quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:13 schreef melonovy het volgende:![]()
Het gaat om het geheel he!
![]()
Niet mij als individu, maar zoveel mensen naakt in zo'n grafisch mooi gebouw, dat is de kunst, en dat moet je aanspreken of niet. Ik vond het een geweldig leuke ervaring en ben benieuwd naar zijn foto's!
Er zijn er meer gemaakt dan hier afgebeeld, namelijk ook foto's aan de binnenzijde van de circels, de tornado, maar die heeft hij alleen gemaakt en geen andere persfotograaf.Het was trouwens wel koud! Allemaal harde tepels en kleine piemels.
Daarvan zijn dan weer wel, hoe wonderbaarlijk, beelden op YouTube verschenen.
Één van de (helpende) vrijwiilgers die een beetje stout is geweest??
We kunnen hem wel dankbaar zijn, want dit geeft wel een uniek inkijkje in de wereld van Spencer Tunick.
Wat heeft die man oog voor detail. Een kunstenaar waardig... Boeiend om naar te kijken.
Spencer Tunick in Amsterdam - Human Guggenheim 1Spencer Tunick in Amsterdam - Inside the Guggenheim 2Spencer Tunick in Amsterdam - Inside the Guggenheim 1Spencer Tunick in Amsterdam - Go Texaco Men 1Spencer Tunick in Amsterdam - Go Texaco Men 2Allemaal harde tepels en kleine piemels. - Vergeet melonovy het kippenvel te noemen wat bij velen duidelijk zichtbaar was. Leverde ook wel mooie plaatjes op: van met kippenvel bedekte blote
billen... Dat had wel wat. Ach ja, iedereen kijkt toch naar iedereen op zo'n moment (let wel, ik zeg dus niet
bekijkt). Dus dat viel mij op een gegeven moment op bij mijn "buurvrouw" toen we weer zo'n moeilijke draai op dat ku..eh klap/kuipstoeltje moesten maken. Best lastig in die krappe ruimte die je had.
Hm, nou ja ik had ook last van de kou en daar was bij mij ook vast wel wat van te zien of was er dus juist niets te zien of zoiets.