Maar daar houdt het dan ook mee op. Ik had haar voorheen slimmer ingeschat.quote:
Juist niet. Hoe eerder hij zich distantieert van deze onterecht hautaine trut, hoe beter.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef Marrije het volgende:
Oh wat zwak dat Huub nu ook nog ruzie gaat maken met Lieke.
Welke van de 3?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
Ik hoop echt dat die arrogante lelijke schele trut met d'r snerpstem héél snel weer opgerot is.![]()
Maar het is altijd nog meer dan wat Lieke heeft want die moet met helemaal niets door het levenquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
Ik hoop echt dat die arrogante lelijke schele trut met d'r snerpstem héél snel weer opgerot is.![]()
En dat is het foute in Lieke wat mij het meest stoort. Ze stopt mensen in hokjes op basis van uiterlijk en opleiding. En vervolgens geeft ze die mensen de kans om zich tegenover haar te bewijzen. Het dedain.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef Liess het volgende:
Ik heb ook mn school niet afgemaakt? Betekent dat dat mijn mening minder is?
Precies. Die gaat het niet redden in de Gouden Kooi.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:47 schreef Maanvis het volgende:
Lieke maakt zich echt onsterfelijk belachelijk nu... Jeeeeeemig wat laat die zich kennen... Ze laat zich zelfs omverlullen door iemand als amanda, die lacht er alleen maar om en raakt niet eens over de zeik.. jeeeemig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |