' van Amanda.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |