quote:Op maandag 7 mei 2007 22:08 schreef NJlo het volgende:
nou mijn eerste excuus is natuurlijk dat ik nog maar 16 ben dus dat het helemaal niet mag XD
lijkt me op zich wel lol, maar ik zou het niet durven denk ik. Misschien met mn vriendinnetje samen ofzo maar dan ga k weer boos worden op elke vent die naar haar kijkt!
zat ik ook al te denken idd!!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef cheukert het volgende:
Zit je net tussen allemaal goeie tjiks, sta je daar met je harde leuter
nou als je kijkt naar die foto's zijn er toch voornamelijk uitgezakte lelluke mensen..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:10 schreef Koenz0r het volgende:
[..]. Wat een sneu argument.
"Boehoehoe, wij zijn naakt tesamen met 30.000 andere. Wie weet kijkt er wel iemand specifiek naar mijn vriendin"
dan val je iig wel op!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef cheukert het volgende:
Zit je net tussen allemaal goeie tjiks, sta je daar met je harde leuter
strax wel ff aanwijzen waar je stond hequote:
Nee, het zijn allemaal heel normale mensen. Dat de media je het idee geven dat iedereen slank en strak in 't vel zit tot daar aan toe, maar dat jij dat ook nog gelooft is wel heel sneuquote:Op maandag 7 mei 2007 22:12 schreef NJlo het volgende:
nou als je kijkt naar die foto's zijn er toch voornamelijk uitgezakte lelluke mensen..
ik zie mezelf al denken: "voetbal... voetbal... honkbal... hockey... hockeymeisjes... oeps..."
het is maar wat je vriendenkring is hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal heel normale mensen. Dat de media je het idee geven dat iedereen slank en strak in 't vel zit tot daar aan toe, maar dat jij dat ook nog gelooft is wel heel sneu
Als ik zo naar de foto's kijk staan er ook best mensen met een mooi figuur tussenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:54 schreef NJlo het volgende:
het is maar wat je vriendenkring is he
neh, da's inderdaad wel een middelbare school-idee en ik zie ook wel in dat juist de filosofie achter deze foto's is om dat te ontkrachten. In theorie zouden er nog steeds wel heel knappe vrouwen tussen kunnen staan..
dat zou je wel denken (of hopen)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zo naar de foto's kijk staan er ook best mensen met een mooi figuur tussen
Ik vind het wel getuigen van een bepaald lef dat je wel meedoet met een oud uitgezakt lijf; ik zou toch sneller meedoen met een mooi lichaam. Volgens mijn theorie zouden er dus gemiddeld meer mooie mensen tussen moeten staan dan er zo om je heen op straat lopen
Dat is gephotoshoptquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maar ach wat is mooi.... wat er in de cosmo staat???
Klopt, ze hebben die dikke kont van jouw drastisch moeten verkleinen, anders paste het niet op de 85MP cameraquote:
Als ik in de cosmo zou komen zou het me weinig uitmaken dat ze m'n kont verkleinenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef tbs-johny het volgende:
Klopt, ze hebben die dikke kont van jouw drastisch moeten verkleinen, anders paste het niet op de 85MP camera![]()
Waarom wil iedereen een foto van mijn kont?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Isabeau het volgende:
TTK-meeting? Allemaal met onze blote kont op de foto?
Welja wat mij betreft. Niks mis met een blote kont... Of eh.. een stuk of tweeduizend blote konten (m/v)...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik in de cosmo zou komen zou het me weinig uitmaken dat ze m'n kont verkleinen
TTK-meeting? Allemaal met onze blote kont op de foto?
hehehehe :p.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:12 schreef NJlo het volgende:
[..]
nou als je kijkt naar die foto's zijn er toch voornamelijk uitgezakte lelluke mensen..
ik zie mezelf al denken: "voetbal... voetbal... honkbal... hockey... hockeymeisjes... oeps..."
Shit, ik heb het gemist. Omdat ik weer eens in de kroeg moest hangen om te zuipen. Damn.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:23 schreef melonovy het volgende:
Vannacht was het dan zover, en zijn de foto's gemaakt, en ik kan je zeggen het was bijzonder mooi, leuke ervaring!
Ook ik was er bij en kan het hier volledig mee eens zijn. Het wachten was soms wel wat vervelend en helaas liet de zon het aflweten, zodat het nogal frisjes was. Maar het was gewoonweg een unieke ervaring!!quote:Op zondag 3 juni 2007 10:23 schreef melonovy het volgende:
Vannacht was het dan zover, en zijn de foto's gemaakt, en ik kan je zeggen het was bijzonder mooi, leuke ervaring!
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou staan er nog fokkers in vol ornaat in beeld????
ja is goed, als je me vindt ga ik heel hard jompelen!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja ik begrijp....
MAAR WE ZULLEN JE VINDEN!!!! EEEINNNZNZNZNZZZ!!!!!!!
Daarvan zijn dan weer wel, hoe wonderbaarlijk, beelden op YouTube verschenen.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:13 schreef melonovy het volgende:
Het gaat om het geheel he!Niet mij als individu, maar zoveel mensen naakt in zo'n grafisch mooi gebouw, dat is de kunst, en dat moet je aanspreken of niet. Ik vond het een geweldig leuke ervaring en ben benieuwd naar zijn foto's! Er zijn er meer gemaakt dan hier afgebeeld, namelijk ook foto's aan de binnenzijde van de circels, de tornado, maar die heeft hij alleen gemaakt en geen andere persfotograaf.
Het was trouwens wel koud! Allemaal harde tepels en kleine piemels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |