Ik ga gewoon op het kloppende geluid afquote:
Dan nog, de gedachtequote:Op maandag 7 mei 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe groot is nou de kans dat dat 2 maal gebeurd. Sindsdien is me ma wel paranoia als het onweert, maar dan herinner ik haar aan het hiervoor geschrevene.
Oi,quote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op het kloppende geluid af.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
Sorry. Weer een nachtje leren...
Met andere woorden je longen zwartroken.
Is hij/zij/het er nog eigenlijk?quote:
Boven de boeken hangen met een peukje werkt goed. Opzich niet slecht geplanned, dat slechte weer voor jou dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
Sorry.
Weer een nachtje leren...
Met andere woorden je longen zwartroken.
Hij/zij/het wacht op het moment dat Q_B hij/zij/het vergeten is om haar dan tot zelfmoord te drijven.quote:
Doe eens niet, fuckfacequote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hij/zij/het wacht op het moment dat Q_B hij/zij/het vergeten is om haar dan tot zelfmoord te drijven.
Het kutte is dat ik eerst twee boeken vol met formules moet vergeten om plaats te maken voor spaans.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Boven de boeken hangen met een peukje werkt goed. Opzich niet slecht geplanned, dat slechte weer voor jou dan?
hahaa ja spoken bang maken.The othersquote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet je het gewoon eens terug doen. *knock knock who's there?"
Het enige wat ik zie als ik aan hem denk, is een hand in zijn broek.quote:
Dat heb je als je hoofd overloopt van de formulesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Weet je wat je ook kan doen Q-B. Kut was vergeten wat ik wou typen...
Slaap lekker, Ludo!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga er vandoor, nog ff douchen en me bed opzoeken. Ik groet u allen.
Valt best mee tochquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:44 schreef Tezz het volgende:
Tjeezus wat kunnen jullie wazig praten zeg.
zoek gelijk ff op http://www.encyclopediadramatica.com/index.php/Main_Page naa fetus soup voor een goede image bij Dying fetusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:41 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow loopt ff naar buiten naar zn auto om zn peuken te pakken, en steekt er daarna 1 op, terwijl hij geniet van zn bakje thee en Dying Fetus op zn telefoon![]()
Wie bedoel je? Skippy of BeeDeequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Waar is die dude links op de collage gebleven eik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |