Schiet lekker op danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:21 schreef Tezz het volgende:
Oh wacht, Stommie en Djarum staan ook links.
Nou ja anyweg:
Skippy baggert in ONZ
BeeDee moet veel werken
Stommie verbouwd zijn huis
Djarum komt hier net zo vaak als QB en Pezu.
Heej QB, wat vond jij altijd superleuk om te doen toen je nog een klein bijtje was? Kind heeft vakantie, ik ben vrij vandaag en ik wil iets leuks doen maar ben inspiratieloos. Any ideas?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Oooohh ja Stommie
Crap, dan moet ik echt heel diep gravenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej QB, wat vond jij altijd superleuk om te doen toen je nog een klein bijtje was? Kind heeft vakantie, ik ben vrij vandaag en ik wil iets leuks doen maar ben inspiratieloos. Any ideas?
Laat maar, ik bel mijn moeder wel ff.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Crap, dan moet ik echt heel diep graven![]()
![]()
't Is heel triest, maar k kan gewoon niets verzinnnenquote:
Pijpen?? Wat is dat nu weer!quote:
Die foetus soepquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoek gelijk ff op http://www.encyclopediadramatica.com/index.php/Main_Page naa fetus soup voor een goede image bij Dying fetus
god ik ben fucking verkoudenzo erg dat zelfs een peukie mn keel pijn doet
Ja triest ja, heb ik ook last van. Komt ook door dat klote weer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
't Is heel triest, maar k kan gewoon niets verzinnnen
Ach die heeft hier ook wel eens rondgehangen. Zit voornamelijk in K&W op het moment volgens mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:38 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wie is stommie nou, heb zijn gehele verschijning nog nooit gezien volgens mij?
ik zou er behoorlijk van balen als mijn bijnaam 'stommie' was eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:38 schreef TheSorrow het volgende:
Ik werd laatst nog gesmst door een kerel, en die noemde me ook Stommie, of ik bardienst wou draaien, maar ik ken m geeneensDus ik sms m hoe ie aan mn nummer komt enzo, nooit geen reactie op gehad..
!
Ik vraag me dan af waar t vandaan komt ehquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zou er behoorlijk van balen als mijn bijnaam 'stommie' was eigenlijk.
Wie had dat nou gedacht....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:15 schreef nikky het volgende:
tylerdurden22 mag weer weg wegens overmatig gebagger.
Met ouders? Zoja:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej QB, wat vond jij altijd superleuk om te doen toen je nog een klein bijtje was? Kind heeft vakantie, ik ben vrij vandaag en ik wil iets leuks doen maar ben inspiratieloos. Any ideas?
Een normale reactie van jouwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Met ouders? Zoja:
Pretpark, dierentuin, MacDonalds, cadeau kopen etc. etc.
Zonee:
Doelloos over de straten banjeren, kattenkwaad uithalen en voetballen.
En anders dump je ze toch achter de t.v. of spellencomputer.
Ik heb geeneens een koffer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef BeeDee het volgende:
Goed......kwartet !![]()
Ik ben weer uitgefokt...![]()
* BeeDee gitaar uit koffer pakt
Ja, kutdag enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een normale reactie van jouw..alles goed voor de rest?
![]()
Ja daar kom je nou mee! Ik moest het vanmorgen al weten.........(heb overigens niets spannends gedaan dus). Ik heb haar achter de tv gedumpt inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Met ouders? Zoja:
Pretpark, dierentuin, MacDonalds, cadeau kopen etc. etc.
...
En anders dump je ze toch achter de t.v. of spellencomputer.
Ja! En op woensdagmiddag de berenboot en ren je rot. Oe! En stuif es in!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef BeeDee het volgende:
Vroegah...had je alleen 's avonds een half uurtje kinder TV. Nu de hele dag..![]()
![]()
Zo...ff patatje eten![]()
Mja, niemand noemt me ook zo, dus ik ben wel benieuwd wie die bijdehandte motherfucker isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zou er behoorlijk van balen als mijn bijnaam 'stommie' was eigenlijk.
Toen ik nog een kleine Ludo was had de kinder TV nog enigzins kwaliteit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef BeeDee het volgende:
Vroegah...had je alleen 's avonds een half uurtje kinder TV. Nu de hele dag..![]()
![]()
Zo...ff patatje eten![]()
Ja inderdaad. Nu kijkt mijn kind Bratz, Pokemon en Winxclub. Ze weet dus alles over gemene monsters, moordwapens, vechten en bommen. En toen ik laatst Barbapappa opzette moest het af, want dat was 'saai'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toen ik nog een kleine Ludo was had de kinder TV nog enigzins kwaliteit.
Als ik je zou bellen zou ik gewoon 'Hoi lieve Sorrow' zeggen hoor.........quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mja, niemand noemt me ook zo, dus ik ben wel benieuwd wie die bijdehandte motherfucker is
You can call me anytimequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als ik je zou bellen zou ik gewoon 'Hoi lieve Sorrow' zeggen hoor.........
Nu wordt je spine gesplit ben ik bangquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
stommie.
De zon schijnt hier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef PeZu het volgende:
het onweert hier lekker hard ook nog lekker veel wind
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De zon schijnt hier.
Al waait het wel weer hard maar dat deed het gisteren ookal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |