quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef ItaloDancer het volgende:
SpeedyGJ scoorde het beste met de windrichting![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef ItaloDancer het volgende:
SpeedyGJ scoorde het beste met de windrichting![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef i2Them2 het volgende:
Nog maar 2 inschrijvingen![]()
Ik doe 't vanavond. Als ik 't niet vergeet.
O ja, ik moest nog wat doen. Ben de hele dag bezig geweest met een dak en golfplaten die bij de vorige zware storm paar maanden terug kapot waren gewaaid.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Drugshond wakker worden!![]()
Er mag al voorspeld worden voor zondag 3 juni hoor jongens![]()
Dus eigenlijk zat je dus enkele maanden zonder dak ?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
O ja, ik moest nog wat doen. Ben de hele dag bezig geweest met een dak en golfplaten die bij de vorige zware storm paar maanden terug kapot waren gewaaid.
Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 2 Hpa verschil = strafpunt eraf
Was van mijn 2e fiets schuurtje / tuinhuisje.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:17 schreef Frutsel het volgende:
Dus eigenlijk zat je dus enkele maanden zonder dak ?
lastig he, met al die regen van deze dagen![]()
niet klagen he....quote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was van mijn 2e fiets schuurtje / tuinhuisje.
En ja, dat is klote werken met al die regen![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:37 schreef Drugshond het volgende:
Opvallende zaken m.b.t. de uitslag.Kepler is een ramp met betrekking tot windvoorspellingen. Speedy is deze keer niet laatste. Qua regen zat er iedereen er goed naast, qua zon ook trouwens. De min temperatuur en de bonuspunten hebben het verschil uitgemaakt tussen #1 en #2.
Nouuuu zeg 11 mm (18,3 mm) en 1 uur (1,8 uur) vind ik niet slecht hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 20:37 schreef Drugshond het volgende:
Opvallende zaken m.b.t. de uitslag.Qua regen zat er iedereen er goed naast, qua zon ook trouwens.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:37 schreef Drugshond het volgende:
Opvallende zaken m.b.t. de uitslag.Kepler is een ramp met betrekking tot windvoorspellingen. Speedy is deze keer niet laatste. Qua regen zat er iedereen er goed naast, qua zon ook trouwens. De min temperatuur en de bonuspunten hebben het verschil uitgemaakt tussen #1 en #2.
WHOEHOEEEE, Bier en tietenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik had al wel verwacht dat Hi_flyer zou winnen, hij zit èrg goed met de tempgefeliciteerd
![]()
Je eerste revisie was 997quote:Op maandag 28 mei 2007 21:55 schreef aloa het volgende:
Volgens mij had ik de luchtdruk op 996 gezet en later nog veranderd.![]()
Handig dat je dat terug kunt zien.quote:
Tweedequote:Op dinsdag 29 mei 2007 05:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Handig dat je dat terug kunt zien.![]()
Had ik beter kunnen laten staan dan was ik waarschijnlijk derde geweest..
quote:
Idd,was ff haasten. Leuk aantal deelnemers jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
12 deelnemers![]()
![]()
En je bent net op tijd meneertje boven mij
hoezo? ik ben na jou en heb minder dan jou voorspeldquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja zeg, wat is dit nu, gaat iedereen na mij ook ineens hoge temperaturen voorspellen![]()
![]()
neuh ikke niet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja zeg, wat is dit nu, gaat iedereen na mij ook ineens hoge temperaturen voorspellen![]()
![]()
Je max is wel ok hoor; gisteravond iig nog. Toen gaf GFS een dikke 23 graden aan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef INViCTuS het volgende:
Mijn max. temperatuur is eigenlijk veel te hoogik heb deze iets minder serieus ingevuld.
Je max is wel ok hoor; gisteravond iig nog. Toen gaf GFS een dikke 23 graden aan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef INViCTuS het volgende:
Mijn max. temperatuur is eigenlijk veel te hoogik heb deze iets minder serieus ingevuld.
Ja net iets minderquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo? ik ben na jou en heb minder dan jou voorspeld![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Da's zaterdagmaar maakt niet uit, zondag is inderdaad hetzelfde.
Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 2 Hpa verschil = strafpunt eraf
Waarom er is toch progressie. ?!... Wel een beetje in de achterhoede. Maar je schuift wel elke keer een plek op. En zo rocket science is het allemaal niet gewoon een kwestie van gezonde afwegingen maken.quote:
Ik doe vrij weinig met het weer, maar ik ben wel een F1-surfer als het gaat om sites om info te snorkelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah okemaar als weerammateur baal ik best wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |